Μετά το Aimé Leon Dore, το fashion και lifestyle brand που εδρεύει στο Queens της Νέας Υόρκης, που επέλεξε τις ομορφιές της Ελλάδας, και δη της επαρχίας, για να παρουσιάσει τη νέα του συλλογή, άλλος ένας κορυφαίος οίκος εκθειάζει την χώρα μας και συγκεκριμένα την Μήλο.

Η Μήλος, που αναδείχθηκε το καλύτερο νησί στον κόσμο, σύμφωνα με τους αναγνώστες του διάσημου ταξιδιωτικού περιοδικού Travel+Leisure, βρέθηκε ξανά στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος με τη Louis Vuitton να κάνει τη καλύτερη διαφήμιση.

To Instagram του οίκου, που σημειωτέον έχει 45,6 εκατ. ακολούθους, πλούτισε το προφίλ με τα καταγαλάνα νερά του κυκλαδίτικου νησιού, δια χειρός της Viviane Sassen. «Αναζητώντας μεγαλύτερα βάθη. Για να γιορτάσουμε το πραγματικό Πνεύμα του Ταξιδιού, ο οίκος Louis Vuitton συνεχίζει το πολυετές ταξίδι του στις ακτές της Μήλου στη φετινή εκστρατεία» γράφει σε μία ανάρτηση ο οίκος, εκθειάζοντας το τοπίο.

Η καμπάνια της Louis Vuitton θα συνεχίσει στην Πέτρα και το Wadi Rum της Ιορδανίας, καθώς και στο Mont Saint-Michel στη Γαλλία.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Louis Vuitton (@louisvuitton)

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Louis Vuitton (@louisvuitton)

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Louis Vuitton (@louisvuitton)

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Louis Vuitton (@louisvuitton)

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Louis Vuitton (@louisvuitton)