Για το Φθινόπωρο 2022, η καμπάνια της Calvin Klein φέρνει ένα παγκόσμιο cast σε πραγματικό περιβάλλον, με απροσδόκητες ανατροπές. Με τις νέες τάσεις σε εσώρουχα και τζιν η συλλογή των original essentials έρχεται για να ανανεώσει τα everyday looks.
Η Calvin Klein αποτελεί συνώνυμο του σύγχρονου μινιμαλισμού και του self-expression χωρίς αναστολές. Με στόχο να εμπνεύσει και να εκφράσει προοδευτικά ιδανικά, ιδρύθηκε το 1968 και ακόμα και σήμερα αφυπνίζει τις αισθήσεις του κοινού και απελευθερώνει τη φαντασία του. Με το αμερικάνικο DNΑ να είναι εμφανές στη σαγηνευτική αισθητική του brand, η Calvin Klein πρωτοπορεί με τις τoλμηρές της καμπάνιες, αγκαλιάζοντας το διαφορετικό. Inclusive και diverse, αποτελεί μία από τις πρώτες εταιρίες που στήριξαν την LGBTQI+ κοινότητα, ενώ συνεχίζει να προωθεί πρότυπα φυσικής ομορφιάς, όπως αυτά γνώρισαν την απόλυτη δόξα στα 90s.
Το χαρτοφυλάκιο του brand περιλαμβάνει τις συλλογές CK Calvin Klein, Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear και Calvin Klein Performance
Με σκηνοθεσία και επιμέλεια από τον Alasdair McLellan, το cast απαθανατίστηκε με elevated looks της τρέχουσας σεζόν. Οι φωτογραφίες είναι μοντέρνες, minimal και αισθησιακές και παραπέμπουν στις αφαιρετικές εικόνες για τις οποίες είναι γνωστό το brand, αποτυπώνοντας την αυτοπεποίθηση του κάθε συμμετέχοντα. Η σειρά των video η οποία εκτυλίσσεται σε διαδοχικά επεισόδια, παρουσιάζει τους συμμετέχοντες να διασχίζουν μονοπάτια σε έναν κόσμο Calvin Klein που κάθε άλλο παρά basic είναι, ξεκινώντας από την προπόνηση και το πλυντήριο φτάνοντας μέχρι και το solo dining.
Στην καμπάνια πρωταγωνιστούν η ηθοποιός και σκηνοθέτης Chloë Sevigny, ο τραγουδιστής-τραγουδοποιός και ηθοποιός Dominic Fike, η παγκόσμια καλλιτέχνιδα και ερμηνεύτρια JENNIE, η ηθοποιός, ερμηνεύτρια και τραγουδίστρια-τραγουδοποιός Michaela Jaé Rodriguez, η ηθοποιός και ακτιβίστρια Susan Sarandon, ο ηθοποιός και παραγωγός Yahya Abdul-Mateen II μαζί με τα μοντέλα Akon Changkou, Efron Danzig, Fran Summers, Kade Holt, Lila Moss, Precious Lee και Rianne Van Rompaey.
Τα νέα styles στις κατηγορίες εσωρούχων και loungewear που παρουσιάζονται στην καμπάνια περιλαμβάνουν το Embossed Icon, το signature λογότυπο επαναπροσδιορισμένο σε ένα ανάγλυφο επαναλαμβανόμενο σχέδιο, και το Bonded Flex, το οποίο προσφέρει wire -free άνεση με μία καινοτόμο υποστήριξη μέσω ενός seamless πλεκτού, και τα δύο κατασκευασμένα με ένα blend ανακυκλωμένων υλικών. Tα νέα, βαμβακερά μοντέρνα σχέδια, συμπεριλαμβανομένου ενός one-shoulder bralette, εκσυγχρονίζουν ένα από τα πιο εμβληματικά σχέδια της Calvin Klein. Τα σύγχρονα Cotton Naturals κυκλοφορούν σε νέες αποχρώσεις και κοψίματα και είναι κατασκευασμένα με πιο βιώσιμες ίνες.
Τα Jeans αποπνέουν το νεανικό πνεύμα της δεκαετίας του ’90 και απογειώνονται με χρηστικές λεπτομέρειες, δυναμικές υφές και ανανεωμένες αναλογίες. To αρχικό designer denim εξελίχθηκε.
Διαβάστε ακόμα στο intronews.gr
Η Ελένη Μενεγάκη φοράει το νέο βραχιόλι για τα 30 χρόνια κατά του καρκίνο του μαστού
Kanye West: Άνοιξε το σόου του Balenciaga στην Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι και ξάφνιασε τους πάντες
«Life & Beauty Experience»: Μία έκθεση αφιερωμένη στην ομορφιά