Αυτή τη εορταστική σεζόν, ο Γερμανικός οίκος μόδας MCM γιορτάζει τα Χριστούγεννα ως την εποχή όπου η συντροφικότητα παίρνει την απόλυτη διάσταση.

Η MCM είναι ένα luxury lifestyle brand με ρούχα και αξεσουάρ το οποίο δημιουργήθηκε το 1976 με χαρακτήρα που καθορίστηκε από τη γερμανική κουλτούρα, το Zeitgeist και το πνεύμα του Bauhaus με έμφαση στη λειτουργική καινοτομία που περιλαμβάνει τη χρήση τεχνικών αιχμής.

Σήμερα, μέσα από τη συσχέτισή της με τη μουσική, την τέχνη, τα ταξίδια και την τεχνολογία, η MCM ενσαρκώνει το τολμηρό, το επαναστατικό και το φιλόδοξο κίνημα. Πάντα με άγρυπνο βλέμμα, η κινητήρια δύναμη πίσω από την MCM επικεντρώνεται στο επαναστατικό κλασσικό σχεδιασμό και στα φουτουριστικά υλικά.

Δελεαστικό για τη γενιά “Global Nomad” του 21ου αιώνα – ονειροπόλοι, δημιουργοί και κινούμενοι στην ψηφιακή σφαίρα – το millennial και GenZ κοινό της MCM δεν έχει φύλο, ηλικία και κινείται χωρίς περιορισμούς και όρια. Αυτή είναι η MCM και το New School Luxury.

Η εορταστική καμπάνια του οίκου για το 2021 περιλαμβάνει μια ομάδα creators από όλο τον κόσμο, όπως τον TikTok superstar και επιχειρηματία Josh Richards, την καταξιωμένη ηθοποιό Savannah Lee Smith η οποία πρωταγωνιστεί στο νέο Gossip Girl, τη Mona Matsuoka, fashion-model με καταγωγή από την Ιαπωνία και την Αμερική, οι οποίοι με κινητήρια δύναμη την αγάπη και υπό το πρίσμα της φώτισης, έρχονται κοντά για να γιορτάσουν μαζί τα Χριστούγεννα με τον πιο playful τρόπο.

Το έτος που πέρασε μας δίδαξε την αξία της συντροφικότητας μέσα από το ψηφιακό κόσμο. Φέτος, ερχόμαστε κοντά, αυτή τη φορά όμως μέσα από τη προσωπική επαφή, καθώς προετοιμαζόμαστε να γιορτάσουμε μαζί τα Χριστούγεννα. Η digital καμπάνια αποτελεί συνδυασμό της ξεγνοιασιάς με την αισιοδοξία, επιδεικνύοντας τη μαγεία και τη δύναμη της ανθρώπινης σύνδεσης.

MCM

To νέο μοτίβο Cubic Monogram της MCM

Ως κομμάτι της ιστορίας του brand, η MCM γιορτάζει 45 χρόνια παγκόσμιας κληρονομιάς σε διεθνές επίπεδο, αποκαλύπτοντας το νέο, ανανεωμένο logo Cubic Monogram, το οποίο έχει ιδιαίτερη σημασία για την Εορταστική καμπάνια, την οποία ολοκληρώνει μαζί με τους creators παγκόσμιας εμβέλειας. Το νέο έμβλημα διαφέρει από κάθε άλλη δημιουργία του οίκου.

Με πολυδιάστατη αισθητική, την οποία οραματίστηκε και δημιούργησε ο global creative officer του οίκου, Dirk Schönberger, δίνει μια νέα ερμηνεία στο θρυλικό χαρακτήρα του οίκου. Το σχέδιο αναπαριστά οφθαλμαπάτη,  όπου η αρχή και το τέλος αποτελούν ασαφείς έννοιες. Έτσι, μέσα από την απροσδιοριστία, η έννοια του χρόνου τιμάται κατά αυτή τη χρονιά, η οποία είναι ορόσημο στην ιστορία του οίκου.

MCM

Οι creators παρουσιάζονται με το νέο μοτίβο Cubic Monogram, το οποίο αποτελεί το επίκεντρο της Εορταστικής καμπάνιας, καθώς εμφανίζεται σε ποικίλες παραλλαγές, με μια σειρά από χρωματικές αποχρώσεις, υφές και υλικά.

Η συλλογή θα είναι διαθέσιμη από τις αρχές Νοέμβρη στη boutique MCM, Ξάνθου 2 & Αναγνωστοπούλου, Κολωνάκι, Αθήνα, στα πολυκαταστήματα Attica και στα καταστήματα Καλογήρου.