Η πανδημία προκάλεσε μεγάλες αλλαγές στον χώρο της μόδας. Είδαμε για πρώτη φορά virtual fashion shows αλλά και μία μεγάλη στροφή προς την ψηφιοποίηση. Επίσης, η έννοια της βιωσιμότητα αποτέλεσε κομβικό σημείο για τη μόδα, τροποποιώντας ριζικά τον τρόπο παραγωγής και διάθεσης των προϊόντων.

Ερευνητές της εταιρείας Certilogo διαπίστωσαν ότι η βιωσιμότητα ενός προϊόντος επηρεάζει άμεσα την απόφαση αγοράς. Στην έρευνά της, η Certilogo διαπίστωσε ότι το 70% των ερωτηθέντων «θεωρεί ότι η βιωσιμότητα των αγορών τους είναι σημαντική ή πολύ σημαντική», σημείωσαν οι συντάκτες της έκθεσης.

Ωστόσο, απομένει ένα σημαντικό βήμα σε αυτό το ταξίδι της ριζικής αλλαγής και αυτό δεν είναι άλλο από την ενσωμάτωση των προϊόντων στην ψηφιακή αλυσίδα αξίας.

Τι είναι το Certilogo;

Το Certilogo, είναι μία εταιρεία τεχνολογίας που εδρεύει στο Μιλάνο από το 2006 και μέσω της εφαρμογής του έχει φέρει επανάσταση στην σχέση των brands με τους πελάτες τους.

Εμπιστοσύνη, αξία και βιωσιμότητα είναι οι κύριες έννοιες που εκπροσωπεί, βοηθώντας τις εταιρείες να διατηρήσουν και να εξελίξουν την πιστότητα των πελατών τους. Επίσης, είναι ένας σημαντικός σύμμαχος στην μάχη κατά των απομιμήσεων προσφέροντας παράλληλα ελκυστικές υπηρεσίες.

Η Certilogo, τα τελευταία πέντα χρόνια είχε ετήσια αύξηση 34% στον αριθμό των προϊόντων που έχει ψηφιοποιήσει ενώ το 2021 το ποσοστό ανήλθε στο 54%.  Παράλληλα, όπως υποστηρίζει η Certilogo, οι καταναλωτές πλέον συνδέονται πολύ περισσότερο με τις εταιρείες.

Πλέον, ο έλεγχος της γνησιότητας των αντικειμένων είναι πιο εύκολος και γρήγορος γεγονός που επιτρέπει την μείωση των απομιμήσεων που εδώ και χρόνια αποτελούν πηγή οικονομικής αιμορραγίας, ειδικά για τους μεγάλους οίκους μόδας. Πάντως, έρευνες έδειξαν ότι ο έλεγχος της αυθεντικότητας αποτελεί προτεραιότητα για την πλειοψηφία των καταναλωτών σε ποσοστό που ξεπερνάει το 90%.

«Σε στιγμές που έχουν μεγαλύτερη σημασία, ταιριάζει με το στυλ και τον τόνο της φωνής της μάρκας», σημείωσε ο Michele Casucci, ιδρυτής και CEO της Certilogo.

Το Certilogo δημιουργεί μια ουσιαστική σύνδεση μεταξύ του προϊόντος, του brand και του καταναλωτή. Η συγκεκριμένη τεχνολογία δίνει μεγάλη βάση στην εμπειρία των καταναλωτών ώστε να βιώσουν το εκάστοτε αφήγημα και να αυξηθεί η αξία του προϊόντος.

«Οι εταιρείες που έχουν συνδεθεί με την πλατφόρμα κερδίζουν το πλεονέκτημα να παραμένουν σε συνεχή επαφή με τους καταναλωτές και τα προϊόντα τους κατά μήκος της αλυσίδας εφοδιασμού, σε όλα τα κανάλια διανομής, πέρα από το σημείο πώλησης μέχρι την αναγέννηση του προϊόντος στο τέλος του κύκλου ζωής τους», είπε ο Casucci. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι δίνεται η ευκαιρία στις εταιρείες να ελέγχους την πορεία των εμπορευμάτων τους και μετά την πώληση κάτι που παλιότερα δεν γινόταν καθώς δεν υπήρχε αυτή η δυνατότητα.

Τι έχει η συνέχεια;

Η Certilogo έχει σκοπό να δώσει τη δυνατότητα στις επωνυμίες να εφεύρουν αυτό το μέλλον που θα περιλαμβάνει συναρπαστικές εμπειρίες για τον καταναλωτή, νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες για τις επωνυμίες και θα είναι πολύ καλύτερο για τον πλανήτη. Λαμβάνοντας υπόψη την πίεση που προκαλεί η κλιματική αλλαγή, η ταχύτητα είναι κομβικό σημείο, επομένως ο στόχος του Certilogo είναι εξελίξει την τεχνολογία συνδεδεμένων προϊόντων.

Διαβάστε ακόμα στο intronews.gr

Kendall Jenner: Στη νέα καμπάνια του Jimmy Choo αποδεικνύει ότι αξίζει να είναι το πιο ακριβοπληρωμένο μοντέλο στον κόσμο

Τα biker jackets με γούνα είναι ο πιο stylish τρόπος να μείνεις ζεστή τον φετινό χειμώνα

Μαρινιέρα: Αυτό είναι το απόλυτο φόρεμα της σεζόν