Μια γρήγορη βόλτα να κάνει κάποιος στο TikTok ή στα μίντια θα αντιληφθεί σύντομα πως υπάρχουν συγκεκριμένα παιδιά διασήμων που μονοπωλούν το ενδιαφέρον. Είτε με το που πήγαν διακοπές, είτε με το τι επέλεξαν να φορέσουν στην παραλία και στη βραδινή τους έξοδο, είτε ποιος ή ποια είναι ο/η σύντροφός τους. Περιττές λεπτομέρειες της ζωής τους, που ενδεχομένως να γίνεται με τη σύμφωνη γνώμη τους, ενδεχομένως και όχι.
Τα μίντια επιλέγουν να αφιερώνουν χρόνο σε μια σειρά άρθρων σε αυτά τα παιδιά, στο βωμό της δημοφιλίας των γονιών τους που τη δεδομένη στιγμή βρίσκονται στην επικαιρότητα. Που προτιμούν να κάνουν νούμερα, αντί εν μέρει να τα προστατεύσουν.
Παράγουν, επί της ουσίας, μια υποκουλτούρα και μια σελεμπριτοτρασίλα, καίγοντας τα παιδιά αυτά με την υπερπροβολή. Πλάθουν έτσι μια τρας εικόνα τους, χτίζοντας τα ονόματά τους ως influencers, με την πορεία τους να είναι διαγεγραμμένη.
Είτε να παίρνουν ρόλους ως ανειδίκευτοι ηθοποιοί σε σειρές, είτε να μας τους επιβάλλουν τηλεοπτικά. Παρατηρείται δηλαδή πως υπάρχει μια ανοχή, ίσως και συνενοχή στο πλασάρισμα, χωρίς ουσιαστικό λόγο.
Στον αντίποδα, υπάρχουν κι εκείνα τα παιδιά που δεν προωθούνται σε τέτοιο βαθμό -έως καθόλου- χαράσσοντας παρόλα αυτά τον δικό τους δρόμο. Χωρίς να γράφονται άρθρα για το που πήγαν διακοπές και το τι φόρεσαν. Σίγουρα το να είσαι παιδί διασήμων έχει προτερήματα. Ανοίγονται πιο εύκολα πόρτες, ειδικά αν επιλέγεις να γίνεις κομμάτι της σόουμπιζ, ωστόσο σε βάθος χρόνου αυτή η υπερπροβολή των μίντια καταστρέφουν την εικόνα τους.