Περιεχόμενα
Όταν η Revolve και η Maison Meta, μια δημιουργική εταιρεία με επίκεντρο την Τεχνητή Νοημοσύνη, συνεργάστηκαν για την πρώτη Εβδομάδα Μόδας AI τον Απρίλιο, η υπόσχεση ήταν ότι ο διαδικτυακός λιανοπωλητής θα παρείχε ρούχα από τρεις κορυφαίες συλλογές που υποβλήθηκαν σε διαγωνισμό σχεδίου που έτρεξε κατά τη διάρκεια των εργασιών της Εβδομάδας Μόδας -και κατάφερε να τα πουλήσει.
Τι περιλαμβάνουν οι συλλογές μόδας από Τεχνητή Νοημοσύνη
Η αρχική κυκλοφορία περιλαμβάνει 10 έως 12 κομμάτια από κάθε έναν από τους νικητές, συλλογές που διαθέτουν μία μεγάλη γκάμα, από ένα πτυχωτό φόρεμα ταφτά αξίας $1.598 έως ένα τοπ με έναν ώμο αξίας $228.
Όλα έχουν σχεδιαστεί με Τεχνητή Νοημοσύνη και κατασκευάζονται από την Revolve.Μερικά από τα είδη ανήκουν στα basics, όπως τα ρούχα, για παράδειγμα μια κόκκινη μίνι φούστα ή μία δερμάτινη καμπαρντίνα σε φυστικί χρώμα.
Σε κάποιες άλλες περιπτώσεις, ωστόσο, η Τεχνητή Νοημοσύνη επιδεικνύει περιφρόνηση προς την τυπική κατασκευή ρούχων, με πρωτοποριακά σχέδια όπως μια ναυτική μπλούζα με παγιέτες και σατέν μανίκια σε σχήμα μπολερό που μοιάζει να κρατά το στήθος του ατόμου καλυμμένο.
Δύο από τις νικήτριες συλλογές προήλθαν από σχεδιαστές χωρίς ιστορία στη μόδα.
Ο νικητής της πρώτης θέσης, ο José Sabral, με την επωνυμία της συλλογής του Paatiff, έχει ιστορικό στην αρχιτεκτονική, όπως και η δεύτερη, η Matilde Mariano, της οποίας η επωνυμία είναι Molnm.
Και οι δύο προέρχονται από την Πορτογαλία. Ο τελικός νικητής, ο οποίος ακούει στο όνομα Opé Stylestar -με ομώνυμη την επωνυμία τους, Opé- γεννήθηκε και μεγάλωσε στις ΗΠΑ και εργάστηκε στην Betsey Johnson πριν ασχοληθεί με το styling.
Ο στόχος είναι να επιτραπεί στους νικητές να δημιουργήσουν επωνυμίες που μπορούν να διευθύνουν, ανεξάρτητα εάν το επιλέξουν, δήλωσε ο Cyril Foiret, ιδρυτής και δημιουργικός διευθυντής της Maison Meta.
Οι νικητές σχεδίασαν τις συλλογές τους χρησιμοποιώντας AI Midjourney και Stable Diffusion και σε ορισμένες περιπτώσεις κάνοντας επεξεργασία στο Photoshop.
Για την παραγωγή των ενδυμάτων, ο καθένας πέρασε χρόνο με την ομάδα της Revolve στο Λος Άντζελες όπου εργαζόταν για την ανάπτυξη προϊόντων και την προμήθεια υλικών, σύμφωνα με τον Nima Abbasi, συνεργάτη στο Maison Meta.
Η Revolve χειρίστηκε όλη την κατασκευή η ίδια.
«Η Τεχνολογία είναι ένα μεγάλο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την Revolve», δήλωσε ο Michael Mente, συνιδρυτής και συν-διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, σε δελτίο Τύπου.
«Μέσω της Τεχνητής Νοημοσύνης είμαστε σε θέση να εξερευνήσουμε νέους αναδυόμενους σχεδιαστές, επωνυμίες και τάσεις που μόνο μέσα από αυτή τη διαδρομή θα μπορούσαμε να γνωρίσουμε καθώς φέρουν μία καινοτόμα ταυτότητα».
Τα εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης θα είναι χρήσιμα στο χώρο της μόδας
Η μόδα είναι μεταξύ των πολλών βιομηχανιών που σπεύδουν να εξερευνήσουν τρόπους με τους οποίους η νέα παραγωγή εργαλείων παραγωγής Τεχνητής Νοημοσύνης θα μπορούσε να είναι χρήσιμη.
Λόγω της ικανότητας της Τεχνολογίας να δημιουργεί γρήγορα εικόνες υψηλής ποιότητας, ο σχεδιασμός είναι μία από τις εφαρμογές όπου θα μπορούσε να έχει τη μεγαλύτερη έκταση εφαρμογής.
Μάρκες όπως η Collina Strada και η Heliot Emil είναι μεταξύ εκείνων που ήδη δοκιμάζουν τα εργαλεία.
Όμως, κατά την άποψη του Abbasi, ένα από τα βασικά διδάγματα από την Εβδομάδα Μόδας AI είναι ότι η Τεχνολογία μπορεί επίσης να επιτρέψει σε άτομα που δεν έχουν απαραίτητα εκπαίδευση στη μόδα να παράγουν καινοτόμα σχέδια.
«Χρειάζεσαι όραμα, χρειάζεσαι δημιουργικότητα και μετά πρέπει να μάθεις τα εργαλεία», είπε.
Η Revolve και η Maison Meta ετοιμάζονται τώρα για την επόμενη Εβδομάδα Μόδας AI, η οποία θα πραγματοποιηθεί σε δύο μέρη: Το πρώτο θα διαρκέσει από τις 16 έως τις 19 Νοεμβρίου σε συνδυασμό με το Φεστιβάλ PhotoVogue στο Μιλάνο. το δεύτερο στη Νέα Υόρκη θα διαρκέσει από τις 30 Νοεμβρίου έως την 1η Δεκεμβρίου.
Η Revolve θα παράγει και πάλι αντικείμενα από τις νικήτριες συλλογές του διαγωνισμού σχεδιασμού ως φυσικά ρούχα, αν και θα επιλεγούν πέντε νικητές και όχι μόνο τρεις, σύμφωνα με το Maison Meta.
Με πληροφορίες από The Business of Fashion, CNN Style.