Αν και αρκετοί δεν θυμούνται σήμερα ποια είναι η Βίνα Ασίκη, το όνομά της αποτελούσε «θρύλο» την δεκαετία του 1980. Η «ιέρεια» της βιντεοκασέτας εμφανίστηκε σε 27 κινηματογραφικές ταινίες και 30 βιντεοκασέτες πριν… εξαφανιστεί σε ηλικία 25 ετών. Τι συνέβη και τερματίστηκε η καριέρα του απόλυτου sex symbol των ελληνικών eighties;
Η δημοτικότητα της ηθοποιού εκτοξεύτηκε μετά από την συμμετοχή της στο θρυλικό, πλέον, «Ρόδα, Τσάντα και Κοπάνα». Έκανε την φλογερή καθηγήτρια γυμναστικής που είχε ξεσηκώσει μαθητές αλλά και θεατές. Άλλοι της ρόλοι έμειναν επίσης ανεξίτηλοι στο ελληνικό κοινό, όπως αυτός της Καριολίνας στις ταινίες του Ταμτάκου.
Παρά το υποκριτικό της ταλέντο, το οποίο είχε επιδείξει από την ηλικία των 5 ετών οπότε και είχε συμπρωταγωνιστεί με την Έλλη Λαμπέτη στο θέατρο, τον δρόμο της καριέρας της «έστρωσε» η σεξουαλικοποίησή της στις κωμωδίες που συμμετείχε. Έγινε γενικά γνωστή γιατί ήξερε τον τρόπο με τον οποίον ήθελαν οι εκάστοτε σκηνοθέτες να ερμηνεύει τους ρόλους της. Και το έκανε πολύ καλά. Έγινε η αγαπημένη του κοινού ως η «καυτή» χαζούλα, ρόλο τον οποίον και έπαιζε στα δάχτυλα. Η ίδια, σε συνέντευξή της χρόνια μετά την απόσυρσή της από τον χώρο του θεάματος, είχε αναφέρει με πικρία:
«Για μένα οι σκηνές αυτές ήταν ξεφτίλα. Δεν με ενδιέφερε να πουλάω τον κ@λο μου, κι ας ήταν ωραίος. Τι τα θες; Μου έλεγαν ‘‘εμείς είμαστε σοβαροί σκηνοθέτες, τι νομίζεις ότι γυρίζουμε, τσόντα;’’ και ότι η κάμερα θα ήταν μακριά. Άμα είσαι μαλάκας, μικρός και ματαιόδοξος, την πατάς».
Εν μία νυκτί, εκεί που μίλαγαν όλοι για εκείνη, η Βίνα «εξαφανίστηκε». Σε ηλικία 25 ετών παντρεύτηκε τον χορευτή Ορέστη Δημητρίου και αποφάσισε να αφήσει πίσω της τις βιντεοκασέτες.
«Αν δεν είχα παντρευτεί, θα ήμουν πολύ μεγάλη σταρ τώρα, θιασάρχης, και θα είχα κάνει πολλά λεφτά. Αλλά θα ήμουν δυστυχισμένη. Όπως οι πολύ ωραίες όλων των εποχών που βλέπω», είχε επίσης αναφέρει.
Όταν όμως, έχει κανείς το «μικρόβιο» της υποκριτικής μέσα του, τίποτα δεν θα τον κρατήσει μακρυά από το επάγγελμα αυτό. Έτσι, η Βίνα ξανά ασχολήθηκε με τον χώρο που τόσο αγαπούσε, μακρυά πλέον από τους bimbo ρόλους του 80. Συνέχισε την καριέρα της κάνοντας αυτό που ένιωθε πιο ταιριαστό για εκείνη μέσα της, διδάσκοντας υποκριτική και χορό σε παιδιά στο Χοροθέατρο Άμυνα του Δήμου Λιοσίων.
Εξάλλου, το θέατρο ήταν η αρχή της «τριβής» της με την υποκριτική. Η πρώτη της επαφή με το επάγγελμα του ηθοποιού ήταν στην πολύ μικρή ηλικία των 5. Η μητέρα της εργαζόταν ως ταξιθέτρια στο Εθνικό Θέατρο και καθώς το ταλέντο της μικρής ήταν ξεκάθαρο, δεν άργησε να την προσέξει η Έλλη Λαμπέτη, δίπλα στην οποία συμμετείχε στην πρώτη της παράσταση. Συνέχισε την πορεία της ως «παιδί-θαύμα» και εμφανίστηκε στα 10 της χρόνια στο Ηρώδειο μαζί με την Άννα Συνοδινού.
Όπως ήταν επόμενο, σπούδασε υποκριτική στη δραματική σχολή Αθηνών του Θεοδοσιάδη, ενώ για πολλά χρόνια παρακολουθούσε μαθήματα χορού. Το καλλίγραμμο σώμα καθώς και το «πιπεράτο» ταπεραμέντο που της χάρισε ο χορός, έπαιξαν μεγάλο ρόλο στην μετέπειτα εμπορική της επιτυχία.
Έπειτα, συμπρωταγωνίστησε με πολλά μεγάλα ονόματα του κινηματόγραφου, όπως ο Θανάσης Βέγγος, ο Κώστας Βουτσάς, ο Σωτήρης Μουστάκας και με όλους τους πρωταγωνιστές της γενιάς του ’80.
Σε αρκετές από τις ταινίες στις οποίες συμμετείχε, οι σκηνές της ήταν κάτι παραπάνω από καυτές, ειδικά για την εποχή την οποία κυκλοφόρησαν. Για τον λόγο αυτό, πολλοί παραγωγοί είχαν δει στο πρόσωπό της επόμενή τους μεγάλη πορνοστάρ, ωστόσο εκείνη είχε αρνηθεί κατηγορηματικά να συμμετάσχει σε ερωτικές ταινίες. Ωστόσο, όπως έχει δηλώσει, τα ποσά που της προσφέρθηκαν για να παίξει σε ταινίες ενηλίκων, ήταν υπέρογκα.
Διαβάστε ακόμη στο intronews.gr:
Η Μήδεια του Κορδελιού: Δηλητηρίαζε με χάπια τα τρία της παιδιά – H υπόθεση που σόκαρε το 1985
Το έγκλημα που σόκαρε την Κρήτη: Ο πατέρας που σκότωσε τα τρία παιδιά του
Η Allegra Gucci μιλά για τη δολοφονία του πατέρα της – Πόσο αληθινό ήταν το House of Gucci τελικά