Έχετε ποτέ αναρωτηθεί πώς μπορείτε να ξεχωρίσετε μια τσάντα μαϊμού από μια αυθεντική; Η αλήθεια είναι ότι όταν οι απομιμήσεις είναι πετυχημένες, δύσκολα μπορεί να τις ξεχωρίζει κανείς με το μάτι από τις αυθεντικές. Πλέον, υπάρχει ειδική εφαρμογή που σαρώνει τις τσάντες και με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης, σου φανερώνει την αλήθεια.
Η Chanel και η Louis Vuitton είναι συνήθως οι τσάντες που φέρουν τις περισσότερες απομιμήσεις. Από το 1980, η Louis Vuitton περιλαμβάνει μια ετικέτα με έναν κωδικό. Αυτός ο κωδικός έχει δύο γράμματα και τέσσερις αριθμούς που υποδεικνύουν τον τόπο και την ημερομηνία κατασκευής. Αυτή είναι μια εγγύηση για τους πελάτες.
Ωστόσο, πολλά sites έλεγαν ότι πουλούν αυθεντικές τσάντες και παπούτσια, χωρίς να το έχει επιβεβαιώσει η επωνυμία. Η εφαρμογή που ονομάζεται Entrupy, δίνει τη λύση. Η συσκευή είναι κυριολεκτικά ένα iPod ή iPhone που έχει ρυθμιστεί με την εφαρμογή Entrupy. Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι η τεχνολογία μπορεί να επιτύχει αποτελέσματα με ακρίβεια 99,1%.
Ακολουθεί μια διαδικασία ελέγχου ταυτότητας, κατά την οποία επιλέγεις τη μάρκα, το μοντέλο και τον τύπο δέρματος. Στη συνέχεια, η εφαρμογή σας ζητά μια σειρά από φωτογραφίες τόσο εξωτερικές (μπρος, πλάι, λογότυπο εξωτερικής ετικέτας, κλείσιμο με φερμουάρ), όσο και εσωτερικές (τσέπες, ετικέτες, Made in).
Ο φακός μεγεθύνει ένα αντικείμενο έως και 260 φορές και είναι ικανός να εντοπίσει τις πιο λεπτές διαφορές μεταξύ χρωμάτων ή υφασμάτων. Σε λιγότερο από τριάντα δευτερόλεπτα στις πιο προφανείς περιπτώσεις σου λέει αν η τσάντα σου είναι «μαϊμού».
Ο Vidyuth Srinivasan από τη Νέα Υόρκη, είναι συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Entrupy, της εταιρείας που στοχεύει να τερματίσει τις παραποιημένες πολυτελείς τσάντες και αθλητικά παπούτσια, η οποία κυκλοφόρησε το 2016 και δραστηριοποιείται ήδη σε περισσότερες από 65 χώρες, Η εταιρεία ξεκίνησε το 2012 και πέρασε τα πρώτα τέσσερα χρόνια της συλλέγοντας δεδομένα από όλο τον κόσμο, τα οποία περιελάμβαναν σε μεγάλο βαθμό αυτά πολλών πολυτελών τσαντών σχεδιαστών, τόσο πραγματικών όσο και ψεύτικων.
Η Entrupy εγγυάται το αποτέλεσμα
Όσο περισσότερα δεδομένα συνέλεγε, τόσο πιο έξυπνοι γίνονταν οι αλγόριθμοι. Το 2016 οι συσκευές Entrupy διατέθηκαν σε μεταχειρισμένα καταστήματα λιανικής. Δίνει δεδομένα για το ποιες μάρκες φέρουν τις περισσότερες απομιμήσεις. Πρώτη είναι η Louis Vuitton και τα ψεύτικα Gucci έχουν γίνει ολοένα και πιο δημοφιλή απλώς και μόνο λόγω της δημοτικότητας της μάρκας. Η αξία μεταπώλησης μπορεί επίσης να έχει αντίκτυπο στη δημοτικότητα της,
Από την άλλη πλευρά, η ασφάλεια στο Entrupy βασίζεται στην εξής εγγύηση: «Στόχος μας είναι να μην υπάρχουν απομιμήσεις στην αγορά και θέλουμε οι άνθρωποι να έχουν μεγαλύτερη ασφάλεια όταν αγοράζουν προϊόντα», εξηγεί ο Srinivasan. Αυτός είναι ο λόγος που η Entrupy προσφέρει ένα πιστοποιητικό ελέγχου ταυτότητας, ένα είδος διπλώματος που μπορεί ήδη να δει κανείς σε πολλές σελίδες μεταχειρισμένων (π.χ τσάντα Chanel με έλεγχο ταυτότητας από την Entrupy).
«Ως μέρος αυτού του πιστοποιητικού δίνουμε αυτό που ονομάζουμε οικονομική εγγύηση», λέει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Entrupy, «αυτό σημαίνει ότι είμαστε τόσο σίγουροι για την αξιοπιστία της δικής μας τεχνολογίας που, αν κάνουμε λάθος, πληρώνουμε τα χρήματα που ένας πελάτης έχει πληρώσει για μια απομίμηση». H Entrupy είναι μέρος του La Maison des Startups, του startup accelerator του ομίλου LVMH, στον οποίο ανήκουν μεταξύ άλλων μάρκες όπως η Louis Vuitton, η Fendi ή η Christian Dior.
Διαβάστε επίσης στο intronews.gr:
Hailey Bieber: Λανσάρει το δικό της brand ομορφιάς, το Rhode
Πώς η παραδοσιακά αντρική κινέζικη μόδα αφομοίωσε το Gender-fluid στοιχείο
H νέα καμπάνια KALOGIROU για την Άνοιξη- Καλοκαίρι 2022 αποτελεί ωδή στη γοητεία του χρόνου