Είμαι από τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν BEAT από τότε που ξεκίνησε. 11 χρόνια πίσω. Ήταν μία από τις πιο επιτυχημένες start-up που έφερε ένα νέο καθεστώς στην Ελλάδα, ανοίγοντας επιτέλους τους ορίζοντες στα ταξί. Πολλοί οδηγοί έμαθαν να σέβονται τον πελάτη, να είναι ευγενικοί, να καθαρίζουν τα αυτοκίνητά τους (παλιά το έκαναν τεκέ κυριολεκτικά), να γράφουν σωστές τιμές και κυρίως, να υπάρχει μια ασφάλεια παραπάνω.

Τόσο για τους οδηγούς όσο και για τους πελάτες. Ήξερες ποιον καλούσες και επέλεγαν αντίστοιχα ποιους θα πάρουν οι οδηγοί. Φυσικά, για να μην παρεξηγηθώ, δεν ήταν όλοι έτσι, αλλά δυστυχώς η πλειοψηφία τους ήταν μια τρομερή σαπίλα.

Με τα χρόνια, η BEAT, χωρίς ανταγωνισμό, έβαζε τα χέρια της και έβγαζε τα μάτια της. Το success story άρχιζε να ξεθωριάζει σιγά-σιγά και τα παραπόνα να γίνονται όλο και περισσότερα. Η πώληση της σε γερμανική εταιρεία έφερε την κατρακύλα. Έβλεπες ότι δεν υπήρχε ενδιαφέρον πια, υπήρχε περισσότερο η συμπεριφορά του «πετύχαμε».

Τα προβλήματα ξεκίνησαν με την εφαρμογή στα κινητά. Κολλούσε σε απελπιστικά μεγάλο βαθμό. Η συνέχεια ήρθε με το ότι δεν έδινε πια την επιλογή στον πελάτη να διαλέξει τον οδηγό που θέλει. Η εφαρμογή έβγαζε προτεινόμενους όταν καλούσες ταξί και με βάση τη βαθμολογία τους, γινόταν και η αντίστοιχη επιλογή. Ναι μεν δεν ήταν δίκαιο για κάποιους, που η βαθμολογία τους ήταν χαμηλή, αλλά αυτό ήταν το point. Να γίνεσαι καλύτερος.

Το προσπεράσαμε κι αυτό. Μάθαμε να μπαίνουμε σε εκείνους που μας έστελνε η BEAT. Κι ας βλέπαμε ένα 4,4 στα αστεράκια να μας φτερουγίζει την καρδιά. Πάμε όμως στο σήμερα.

Το τελευταίο διάστημα όποιον κι αν ρωτήσεις, δυσκολεύεται να βρει ταξί. Κάνεις ένα τάμα άμα λάχει. Είτε είναι μεσημέρι είτε είναι απόγευμα είτε αργά το βράδυ, η πίστα του να βρεις έναν οδηγό να σε πάει σπίτι σου, είναι δύσκολη. Και ενώ το πρόβλημα αυτό όλο και μεγαλώνει, σε οποιαδήποτε περιοχή και να βρίσκεσαι, η BEAT ήρθε να προχωρήσει σε μια αλλαγή, η οποία έφερε πολλές αντιδράσεις. Και λογικό.

Ανακοίνωσε πως από ‘δω και στο εξής θα υπάρχει κόστος προμίσθωσης 1,92 έως 2 ευρώ. Υποστηρίζει πως τα χρήματα αυτά θα πηγαίνουν στον οδηγό, σε μια προσπάθεια να προσελκύσουν περισσότερους κατόχους ταξί, ώστε να εξυπηρετηθούμε κι εμείς καλύτερα. Τι σκέφτηκαν οι σατανάδες.

Αντιλαμβάνομαι ότι όλα ανεβαίνουν στην τιμή τους. Κάθε μέρα είναι και μια έκπληξη πλέον. Αυτό που δεν αντιλαμβάνομαι είναι γιατί η BEAT δεν κόβει το ποσοστό που λαμβάνει από τους οδηγούς, αφού θέλει να τους προσελκύσει (αυτός είναι ο λόγος που ο ένας μετά τον άλλον έφευγε), αντί να ρίξει πάλι το μπαλάκι σε εμάς τους καταναλώτες. Δεν γίνεται ρε παιδιά, κάπως πρέπει να την βγάλουμε κι εμείς.

BEAT, ντιπ για ντιπ

Κανονικά θα σταματούσα εδώ το κείμενο, αλλά βλέποντας το τελευταίο post της BEAT στο Instagram, ένιωσα τα εγκεφαλικά μου κύτταρα να εκρύγνηνται. Το ένα μετά το άλλο. Κι αυτό γιατί η εταιρεία αναζητά οδηγούς και το περνάει και λίγο σαν giveaway. Συγκεκριμένα γράφει στη λεζάντα:

«Είσαι επιβάτης και δεν βρίσκεις Beat?
Ή μήπως οδηγός που δεν γνωρίζει τα προτερήματα του Νο1 taxi app; Πάρε τώρα μέρος στην εκστρατεία για να βρεθούν νέοι οδηγοί – αστέρια που θα καλύψουν την τεράστια ζήτηση Beat σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη! Κάνε tag σε αυτό το post όποιον οδηγό taxi θέλεις να προτείνεις ή πρότεινε τον εαυτό σου για να κάνεις join την ομάδα μας. Μαζί μπορούμε να κάνουμε τα ταξί, Βeat και πάλι!».

Το χειρότερο σε αυτό το post είναι ότι η σκέψη για την καμπάνια, βασίστηκε στην εκστρατεία του Donald Trump. Ο οποίος φορούσε το χαρακτηριστικό κόκκινο καπελάκι που έγραφε: Make America Great Again.

Όχι πολύ καλή ιδέα να εμπνέεσαι από έναν αποτυχημένο πρόεδρο των ΗΠΑ, με βαθιά ρατσιστικές αντιλήψεις και του οποίου είδαμε πως πήγε η θητεία του. Ελπίζουμε BEAT να μην έχεις την ίδια τύχη με τον Trump.

Διαβάστε ακόμη στο intronews.gr:

Ο Κούγιας μηνύει τη Σκορδά, η Πισπιρίγκου απειλεί με μηνύσεις: Παίρνουν τα τηλεοπτικά πρόσωπα αυτό που τους αξίζει;

Οργανωτική ανικανότητα ή αδιαφορία; Τα προφανή ερωτήματα που γεννά η εικόνα με τον Παραολυμπιονίκη

Νεπο(τι;)σμος: Μακριά τα χέρια σας από την Jennifer Aniston