Ο τεχνολογικός κολοσσός, ανακοίνωσε την κυκλοφορία του νέου ακουστικού επαυξημένης πραγματικότητας, επιδεικνύοντας μια ποικιλία χαρακτηριστικών ελπίζοντας ότι το νέο αυτό gadget, θα αποτελέσει την πρώτη καταναλωτική επιτυχία της κατηγορίας του.

Ο σχεδιασμός των ακουστικών, θυμίζει μάσκα του σκι, ενώ σε αυτά ενσωματώνεται υψηλή τεχνολογία που επιτρέπει στον χρήστη να βιώσει μια σειρά από εμπειρίες.

«Μπορείτε να δείτε, να ακούσετε και να αλληλεπιδράσετε με ψηφιακό περιεχόμενο όπως ακριβώς είναι στο φυσικό σας χώρο και ελέγχετε το Vision Pro χρησιμοποιώντας τα πιο φυσικά και διαισθητικά εργαλεία: τα μάτια, τα χέρια και τη φωνή σας», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Tim Cook καθώς παρουσίασε το νέο προϊόν.

Με το Vision Pro, η Apple ενώνεται με άλλες εταιρείες, από τη Meta και τη Google μέχρι νεοφυείς επιχειρήσεις όπως η Magic Leap, που προσπάθησαν να πουλήσουν στους καταναλωτές ακουστικά, που συνδυάζουν φυσικό και εικονικό περιβάλλον, δημιουργώντας μια μεικτή πραγματικότητα.

Apple

Και μπορεί η ιδέα να αναφέρεται συχνά ως «metaverse» όμως η Apple αποφεύγει αυτό τον όρο τον οποίο και έχει αντικαταστήσει με το «spatial computing».

Apple: Πόσο θα επηρεάσει τη μόδα το νέο Vision Pro;

Οι εταιρείες μόδας, που μπαίνουν σταδιακά σε αυτό το περιβάλλον, παρακολουθούν με ενδιαφέρον τις τεχνολογικές εξελίξεις. Δεν είναι τυχαίο, ότι είναι αρκετοί αυτοί που ισχυρίζονται ότι θα μπορούσε να φέρει επανάσταση στη βιομηχανία κάνοντας τα ψηφιακά ρούχα mainstream.

Ωστόσο, σε αντίθεση με τη Meta, η οποία παρουσίασε ένα όραμα για τη μόδα σε αυτόν τον νέο κόσμο, η Apple δεν ανέφερε τη μόδα στην παρουσίασή της και αυτό ίσως οφείλεται στο γεγονός ότι καμία εταιρεία στο παρελθόν δεν έχει μπορέσει να έχει ευρεία επιτυχία με παρόμοια ακουστικά.

Ας μην ξεχνάμε βέβαια, την τεράστια επιτυχία της Apple, η οποία έχει κυκλοφορήσει στο παρελθόν προϊόντα που έχουν σημειώσει ρεκόρ πωλήσεων, όπως το iPod με συσκευές αναπαραγωγής MP3 και το iPhone σε smartphone.

Ο Cook, αποκάλεσε το Vision Pro «επαναστατικό» αφού περιλαμβάνει πολλές καινοτομίες της Apple. Χρησιμοποιεί κάμερες υψηλής ταχύτητας για να παρακολουθεί τα μάτια του χρήστη, επιτρέποντάς του να πλοηγείται κοιτάζοντας και παρακολουθώντας την κίνηση του χεριού και την φωνητική αναγνώριση.

Η οθόνη υψηλής ανάλυσης περιλαμβάνει 23 εκατομμύρια pixel κατανεμημένα σε δύο πάνελ, ενώ σύμφωνα με την εταιρεία, η Apple ανέπτυξε το δικό της τσιπ για να μπορεί να επεξεργάζεται όλη την αισθητηριακή είσοδο που λαμβάνει το ακουστικό από τον χρήστη.

Εκεί που η Apple πέτυχε σε μεγάλο βαθμό είναι η τεχνολογική πρόκληση της τοποθέτησης των υπολογιστικών στοιχείων και των στοιχείων οθόνης που απαιτούνται για μια εμπειρία υψηλής ποιότητας σε ένα σχετικά μικρό πλαίσιο.

Παράλληλα, ξεχώρισε τη μπαταρία από το ακουστικό για να διατηρήσει χαμηλό το βάρος που καταλήγει στο κεφάλι και το λαιμό του χρήστη. Επίσης, προσπαθεί να αντιμετωπίσει καθημερινά θέματα, που εκτελούνται από το τηλέφωνο και τον υπολογιστή.

Οι πωλήσεις της Apple για το Vision Pro επικεντρώθηκαν σε μεγάλο βαθμό στην εργασία και την ψυχαγωγία. Θα είναι συμβατό με προγράμματα όπως το Microsoft Excel και το Word και λογισμικό τηλεδιάσκεψης όπως το Zoom. Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης μια συνεργασία με την Disney για να φέρει την υπηρεσία ροής της, Disney Plus, στη συσκευή και θα διαθέσει περισσότερα από 100 παιχνίδια επίσης. Η ελπίδα του φαίνεται να είναι ότι η καθηλωτική φύση του Vision Pro θα κάνει αυτές τις υπάρχουσες εμπειρίες πιο παραγωγικές, διασκεδαστικές ή και τα δύο.

Η τιμή του Vision Pro, πρόκειται να ξεκινήσει από την τιμή των 3.499 $.