Από τη στιγμή που τελείωσε το My Style Rocks μέχρι σήμερα, οι φορές που η Ιωάννα Τούνη επεδίωξε τη δημοσιότητα, ήταν ελάχιστες ως μηδενικές. Το τι αναρτά η ίδια σε αυτά τα 3-4 χρόνια στα social media δεν πρέπει να θεωρηθεί ως προσπάθεια να απασχολήσει την επικαιρότητα, κι ας το γνωρίζει πια πολύ καλά ότι η παραμικρή της κίνηση θα «ξεπουλήσει». Η καλλιέργεια του hating προς την πλευρά της άλλωστε, είναι κάτι το πολύ εύκολο για τις περισσότερες ιστοσελίδες.

Μία οι Παξοί, μία η σχέση της με τον Δημήτρη Αλεξάνδρου, μία, το ταξίδι της στο Ντουμπάι και φυσικά η συνέντευξη που μας είχε παραχωρήσει για το πρώτο τεύχος του Nitro, η Ιωάννα Τούνη έχει βρει όλους τους τρόπους επιτέλους να μην πλήττουμε, για να παραφράσουμε έναν στίχο των Going Through.

Έχει καταλάβει και η ίδια πια ότι δημιουργείται μια κουλτούρα μίσους που έχει ανάγκη να την κράζει για να δικαιολογεί την ύπαρξη της στα social media και να προβάλλει ξανά και ξανά, με περηφάνια, τον επαναστατικό αριστερισμό και την ανωτερότητα της ηθικής του σε σχέση με την Ιωάννα Τούνη.

Όλα τα παραπάνω δεν μπορώ να κατανοήσω πως δικαιολογούν τη διαρροή και δημοσιοποίηση από χθες το μεσημέρι ενός προσωπικού δεδομένου της. Το πόσα παίρνει η Ιωάννα Τούνη και αν ως influencer φορολογείται ή τα δηλώνει, δεν είναι κάτι που πρέπει να περάσει από αρμόδια ελεγκτική επιτροπή των social media, αλλά κάτι που αφορά μόνο το κράτος και την ίδια αν επιθυμεί να το δημοσιοποιήσει.

Η διαρροή για τα ποσά που ζητάει η Ιωάννα Τούνη για promo στο Instagram

«Καλησπέρα θα χαρώ πολύ να συνεργαστώ μαζί σας, για διευκόλυνση σας παραθέτω ένα ενδεικτικό τιμοκατάλογο υπηρεσιών προβολής μέσω του λογαριασμού μου @j.touni στο instagram.

Για ένα post – φωτογραφία στον προσωπικό μου λογαριασμό καθώς και ένα story το κόστος ανέρχεται στα 1200 € + Φ.Π.Α.
H τιμή για κάθε αυτόνομο story (15 δευτερόλεπτα χωρίς Swipe up) είναι στα 350 € + ΦΠΑ.
*Τα stories μου βλέπουν καθημερινά παραπάνω από 300.000 άτομα μέσα στο εικοσιτετράωρο (που είναι η διάρκεια online του κάθε story στο instagram)

Προσθήκη Swipe up + 50 €
Προσθήκη εκπτωτικού κωδικού + 50 €
Πακέτο διαγωνισμού

Όσον αφορά το διαγωνισμό έχω διαμορφώσει το εξής πακέτο που έχει αποδειχθεί και το πιο αποδοτικό το κόστος ανέρχεται στα 5000 € + ΦΠΑ.

Το πακέτο giveaway περιέχει ένα post – φωτογραφία διαγωνισμού καθώς και 25 συνοδευτικά προωθητικά story.

Τα giveway αναμένεται να αυξήσει τους ακόλουθους της σελίδας της εταιρείας σας στο instagram πάνω από 30.000 έως 90.000 και ο προτεινόμενος χρόνος διάρκειας διαγωνισμού είναι δύο εβδομάδες.

Στο προφίλ μου διεξάγεται μόνο ένας μεγάλος διαγωνισμός κάθε φορά οπότε και πρέπει να κλείσουμε νωρίτερα για να έχουμε ελεύθερη ημερομηνία!

Συνήθως τα δώρα παίζουν μεγάλο ρόλο στην απόδοση του διαγωνισμού οπότε θα συζητήσουμε μαζί σχετικά με το μείγμα των δώρων ώστε να έχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα!

Σίγουρα το δώρο των νικητών θα πρέπει να ξεπερνά τα 3000 € σε σύνολο.

Τέλος για να φτάσουμε να διεξάγουμε ένα διαγωνισμό στο προφίλ μου θα πρέπει να έχουν προηγηθεί κάποια story ή post – φωτογραφίες, ώστε να είναι πιο οικεία η εταιρεία σας στο κοινό μου!

Ότι και να επιλέξετε από τις τρεις παραπάνω υπηρεσίες έχετε τη δυνατότητα να αναδημοσιεύσετε το υλικό που θα ποστάρω ίδια στο instgram ή το facebook της εταιρείας σας.

Για οτιδήποτε άλλο, π.χ ενημέρωση για εκπτώσεις και ειδικές τιμές, χορηγούμενές, ειδικά banners σε e-shop, εκπτωτικούς κωδικούς κλπ, θα πρέπει να συζητήσουμε περαιτέρω ώστε να βρούμε το σχετικό πλαίσιο συνεργασίας.

Είμαι στη διάθεσή σας να σας στείλω και τα στατιστικά του λογαριασμό μου στο instagram ώστε να διαπιστώσετε κι εσείς την δυναμική της πιθανής συνεργασίας.

Επίσης να γνωρίζετε πως διατηρώ και αρκετά δυνατά κανάλια στο Tik Tok και YouTube».

Ποιος δίνει το δικαίωμα στον οποιονδήποτε να τα δημοσιοποιεί αυτά;

Αν μπορώ να εκφράσω μια σίγουρα ενοχλητική για τους περισσότερους άποψη, αυτή η συζήτηση από χθες, αποτελεί παραβίαση για την ιδιωτική ζωή της Τούνη. Το ότι η ίδια πια δεν ενοχλείται και δεν κάθεται να το πολυσυζητήσει, δεν σημαίνει ότι πια μπορεί ο καθένας να εισβάλλει σε αυτή και να τα κάνει όλα μανταλάκια στα περίπτερα.

Κι ας της κάνει καλό όλο αυτό που βγήκε, μιας και αποτελεί απάντηση σε όλους όσοι μιλάνε με υποτιμητικό τρόπο για το influencing και δεν το θεωρούν επάγγελμα. Κάνει μια δουλειά επ΄αμοιβή; Ναι. Φορολογείται γι΄αυτή, όπως δείχνει και ο τιμοκατάλογος της; Ναι. Έχει σημασία πόσες ώρες δουλεύει και πόσα βγάζει; Καμία. Σίγουρα για το Instagram της δουλεύει ένα 8ωρο την ημέρα, αλλά και 2 να δούλευε, τι θα άλλαζε; Η ίδια κοστολογεί τον εαυτό της έτσι, είναι η νούμερο 1 influencer της χώρας, κι ας έχασε 30-40 χιλιάδες ακόλουθους μετά τη δήλωση για τους Παξούς και βρίσκονται πάντοτε εκείνοι που της δίνουν τα πόσα που ζητάει.  Κανονικά η κουβέντα θα έπρεπε να τελειώνει εδώ.

Όχι, κανείς δεν λέει ότι είμαστε όλοι υποχρεωμένοι να ασχολούμαστε με την Ιωάννα Τούνη, εφόσον δεν το θέλουμε. Κανείς δε λέει ότι πρέπει να τη συμπαθούμε. Από τη συμπάθεια όμως μέχρι τη διαρκή αλλοίωση των όσων κάνει και όσων λέει η Ιωάννα Τούνη, για να εξυπηρετηθεί ένα αφήγημα, υπάρχει μια απόσταση, θαρρώ.

Δε μπορεί δηλαδή να σε ενοχλεί που γίνεται θέμα η Τούνη για τα ερωτικά της, αλλά όταν κάνει μια άστοχη δήλωση ή μια δήλωση διαστρεβλωμένη, να το ανάγεις σε εθνικό ζήτημα και να ζητάς τη δημόσια διαπόμπευση της. Ή που δε θα ασχολείσαι καθόλου ή που θα αποδεχτείς το ότι πουλάει. Τόσο απλά.