Το βράδυ της Τετάρτης βρεθήκαμε όλοι σε μια κατάσταση ψυχικής παράλυσης. Η είδηση πως ο Τζορτζ Μπάλντοκ, ο 31χρονος ποδοσφαιριστής του Παναθηναϊκού και της Εθνικής Ελλάδος, βρέθηκε νεκρός στην πισίνα του, έκοψε τα πόδια σε όλους τους ανθρώπους που δεν έχουν ξεχάσει να είναι άνθρωποι. Υπάρχουν όμως κι αυτοί που φαίνεται να το έχουν ξεχάσει ή δεν φαίνεται να τους ενδιαφέρει ιδιαίτερα να διατηρήσουν ζωντανή την ανθρωπιά τους.

Για πολλούς ανθρώπους, ο θάνατος ενός νέου, ο θάνατος γενικά, σημαίνει παγωμάρα. Νιώθεις ένα κενό, είτε τον γνώριζες προσωπικά είτε όχι. Για άλλους πάλι, σημαίνει να σηκώσουν ένα drone, να το πετάξουν πάνω από την πισίνα όπου βρέθηκε νεκρός ο Τζορτζ Μπάλντοκ και να το στείλουν, πιθανότατα έναντι αντιτίμου, σε εκπομπές.

Αυτό έκανε ένας τηλεθεατής και έστειλε το υλικό στην εκπομπή του Παπαδάκη, που δεν θα έχανε, προφανώς, ευκαιρία να το προβάλει.

Να πω ότι δεν το περίμενα; Εδώ δεν έχουν δείξει σε άλλες περιπτώσεις οι εκπομπές έναν σεβασμό στις οικογένειες νεκρών και εισβάλουν για να βγάλουν την είδηση, στην περίπτωση του Τζορτζ Μπάλντοκ θα το έκαναν, που είναι και ποδοσφαιριστής, δηλαδή έχει ιδιότητα που σπάνια απασχολεί τα γκοσιπάδικα;

Κι ενώ, λοιπόν, η οικογένεια έχει βγάλει ανακοίνωση ζητώντας από τα ΜΜΕ να σεβαστούν τον πόνο τους, βλέπουμε από χθες το βράδυ τους συμπαίκτες του στον Παναθηναϊκό να κλαίνε για εκείνον και το κλάμα τους να γίνεται εμπόρευμα, μα, κυρίως, βλέπουμε στις εκπομπές, σε Καινούργιου, μα, ιδίως, σε Λιάγκα-Κουτσελίνη, κάτι που μόνο η λέξη ντροπή το περιγράφει.

Ο Λιάγκας θεώρησε πως είναι πρέπον, ούτε ένα 24ωρο μετά τον θάνατο του Τζορτζ Μπάλντοκ, να έχει εκτενέστατο αφιέρωμα στα χαρακτηριστικά του σπιτιού, στο πόσο ακριβό είναι το ξύλινο δάπεδο πέριξ της πισίνας, τι ενοίκιο δίνει, πόσα τετραγωνικά, αν τα κουφώματα είναι αλουμινίου, ότι έχει 4 μπάνια και κάθε τι άλλο άσχετο. Αλλά, όπως είπε κι ο ίδιος χθες επιτιθέμενος σε φίλο της Τούνη, αυτός και οι τηλεορασάκηδες κάνουν ρεπορτάζ με ήθος και σεβασμό.

Λίγο αργότερα, μπήκε και η Ζήνα Κουτσελινη στον χορό, γιατί δε γινόταν να λείπει ο Μάρτης από τη Σαρακοστή, με επίσης μεγάλη ανάλυση για το σπίτι του Μπάλντοκ.

Τζορτζ Μπάλντοκ, ακόμα ένα θύμα της ασύδοτης πείνας για αίμα των εκπομπών

Καθώς λοιπόν αναμένουμε τον Ευαγγελάτο σε λίγες ώρες να κάνει 3D γράφημα με το σπίτι, να περπατήσει πάνω στην πισίνα και – γιατί όχι; – να βάλει και τον νεκρό ποδοσφαιριστή κάπου εκεί, αναρωτιόμαστε πώς γίνεται αυτές οι πρακτικές και μια δημοσιογραφική ανιδεοντολογία να συνεχίζει να υπάρχει…

Το πρόβλημα όμως είναι ένα: το κοινό. Ο Λιάγκας και η Κουτσελίνη και ο Ευαγγελάτος δεν θέλουν να προσφέρουν ενημέρωση, δεν τους νοιάζει να παρέχουν τις αναγκαίες πληροφορίες. Θέλουν να ικανοποιήσουν το αιμοδιψές κοινό τους, διότι έτσι το εξέθρεψαν και έτσι θέλουν να συνεχίσουν να το έχουν.

Και σε μερικές μέρες θα έχουν προχωρήσει σε κάποια άλλη ντροπή. Πίσω όμως, θα έχει μείνει η γυναίκα και το παιδί του Τζορτζ Μπάλντοκ, να βλέπουν drones πάνω από το κεφάλι τους και ανερυθρίαστους ρεπόρτερ να τους κυνηγάνε για να καταγράψουν τον πόνο τους και να τον πουλήσουν στην κάμερα.

Ο Τζορτζ Μπάλντοκ πέθανε χθες βράδυ, μα «δολοφονήθηκε» σήμερα το πρωί!

* Φωτογραφία: Seb Daly/Sportsfile via Getty Images