Ο γαλλικός οίκος μόδας, Givenchy, ανακοίνωσε την κυκλοφορία της art collection «Chito x Givenchy NFTs» σε συνεργασία με τον graphic artist Chito, η οποία περιλαμβάνει 15 NFTs έργα, δηλαδή ψηφιακού τύπου περιουσιακά στοιχεία, τα οποία είναι 100% μοναδικά και μη εμπορεύσιμα.

Ολοένα και περισσότερα brands μπαίνουν στον χώρο των NFT. Όταν ο Creative Director, Matthew M. Williams συνεργάστηκε με τη Givenchy το 2020, υλοποίησε το καινοτόμο όραμά του για το House φέρνοντάς το στον νέο κόσμο της ψηφιακής μόδας. Σε συνεργασία με τον διάσημο γραφίστα Chito, ο Givenchy αποκάλυψε μια νέα σειρά 15 NFT που είναι η πρώτη στο είδος της. Τα σχέδια της συλλογή περιλαμβάνουν χαρακτήρες καρτούν και σύμβολα, κάποια animated και άλλα με το λογότυπο του οίκου.

Οι δύο τους δεν συνεργάζονται για πρώτη φορά, καθώς ο Williams συνεργάστηκε πρόσφατα με τον Chito στην pre-collection για την Άνοιξη 2022,δημιουργώντας μια εντυπωσιακή συλλογή με χαρακτήρες και σύμβολα. Έτσι, ο οίκος μπήκε για πρώτη φορά στον κόσμο της τέχνης των γραφικών. Ως συνέχεια της συνεργασίας τους, το σπάνιο σύνολο των 15 μοναδικών γραφικών σχεδίων NFT θα διαθέτει τις ίδιες εκτυπώσεις που χρησιμοποιήθηκαν στην προηγούμενη συλλογή, που παραπέμπουν σε street art,

«Ήθελα να εξερευνήσω αυτόν τον νέο και συναρπαστικό χώρο των NFTs», λέει ο Williams. «Το γεγονός ότι ο Chito είναι ήδη ενεργός, μας έκανε να νιώθουμε ακόμα πιο άνετοι να συνεργαστούμε σε αυτήν την περιορισμένη σειρά και να πάμε το συλλογικό μας όραμα για τον οίκο ένα βήμα παρακάτω».

O λόγος που πήρε αυτήν την απόφαση ο οίκος μόδας Givenchy

Με αυτόν τον τρόπο έργα καλλιτεχνών, όπως του Chito, μπορούν να γίνουν ορατά σε ένα ευρύ κοινό, ενώ παράλληλα αποτελεί έναν καινοτόμο τρόπο σύλληψης του χώρου της μόδας, η οποία εισέρχεται και στις ψηφιακές ζωές. Αυτό είναι αναμφισβήτητα το μέλλον της μόδας καθώς τα NFT είναι μοναδικά ψηφιακά έργα τέχνης που οι συλλέκτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν ως online avatar ή εικόνες προφίλ.

Η κυκλοφορία αυτής της συλλογής NFT είναι με λίγα λόγια μια μορφή έκφρασης της ψηφιακής μόδας στον σύγχρονο κόσμο, ο οποίος σέβεται και αγαπά το περιβάλλον. Με γνώμονα την βιωσιμότητα, ο Givenchy αποφάσισε να λανσάρει τη συλλογή NFT στο δίκτυο Polygon, γνωστό για την ελάχιστη κατανάλωση ενέργειας.

Συνεργάστηκε μαζί με τον Aura Blockchain Consortium, έναν οργανισμό που υποστηρίζουν η LVMH και άλλοι κορυφαίοι οίκοι μόδας. Πήραν συμβουλές για ανάπτυξη έξυπνων συμβολαίων προκειμένου να λανσάρουν την συλλογή NFT και συνεργάστηκε με τον καινοτόμο του κλάδου Ledger, ο οποίος εδρεύει στο Παρίσι, για να διασφαλίσει την προέλευση των NFT, τα οποία κόπηκαν απευθείας από το πορτοφόλι Ledger Nano της Givenchy.

Όλα τα έσοδα από τις πωλήσεις της συλλογής θα διατεθούν στο The Ocean Cleanup, έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό με έδρα την Ολλανδία που εργάζεται για την απομάκρυνση των πλαστικών από τους ωκεανούς.

Τα έργα της συλλογή “Chito x Givenchy”  είναι διαθέσιμα από τις 23 Νοεμβρίου στο NFTs marketplace, OpenSea, για να καταθέσουν οι αγοραστές την προσφορά τους. Στις 29 Νοεμβρίου, οι πλειοδότες θα παραλάβουν το μοναδικό τους NFTs.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη GIVENCHY (@givenchyofficial)