Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί το μπέργκερ στην διαφήμιση φαίνεται πολύ πιο νόστιμο από αυτό που πήρατε από τα McDonald’s drive-through; Ή το πως το παγωτό δεν λιώνει κατά τη διάρκεια της λήψης μιας διαφήμισης; Έχουμε όλες τις απαντήσεις σε αυτήν τη λίστα με οκτώ κόλπα που χρησιμοποιούν οι διαφημιστές για να μας δελεάσουν να αγοράσουμε τα προϊόντα τους.
Κόλλα
Τα δημητριακά τείνουν να απορροφούν το πραγματικό γάλα, καθιστώντας τα μουσκεμένα και αρκετά λεπτά σε σύντομο χρονικό διάστημα. Μπορούν οι διαφημιστές να κινηματογραφήσουν μια ολόκληρη διαφήμιση της Kellogg με μία λήψη, πριν τα δημητριακά γίνουν «άσχημα»; Όχι βέβαια. Σύμφωνα με την Mental Floss, οι διαφημιστές χρησιμοποιούν λευκή κόλλα ως υποκατάστατο του γάλακτος. Το γιαούρτι ή το σαμπουάν είναι επίσης γνωστό ότι κάνουν ακριβώς την ίδια δουλειά.
Αντιοξύ
Όποιος έχει δελεαστεί από μια διαφήμιση της Coca-cola κατά τη διάρκεια μιας ζεστής καλοκαιρινής μέρας, έχει απογοητευτεί εξίσου από την έλλειψη αφρού και συμπύκνωσης της σόδας της στην πραγματικότητα. Αυτό συμβαίνει επειδή από τη σόδα σας έλειπε ένα ζωτικό συστατικό – το αντιόξινο. Οι διαφημιστές προσθέτουν ένα δισκίο με αντιοξύ (φάρμακο που χρησιμοποιείται για την πρόληψη της οξύτητας), για να κάνουν τη σόδα πιο ανθρακούχα. Το σαπούνι πιάτων χρησιμοποιείται επίσης για τη δημιουργία μεγαλύτερων φυσαλίδων στη σόδα, καθώς και στο γάλα, και το αποσμητικό ψεκάζεται στο ποτήρι ή στο μπουκάλι για να του δώσει την αίσθηση του «μόλις βγήκε από την κατάψυξη».
Πατάτες
Με όλα τα φώτα που χρησιμοποιούνται κατά τη διάρκεια του γυρίσματος μιας διαφήμισης, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι διαφημιζόμενοι δεν χρησιμοποιούν πραγματικές κουταλιές παγωτού σε μια διαφήμιση παγωτού. Η θερμότητα από τα φώτα και ο χρόνος που χρειάζεται για την λήψη θα λιώσει αναπόφευκτα το προϊόν μέσα σε λίγα λεπτά.
Έτσι, οι πατάτες χρησιμοποιούνται ως υποκατάστατο. Οι κουταλιές της πατάτας πουρέ είναι βαμμένες με διαφορετικά χρώματα και χρησιμοποιούνται για να παίξουν το ρόλο του παγωτού. Οι πατάτες χρησιμοποιούνται σε μία μεγάλη γκάμα άλλων προϊόντων.
Προστατευτικό λαδιού κινητήρα και υφάσματος
Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί το σιρόπι σφενδάμου που περιχύνεται πάνω από μια στοίβα τηγανίτες στην τηλεόραση δεν φαίνεται να απορροφάται από αυτές τις λιχουδιές πρωινού; Η απάντηση είναι το προστατευτικό υφάσματος. Οι φωτογράφοι ντύνουν τις τηγανίτες με προστατευτικό υφάσματος, έτσι ώστε το σιρόπι να μην απορροφάται από τις τηγανίτες. Επιπλέον, δεδομένου ότι το σιρόπι σφενδάμου δεν είναι πολύ φωτογενές, οι διαφημιστές χρησιμοποιούν μερικές φορές λάδι κινητήρα ως υποκατάστατο.
Βερνίκι παπουτσιών
Γιατί ένα McChicken φαίνεται πολύ καλύτερο στην πινακίδα από το πραγματικό μπέργκερ; Κυρίως, τα προϊόντα κρέατος δεν μαγειρεύονται όταν φωτογραφίζονται, επειδή το μαγείρεμα μπορεί να τα κάνει να συρρικνωθούν και να στεγνώσουν. Έτσι, αντικείμενα όπως μπριζόλες και χάμπουργκερ μαγειρεύονται προσεκτικά με φυσητήρα. Τα σημάδια σχάρας προστίθενται στο κρέας με σίδερο και, ως τελική πινελιά, εφαρμόζεται βερνίκι παπουτσιών για να δώσει στα κουλουράκια ένα πιο ζωντανό χρώμα.
Τσιμπιδάκι φρυδιών
Όχι μόνο τα ψωμάκια χάμπουργκερ καλύπτονται προσεκτικά με σουσάμι με ένα τσιμπιδάκι και κόλλα, αλλά και τα πιάτα με βάση τα ζυμαρικά συναρμολογούνται προσεκτικά επίσης με τσιμπιδάκια. Η τοποθέτηση, το σχήμα και η καμπυλότητα κάθε νουντλ γίνεται προσεκτικά με αυτά τα τσιμπιδάκια φρυδιών.
Ψεύτικο μαύρισμα
Το contouring δεν είναι μόνο για τα μάγουλα. Μπορεί να λειτουργήσει οπουδήποτε στο σώμα. Για διαφημίσεις απώλειας βάρους, ένα ψεύτικο μαύρισμα είναι το μόνο που χρειάζεστε για να χάσετε 15 κιλά. Το μοντέλο πρέπει απλώς να κρατήσει την αναπνοή της, να απλώσει λίγο ψεύτικο μαύρισμα στο στομάχι της, να χαμογελάσει, να απλώσει τα πόδια της (για αυτό το κενό στους μηρούς) και να σταθεί σε μια τέλεια υπολογισμένη στάση.
Ταμπόν και μπάλες από βαμβάκι
Είναι σημαντικό το μπολ με σούπα ή οι ψητές πατάτες να φαίνονται ζεστές. Ο μόνος τρόπος για να απεικονίσετε τη θερμοκρασία ενός προϊόντος σε διαφήμιση είναι να έχετε ατμό που εκπέμπεται από αυτό. Αντί να σταματούν κάθε λίγα λεπτά για να ζεστάνουν το διαφημιζόμενο φαγητό, οι φωτογράφοι συχνά μουσκεύουν ταμπόν ή βαμβάκι σε νερό, τα βάζουν στο φούρνο μικροκυμάτων και κρύβουν επιδέξια την πηγή του ατμού στη λήψη.
Την επόμενη φορά που θα αρχίσετε να λαχταράτε το μπιφτέκι στην διαφημιστική πινακίδα, θυμηθείτε: είναι απλώς ωμό κρέας και ψωμάκια γυαλισμένα με παπούτσια!
Πηγή: Tribune.com
*Photo Credits: Shutterstock