Το 2017 το Survivor ήταν το απόλυτο τηλεοπτικό φαινόμενο. Πούλαγε σαν τρελό. Τα νούμερα τηλεθέασης άγγιζαν σαρωτικά ποσοστά που δεν άφηναν κανένα άλλο τηλεοπτικό πρόγραμμα να πάρει ανάσα. Ήταν το πιο δυνατό χαρτί του ΣΚΑΪ και το πιο κερδοφόρο, με αποτέλεσμα ο σταθμός να το εκμεταλλεύεται στο έπακρο. Η συνέχεια, βέβαια, ήταν η αναμενόμενη. Ο κορεσμός επήλθε και το ριάλιτι επιβίωσης έγινε ένα με τη σορό.

Το Survivor All Star διαφημίστηκε και προωθήθηκε όπως έπρεπε, προκειμένου να γίνει η σωσίβια λέμβος του καναλιού, που βιώνει μια τηλεοπτική χρονιά που αν μπορούσε θα την έκανε skip με συνοπτικές διαδικασίες και θα έκανε all in απευθείας στην επόμενη. Το ριάλιτι επιβίωσης ξεκίνησε με καλούς οιωνούς αλλά γρήγορα αποδείχθηκε πως θέλει αυτό το «κάτι» για να καταφέρει να γίνει ένα ανταγωνιστικό πρόγραμμα.

Και ο Ατζούν ξέρει πώς γίνεται. Είναι ένας έξυπνος παραγωγός. Γνωρίζει από πρώτο χέρι πως ο τηλεθεατής θέλει να γίνεται μάρτυρας ειδυλλίων, ερωτικών τριγώνων, ιντριγκών και ούτω καθεξής και του δίνει την τροφή απλόχερα και αβίαστα. Ακόμα κι αν είναι μασημένη. Είναι διατεθειμένος να το φτάσει στα άκρα, προκειμένου να ανέβουν τα νούμερα. Και ξέρετε, το πέτυχε. Το Survivor All Star σημειώνει 20%, τη στιγμή που είχε πέσει πολύ πιο κάτω.

Κάπως αντικρουόμενο αυτό, δε νομίζετε; Όταν στα κοινωνικά δίκτυα το Survivor All Star γίνεται αποδέκτης χολής και αρνητικών σχολίων (το γράφω κομψά όπως καταλαβαίνετε) για όλα όσα συμβαίνουν στον Άγιο Δομίνικο, με αποκορύφωμα το χθεσινό ξέσπασμα της Ελευθερίας Ελευθερίου προς τον Μάριο Πρίαμο, πώς γίνεται αυτό που θεωρείται τρασίλα να κάνει και νούμερα; Μιλάμε για στρουθοκαμηλισμό, τη στιγμή που εν τέλει αυτά είναι που τραβάνε περισσότερο.

Και για να είμαστε ακριβοδίκαιοι, το τρας δεν έφυγε ποτέ από την τηλεόραση και ούτε πρόκειται. Όλοι θα πράτταμε τα ίδια με τον Ατζούν για να σώσουμε από τα λιμνάζοντα νερά ένα πρόγραμμα. Θα βάζαμε πρώην, θα δημιουργούσαμε τρυφερά τετ α τετ από το πουθενά, θα κάναμε τα κοντινά στα μικροσκοπικά μαγιώ των γυναικών και θα φυτρώναμε ίντριγκες.

Σε μια τηλεοπτική χρονιά που ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος, ο καθένας προσπαθεί να σώσει ό,τι σώζεται. Το Survivor All Star έχει απέναντι του σειρές που σημειώνουν και 20 και 25% και έχουν ήδη εδραιώσει τη θέση τους. Μπορούμε με ευκολία να κατηγορούμε ένα πρόγραμμα, αλλά στην τελική και το Survivor είναι ένα ριάλιτι και ο μπαξές πρέπει να τα έχει όλα.

Προφανώς με την είσοδο της Ελευθερίας Ελευθερίου ο στόχος ήταν να προκληθεί ένταση με το καλημέρα. Και στόχος επετεύχθη, όλοι αυτό συζητούν από χθες. Η τραγουδίστρια μπήκε ετοιμοπόλεμη και φάνηκε πως είχε κινητήρια γραμμή να ακολουθήσει. Κι αν αυτό το κάνει σκληρό ριάλιτι, τι έγινε; Όλα τα ριάλιτι, είτε στην Ελλάδα, είτε στην Αμερική (που είναι πρωτοπόροι σε αυτά) δείχνουν κραυγαλέα γεγονότα. Ακόμα κι αν πρόκειται για επιβίωση. Σάμπως και οι παίκτες δεν συμμετέχουν για την προβολή; Δεν θέλουν τη δημοσιότητα και τον ντόρο; Στο τέλος της ημέρας, οι συμμετέχοντες είναι που επιλέγουν να γίνουν κομμάτι της τρασίλας.