Οι εμπνευστές νέων επιχειρηματικών ιδεών ψάχνουν πάντα για να προσελκύσουν επενδυτές, έτσι ώστε να αναπτύξουν την ιδέα τους. Συνήθως το πετυχάινουν τραβώντας την προσοχή των επενδυτών μέσω ωραίων παρουσιάσεων αλλά και πρωτότυπων τρόπων προώθησης.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Airbnb, Μπράιαν Τσέσκι, και οι άλλοι δύο συνιδρυτές της δημοφιλούς εταιρείας επέλεξαν να προωθήσουν την ιδέα τους με μπολ δημητριακών τα οποία κόστιζαν 40 δολάρια.
Όπως δήλωσε ο ίδιος ο Τσέσκι, σε πρόσφατη ομιλία στο Πανεπιστήμιο του Στάνφορτν, οι τρεις ιδρυτές ξεκίνησαν την εταιρεία το 2008, με τους επενδυτές να είναι αρχικά αρκετά δύσπιστοι στο όλο project. Έτσι, στράφηκαν στους δικούς τους πελάτες προκειμένου να συγκεντρώσουν τα απαιτούμενα χρήματα.Και τι έκαναν; Άρχισαν να πουλούν αυτοσχέδια μπολ δημητριακών, τα οποία είχαν τις φιγούρες των τότε υποψήφιων προέδρων Μπαράκ Ομπάμα και Τζον ΜαΚέιν σε όσους φιλοξενούσαν και ήθελαν να πάρουν πρωινό. Αυτή η ιδέα αποδείχθηκε χρυσοφόρα, με αποτέλεσμα να πουλήσουν περισσότερα από 1.000 μπολ και να αποκομίσουν κέρδος 30.000 δολαρίων. Ένα ποσό, το οποίο αποδείχθηκε ιδιαιτέρως σημαντικό για τη μετεξέλιξη της εταιρείας.Η όλη επιτυχία του project των δημητριακών, σύμφωνα με το CNBC, προσέλκυσε το ενδιαφέρον τουλάχιστον ενός επενδυτή, καθώς ο Πολ Γκράχαμ της Y Combinator τούς πρόσφερε 20.000 δολάρια για το 6% της εταιρείας.
«Εάν μπορείς να πείσεις τους ανθρώπους να πληρώσουν 40 δολάρια για ένα μπολ δημητριακών, το οποίο κοστίζει 4 δολάρια, τότε είναι πιθανό να πείσεις άγνωστους μεταξύ τους ανθρώπους να ζουν ο ένας δίπλα στον άλλο» είχε δηλώσει ο Γκράχαμ, σύμφωνα με τον Τσέσκι.
Σήμερα, η εταιρεία Airbnb είναι μία από τις πιο πετυχημένες εταιρείες παγκοσμίως με χρηματιστηριακή αξία 75,1 δισ. δολαρίων.