Αν μπορούσε κάποιος να χαρακτηρίσει με μια λέξη τις ψυχαγωγικές εκπομπές, αυτή είναι η υποκρισία. Κι αν πότε πότε το ξεχνάτε, έρχονται περιπτώσεις όπως η Ματούλα Ζαμάνη για να σας το υπενθυμίσουν. Έβγαλε η έρμη τη μπλούζα της σε μια συναυλία σε μια στιγμή εκστατικής ορμής, έγιναν όσα τραγικά σχόλια έγιναν στα social media και ξαφνικά η άποψη του κάθε τελευταίου, απέκτησε υπόσταση, διότι οι ψυχαγωγικές εκπομπές, ειδικά της πρωινής ζώνης, αποφάσισαν ότι πρέπει να συμβεί αυτό. Έλα εδώ Κούλα από του Παπάγου, έλα κι εσύ Μήτσο από τη Νέα Φιλαδέλφεια, μας ενδιαφέρει πάρα πολύ τι πιστεύετε για το σώμα της Ζαμάνη.

Και τώρα, τώρα θα πρέπει το τηλεοπτικό κοινό, αυτοί οι λίγοι ψυχανώμαλοι που παρακολουθούν φανατικά Λιάγκα, Καινούργιου, Τσολάκη, Χατζίδου-Παύλου και λοιπό συρφετό, να τους δουν να ξύνουν τον πάτο του βαρελιού, ξεθάβοντας κάθε όνομα του παρελθόντος, μόνο και μόνο για να καταθέσουν την άποψή τους σχετικά με το σώμα της Ζαμάνη. Και δεν τους επιλέγουν τυχαία.

Αυτό που γίνεται με τη Ματούλα Ζαμάνη στην τηλεόραση, είναι χειρότερο από τα σχόλια στα social media

Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά οι αρχισυντάκτες των εκπομπών και οι ίδιοι οι παρουσιαστές τι απόψεις πρεσβεύει ο καθένας, τι πρόκειται να πει. Κάποιοι δε, θα πουν κάτι μόνο και μόνο για να συζητηθεί και να επανέλθουν, έστω και για λίγο διάστημα, ξανά στην επικαιρότητα, να παίξει το όνομά τους για να τους θυμηθούν κάποιοι και να πάρουν κανένα ψίχουλο από την πίτα. Και δεν είναι ότι απαραίτητα θα πουν κάτι τόσο κακό κάποιοι. Μπορεί να έχουν ένα επιχείρημα λογικό. Δεν υπάρχει όμως κανένας λόγος να πρέπει να ρωτάνε 50 ανθρώπους κάθε μέρα για το τι πιστεύουν.

Από χθες, αυτό που γίνεται σε όλες τις ψυχαγωγικές εκπομπές, είναι η επιτομή της υποκρισίας. Η Ματούλα Ζαμάνη υφίσταται μεγαλύτερη παρενόχληση και ασέβεια από αυτούς, παρά από τα σχόλια του κάθε Κίτσου και Μήτσου στα social media.

Έβγαιναν δηλαδή να υπερασπιστούν χθες τη Ματούλα Ζαμάνη κάποιοι και σήμερα φιλοξενούν δηλώσεις από, κυριολεκτικά, τον οποιονδήποτε. Δεν έχει μείνει και πολύ στη δεξαμενή των ημίγνωστων. Σε λίγο οι εκπομπές θα κάνουν q&a σε περαστικούς για αυτό το τόσο φλέγον ζήτημα. Να μάθουμε τι λέει ο τυροπιτάς της γειτονιάς, τι ο κομμωτής, μη τυχόν και χάσουμε τις απόψεις τους για τη Ματούλα Ζαμάνη και το «στριπτίζ» της επί σκηνής.

Στις παραλίες επιτρέπεται να βγάζουμε τα ρούχα μας;

Αναρωτιέμαι, φωναχτά, αυτοί όλοι έχουν πάει σε συναυλία της; Ξέρουν ποια είναι η Ματούλα Ζαμάνη; Διότι, είτε δεν τους αρέσει αισθητικά είτε θέλουν να τη χρησιμοποιήσουν για να δείξουν την ηθική τους, η Ματούλα Ζαμάνη δε βγήκε στο Σύνταγμα να πετάξει τη μπλούζα της. Σε μια δική της συναυλία ήταν, που στις συναυλίες της κάνει διάφορα υπερβατικά-εκστατικά πάνω στην ψυχική ανάταση της στιγμής και έχει βγάλει κι άλλες φορές τη μπλούζα της. Απλώς, τώρα έγινε πιο μεγάλο ζήτημα επειδή έχει πιο πολλά κιλά σε σχέση με το παρελθόν.

Θέλω να πω ότι η Ματούλα Ζαμάνη δεν επεδίωξε καμία παραπάνω δημοσιότητα, ούτε έκανε καμία επίδειξη. Θα μπορούσε να είναι στην παραλία με 10 φίλους και να το κάνει. Θα μπορούσε να είναι πάνω στον Λυκαβηττό στη θέα και να το κάνει. Γιατί να το πολυαναλύσουμε; Έχω βγει εγώ πριν χρόνια σε κλαμπ και έχω βγάλει το πουκάμισό μου σε κλειστό χώρο που κανονικά σε πετάνε έξω. Καλά, το τι γίνεται σε συναυλίες σαν της Ζαμάνη, σε καλλιτέχνες του εντέχνου, δεν το συζητώ. Οι μισοί είναι χωρίς μπλούζες.

Δεν χρειάζεται να γίνει κάποια παραπάνω συζήτηση, ούτε να ρωτάμε την άποψη ανθρώπων. Είναι σαν να τους ρωτάμε αν συμφωνούν που στην παραλία κυκλοφορούν με μπικίνι γυναίκες από 65 κιλά και πάνω. Οι εκπομπές έχουν μετατραπεί σε ένα τσίρκο για άλλη μια φορά και είναι το μόνο για το οποίο θα ψέξουμε τη Ματούλα Ζαμάνη.

Ναι, Ματούλα Ζαμάνη, σε κατηγορούμε γιατί δε σκέφτηκες ότι αν βγάλεις τη μπλούζα σου θα ακολουθήσει αυτός ο χείμαρρος τηλεοπτικής υποκρισίας!

ΥΓ. Ναι κ. Γιάμαλη, σεξισμός και πατριαρχία είναι η αιτία που γράφτηκαν όσα γράφτηκαν για τη Ματούλα Ζαμάνη, όχι body shaming. Αν βγει ο B. D. Foxmoor σε συναυλία και βγάλει τη μπλούζα του, δε θα σχολιαστεί για την κοιλιά του και τα κιλά του από τους ίδιους ανθρώπους, θα πουν «ε, αφού είναι άντρας δεν πειράζει, δικαίωμά του».