Η Deepika Padukone γίνεται η πρώτη Ινδή brand ambassador της Louis Vuitton. Η 36χρονη σταρ του Bolywood έγινε γνωστό ότι θα είναι το πρόσωπο της μάρκας στο πλαίσιο μιας νέας καμπάνιας για τις τσάντες, η οποία ενώνει την Emma Stone και την Κινέζα ηθοποιό Zhou Dongyu σε μια σειρά από διαφημιστικά πλάνα.
Φωτογραφήθηκε με αθλητικά ρούχα και τσάντες Louis Vuitton, αν και στο παρελθόν υπήρξε ξανά μοντέλο της μάρκας. Το 2020, έγινε η πρώτη Ινδή ηθοποιός που συμμετείχε σε καμπάνια για την εταιρεία πολυτελείας, ποζάροντας για ένα εικονικό vintage εξώφυλλο δίπλα σε σταρς όπως η Léa Seydoux και η Sophie Turner.
Η Padukone έχει εμφανιστεί σε περισσότερες από 30 ταινίες μεγάλου μήκους, συμπεριλαμβανομένου του «Padmaavat», μιας από τις ινδικές ταινίες με τις υψηλότερες εισπράξεις όλων των εποχών. Έγινε μέλος της 9μελούς κριτικής επιτροπής στο φετινό Φεστιβάλ των Καννών και κέρδισε περίπου 6 εκατομμύρια δολάρια το 2019, σύμφωνα με την τελευταία λίστα των 100 διασημοτήτων του Forbes India.
Ακόμα έχει συμμετάσχει σε καμπάνιες των Levi’s, Tissot, Maybelline, Coca-Cola, L’Oreal Paris, Adidas, και πρόσφατα έγινε εξώφυλλο της Vogue Ινδίας. Στην συνοδευτική φωτογράφιση για το τεύχος Μαΐου 2022 του περιοδικού, φοράει μια ποικιλία ειδών της Louis Vuitton. Η ηθοποιός στην συνέντευξη αναφέρθηκε στην προηγούμενη καμπάνια της για τη μάρκα και τη συνεργασία της με τον δημιουργικό διευθυντή της, Nicolas Ghesquière.
«Όταν είσαι 18 και μόλις αρχίσεις να βγάζεις λεφτά, δεν μπαίνεις καν στον κόπο να μπεις σε ένα κατάστημα Louis Vuitton, το προσπερνάς γιατί ξέρεις ότι ποτέ δεν θα μπορέσεις να το ανταπεξέλθεις οικονομικά. Υπάρχουν κάποια πράγματα που είναι αναμενόμενα και μετά υπάρχουν κάποια πράγματα που είναι απλώς εντελώς έξω από την ”ζώνη” σου. Η σχέση μου με τη Louis Vuitton είναι το τελευταίο» είπε χαρακτηριστικά.
Αν και η Ινδία δεν ήταν επιλογή για τους οίκους πολυτέλειας, η ετήσια έκθεση με επιρροή της McKinsey & Company and Business of Fashion, The State of Fashion, ανέφερε ότι η ταχέως αναπτυσσόμενη μεσαία τάξη έκανε τη χώρα «υπερβολικά σημαντική για τις διεθνείς μάρκες». Έτσι, η Louis Vuitton έχει καταστήματα σε τρεις από τις μεγαλύτερες πόλεις της χώρας, στις New Delhi, Mumbai και Bangalore.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Γιατί η Padukone επικρίθηκε στην Ινδία
H Padukone είναι από τις πιο δημοφιλείς γυναίκες στην Ινδία, ενώ έχει ιδρύσει το Live Love Laugh, που έχει στόχο να ευαισθητοποιήσει σχετικά με την ψυχική υγεία στην Ινδία. Ενασχολείται με θέματα όπως ο φεμινισμός και συμμετέχει επίσης σε θεατρικές παραστάσεις, έχει γράψει στήλες για εφημερίδα, σχεδίασε τη δική της σειρά ρούχων για γυναίκες. Ακόμα είναι παντρεμένη με τον συμπρωταγωνιστή της Ranveer Singh.
Το 2020, υπερασπίστηκε μια διαμαρτυρία φοιτητών που υπέστησαν βαρβαρότητα κατά τη διάρκεια της επίθεσης JNU του 2020 λόγω τις αντίθεσής τους ενάντια στον νόμο περί τροποποίησης της ιθαγένειας. Μέλη του κυβερνώντος κόμματος Bharatiya Janata επέκριναν την απόφασή της και ζήτησαν από τον κόσμο να μποϊκοτάρει την ταινία της Chhapaak.
Πολλοί άλλοι την επαίνεσαν επειδή αντιστάθηκε, καθώς οι κύριοι ηθοποιοί του Bollywood αποφεύγουν να κάνουν πολιτικές δηλώσεις φοβούμενοι τις αντιδράσεις και τις συνέπειες στην ταινία τους. Την ίδια χρονιά, η Padukone επικρίθηκε για ένα βίντεο Tik Tok που στόχευε στην προώθηση της ταινίας της Chhapaak, στο οποίο ζήτησε από τους χρήστες να αναδημιουργήσουν το «βλέμμα ενός επιζών από επίθεση με οξύ» από την ταινία που θεωρήθηκε «ασέβεια» προς τα θύματα της επίθεσης με οξύ.
Αργότερα ήταν μεταξύ αρκετών ηθοποιών του Bollywood που επικρίθηκαν για τη δημοσίευση μηνυμάτων στο Instagram που έδειχναν αλληλεγγύη στο κίνημα των Black Lives Matter, παρά την προηγούμενη δουλειά τους που διαφήμιζε προϊόντα λεύκανσης δέρματος.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Διαβάστε επίσης στο intronews.gr:
Fjällräven, Hanwag, Primus & Royal Robbins παρουσιάζουν τις συλλογές τους για το Καλοκαίρι 2022
Quannah Chasinghorse: Το πρώτο top model που ενσωματώνει την ιθαγενή καταγωγή της