Με την έναρξη της εβδομάδας μόδας του Μιλάνου, η Benetton επρόκειτο να παρουσιάσει το πλάνο της για την λιανική πώληση στην metaverse εποχή. Η ιταλική εταιρεία, θέλει να εξελίξει και να αναβαθμίσει τις εμπειρίες που προσφέρει στους καταναλωτές της, βάζοντας τους σταδικά σε ένα ψηφιακό κατάστημα και έναν νέο τρόπο αγοράς ρούχων.
Στόχος είναι, το κατάστημα στην Corso Vittorio Emanuele II να μετατραπεί σε μία πολυσύνθετη εμπειρία για τους καταναλωτές, δίνοντας τους μία πρώτη εικόνα από τα όσα θα ακολουθήσουν. Το κατάστημα έχει καλυφθεί χρωματικά σε τόνους του ροζ και του φούξια και τα δύο, αντιπροσωπευτικά του brand, ενώ η εμπειρία που θα προσφέρει σε όσους το επισκεφτούν αναμένεται να είναι πρωτοποριακή και καθηλωτική. Η νέα μορφή του καταστήματος θα διαρκέσει για περίπου τέσσερις εβδομάδες.
Ο Massimo Renon, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Benetton δήλωσε: «Θέλαμε να πάρουμε την καθηλωτική εμπειρία ανάποδα, αναπαράγοντας στο φυσικό λιανικό εμπόριο το ίδιο συναισθηματικό οικοσύστημα που θα έχει το εικονικό κατάστημα στο metaverse. Όποιος μπει στο κατάστημά μας στο Μιλάνο τις επόμενες εβδομάδες θα κάνει μια βαθιά βουτιά σε έναν συνδυασμό φυσικής πραγματικότητας και ψηφιακής σύνδεσης, με φόντο τη δημιουργικότητα, τα χρώματα και τους ήχους».
Ο Antonio Patrissi, Chief Digital Officer του Ομίλου Benetton, υποστήριξε την πολύπλευρη προσέγγιση της εταιρείας μέσω πολλαπλών καναλιών για την επέκταση της στο metaverse. Το νέο project θέλει να είναι διαδραστικό. Οι ψηφιακοί πελάτες θα μπορούν να συμμετάσχουν σε τυχερά παιχνίδια, ο καθένας με μια ανταμοιβή πίστωσης με τη μορφή ενός κωδικού QR, τον οποίο θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν για τις φυσικές τους αγορές στο δίκτυο λιανικής της Benetton.
«Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε μια γέφυρα μεταξύ του παρόντος και του μέλλοντος, του πραγματικού και του εικονικού, μέσω μιας καθηλωτικής εμπειρίας επωνυμίας, που είναι πιο κοντά στη γλώσσα των νεότερων γενεών» δήλωσε ο Antonio Patrissi.
Η Benetton χρησιμοποίησε πέντε Ιταλικές προσωπικότητες και TikTokers για μια προωθήσει το νέο της εγχείρημα ζητώντας τους να μοιραστούν τις δικές τους προσωπικές εμπειρίες αλλαγής.
Διαβάστε ακόμα: «Cargo Pants: Το statement των ’90s που επέστρεψε και απογειώνει το street style»