Στο άμεσο μέλλον, αντί να παίρνετε ρούχα από την κανονική σας ντουλάπα θα στρέφεστε στην digital και θα επιλέγετε μία από τις χιλιάδες virtual επιλογές σε ρούχα.

Φαίνεται ότι η πανδημία επιτάχυνε την συνεργασία της τεχνολογίας με την μόδα αφού, πλέον και οι δύο κλάδοι έχουν εστιάσει το ενδιαφέρον τους, στην δημιουργία εικονικών fashion items. Μόλις πέρυσι, πολλοί σχεδιαστές μεγάλων οίκων μόδας αναγκάστηκαν να γίνουν πιο δημιουργικοί και να παρουσιάσουν τις συλλογές τους όχι πάνω σε φυσικά αλλά σε εικονικά μοντέλα καθώς, αυτός ήταν ο μόνος τρόπος να επικοινωνήσουν και να πωλήσουν τα ρούχα τους.

ρούχα

Όπως δήλωσε ο επικεφαλής μάρκετινγκ της Gucci, Robert Triefus: «Υπάρχουν ολοένα και περισσότεροι δεύτεροι κόσμοι όπου,, μπορείς να εκφραστείς. Ωστόσο, υπάρχει πιθανώς μια υποτίμηση της αξίας που αποδίδεται σε άτομα που θέλουν να εκφραστούν σε έναν εικονικό κόσμο, με ένα εικονικό προϊόν, μέσω μιας εικονικής περσόνας».

Το Snapchat, επιτρέπει ήδη στους χρήστες να «δοκιμάζουν» ψηφιακά ρούχα μέσω AR, ενώ το Instagram έχει δοκιμάσει να εισάγει και φίλτρα ρούχων AR.

https://www.intronews.gr/8391-2-virtual-influencers-social-media-marketing/tech/

Οίκοι κολοσσοί της διεθνούς μόδας όπως Gucci, Prada και Rebecca Minkoff μπαίνουν με ανυπομονησία στον χώρο, με τη Minkoff να πουλάει ψηφιακές εκδόσεις των ρούχων της με πιο πρόσφατη την συλλογή της στο The Dematerialized, η τιμή της οποίας κυμαινόταν από 50 μέχρι 500 ευρώ και εξαντλήθηκε σχεδόν αμέσως.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη DRESSX (@dressx)

Γιατί πρέπει να αντικαταστήσουμε τα φυσικά μας ρούχα;

Οποιαδήποτε υιοθέτηση εικονικής μόδας θα είχε διπλό όφελος. Αφενός, θα σήμαινε μεγαλύτερη κερδοφορία για τις επιχειρήσεις που θα απέφευγαν το μεγάλο κόστος της εφοδιαστικής αλυσίδας και αφετέρου οι εκπομπές σε διοξείδιο του άνθρακα καθώς και άλλων ρύπων θα μειώνονταν δραστικά. Σχεδιάζεται ξανά μια ολόκληρη αλυσίδα εφοδιασμού. Δεν υπάρχει χρήση νερού, υπάρχουν πολύ λιγότερες εκπομπές CO2, δεν απαιτούνται δείγματα που αποστέλλονται ή επιστρέφονται και δεν χρειάζονται φυσικά καταστήματα.

Εξάλλου, η βιομηχανία της μόδας αποτελεί τεράστια πληγή για τον πλανήτη αφού εκτός των αποβλήτων που παράγονται απαιτούνται τεράστιοι όγκοι νερού ακόμα και για την παραγωγή ενός απλού βαμβακερού T-shirt.