Το νέο εστιατόριο του διάσημου σεφ Nusret, το Salt Bae, στο Λονδίνο άνοιξε και ήδη έχει κάνει ντόρο στο διαδίκτυο. Αυτό που έχει προκαλέσει περισσότερη αίσθηση πέρα από την υψηλής αισθητικής διακόσμηση και του ιδιαίτερου μενού, είναι αν μη τι άλλο οι τιμές.
Το Nusr-Et Steakhouse στο Park Tower Hotel δεν άργησε να γίνει το next big thing στην γαστρονομική σκηνή της Βρετανίας, όπως δεν άργησε να γίνει και το επόμενο θέμα που ενέπεσε στην κριτική των ξένων και Ελλήνων τουιτεράδων.
Η απόδειξη ενός πελάτη του εστιατορίου αξίας 1.812 λιρών έχει γίνει viral στο διαδίκτυο και ο λόγος δεν είναι τα πιάτα, που επέλεξε, αλλά οι τιμές. Μέχρι και οι τιμές των αναψυκτικών φαίνεται να εκτοξεύονται στα ουράνια.
«44 λίρες για 4 Red Bull;», αναρωτιούνται σοκαρισμένοι οι χρήστες στο διαδίκτυο. Ωστόσο σε κάποιους δεν προκαλεί και τόση μεγάλη απορία, αν λάβουμε υπόψιν τις τιμές της Μυκόνου. Έχουμε ακούσει τουρίστες να ξοδεύουν 590 ευρώ για 6 καλαμαράκια στο νησί των Κυκλάδων.
Αυτό που δεν μπορούμε, μάλλον, να χωνέψουμε ή δεν νοούμαστε να καταλάβουμε είναι ότι υπάρχει συγκεκριμένο καταναλωτικό κοινό στο οποίο απευθύνονται αυτά τα εστιατόρια. Δεν θα πάει ο τουρίστας που περιμένει να πιει κοκτέιλ στο happy hour και ψάχνεται να βρει τις καλύτερες προσφορές για τη διαμονή του, ώστε να την βγάλει όσο πιο τσάμπα μπορεί.
Θα πάει εκείνος που είναι διατεθειμένος να ξοδέψει όσο χρειάζεται απλά και μόνο για να μπει στο μαγαζί του Nusret και του κάθε άλλου μεγάλου σεφ. Πολλές φορές ίσα που τον ενδιαφέρει και η γεύση του πιάτου που επέλεξε.
Ακόμα και να μην τρώγεται, άμα είναι του Nusret αξίζει ένα Instagram story. Χαλάλι οι 700 λίρες για την μπριζόλα.
£44 for 4 redbulls??? Is salt bae okay ????? pic.twitter.com/fppPGd0Lv9
— SP The Industry ? (@septimusajprime) September 27, 2021
Τελικά ποιος ευθύνεται για τις τιμές στο εστιατόριο του Nusret
Δεν θα έπρεπε να μας προκαλεί και τόσο εντύπωση. Κάποιος που θα έδινε 3.000 ευρώ για μια απλή τσάντα οίκου μόδας -απλά και μόνο επειδή είναι μάρκα και θα κάνει flex- θα δώσει και άλλα τόσα για το φαγητό. Συνεπώς, φταίνε και εκείνοι που τα «σκάνε».
Η τιμολόγηση δεν είναι καθόλου τυχαία. Ο ίδιος μπορεί να κοστολογεί τα πιάτα του τόσο, καθώς γνωρίζει ότι έχει τεράστια φήμη – που κέρδισε μέσα από ένα απλό κόλπο που χρησιμοποιεί για να αλατίσει το φαγητό- και θα πουλήσουν.
Από ότι φαίνεται δεν κάνει λάθος, όπως και άλλοι τόσοι επιχειρηματίες. Τα εστιατόρια του είναι από τα κορυφαία και συνεχίζουν να γεμίζουν με κόσμο, ενώ μετρά υποκαταστήματα στο Αμπού Ντάμπι, στο Ντουμπάι, στη Ντόχα, στη Κωνσταντινούπολη, στο Μαϊάμι, τη Νέα Υόρκη και τη Μύκονο.
Σίγουρα θα έπρεπε να ξεχωρίζει την ποιότητα από την απληστία, αλλά όταν υπάρχουν εκείνοι που τα δίνουν ποιος μπορεί να κρίνει αν είναι ηθικά σωστή η κάθε χρέωση. Άλλωστε ο διάσημος Τούρκος σεφ έχει αποδείξει πολλές φορές τόσο ότι δεν επηρεάζεται από την κακή κριτική, απαξιεί εδώ που τα λέμε, όσο και το ότι «η κουζίνα του αξίζει τα λεφτά της».
Με λίγα λόγια ο καθένας κοστολογεί όσο τον παίρνει τις υπηρεσίες του, είτε αυτός είναι influencer είτε οτιδήποτε άλλο επαγγέλλεται. Αυτό είναι που πρέπει να καταλάβουν οι περισσότεροι που σπεύδουν να κατηγορήσουν ανώνυμα στο διαδίκτυο, μιας και τελευταία οι τιμοκατάλογοι είναι πολύ της μόδας στα social.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.