Τα Ugg, μετά την εμπορική φρενίτιδα του 2000 επιστρέφουν ξανά, αυτή την φορά με δυναμικές συνεργασίες που κατάφεραν να τα επαναφέρουν στο προσκήνιο έπειτα, από σχεδόν μία δεκαετία.

Τον περασμένο χρόνο It-girls του Hollywood όπως η Hailey Bieber και η Bella Hadid εμφανίστηκαν με Ugg όπως και η influencer του Tik Tok  Victoria Pari ενώ η Cher είναι το νέο πρόσωπο της εταιρείας για την καμπάνια της άνοιξης του 2022.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Cher (@cher)

Το 2021, κατά την διάρκεια του Halloween, η Emma Chamberlain στο vlog της με τίτλο “Ugg season” παραδέχτηκε ότι φοράει Ugg λέγοντας “Μεταμορφώνομαι σε κάτι που ποτέ δεν ήμουν. Τι συμβαίνει με την ταυτότητα μου;” Για την ιστορία, η Emma, αν και μόλις 20 ετών, είναι star του YouTube με 11 εκατομμύρια subscribers και ambassador του Louis Vuitton και άρα η δήλωση της είχε μεγάλο εμπορικό αντίκτυπο στο  brand.

Η αλήθεια είανι ότι είτε τις αγαπάτε, είτε τις μισείτε οι Ugg δεν υπακούουν σε dress code, φοριούνται όλες τις ώρες της ημέρας συνδυασμένες από αθλητικές φόρμες μέχρι κοντά φορέματα.

Από που ξεκίνησαν;

O Αυστραλιανός σέρφερ Brian Smith, δημιούργησε τις πρώτες Ugg το 1978 όταν και μετακόμισε στην νότια Καλιφόρνια. Τα πρώτα του σχέδια ήταν σκούρα, μαλακά και με στρογγυλεμένη μύτη και η αγορά παπουτσιών αρχικά το απέρριψε. Η κοινότητα των σέρφερ ήταν εκείνη που τα ανέδειξε αφού τα προώθησε από την πρώτη στιγμή για την λειτουργικότητα τους. Ένα γρήγορο σκούπισμα με την πετσέτα ήταν αρκετό πριν τα φορέσουν με γυμνό πόδι.

Αφού είχαν γίνει δεκτά από τους σέρφερ ο Brian αποφάσισε να επεκταθεί στον χώρο του αθλητισμού και ο κόσμος του σκι και του snowboard τις υποδέχτηκε ένθερμα. Βέβαια, την δεκαετία του 1980 οι μεγαλύτεροι φαν αποδείχθηκαν οι μαθητές με τον Smith να λέει «Η πίεση ήταν έντονη. Αν δεν είχες ένα ζευγάρι Ugg δεν θεωρούσουν cool στο σχολείο».

Στις αρχές του 1990, ο Σμιθ ήθελε επιπλέον έκθεση για τις δημιουργίες του έτσι, αποφάσισε να φέρει τις μπότες στο Hollywood. Έγραψε σε περισσότερους από 400 στυλίστες προσφέροντας τους δωρεάν ένα ζευγάρι Ugg για κάθε celebrity που θα ενδιαφερόταν. Από τους πρώτους που ενδιαφέρθηκαν ήταν οι Neil Young, Brooke Shields, Tom Cruise και Kate Hudson.

https://www.intronews.gr/mia-matia-sta-kalytera-fashion-trends-ton-90s/styl/

 

Λίγο πριν την έκρηξη των πωλήσεων, ο Σμιθ πούλησε την εταιρεία στον κολοσσό Deckers οι οποίοι με την σειρά τους συνέχισαν την στρατηγική του για προσέγγιση των διασημοτήτων και ξεκίνησαν να στέλνουν δωρεάν Ugg στα σετ για να τις φοράνε οι ηθοποιοί κατά την διάρκεια των γυρισμάτων.Η account supervisor Julie Nuernberg είπε «Έπρεπε να προωθήσουμε αυτά τα άμορφα, λειτουργικά και unsexy παπούτσια σαν must-have fashion item ή σαν κάτι που μπορείς να φορέσεις μέχρι και με μία μίνι φούστα.

Η Oprah Winfrey, ήταν η πρώτη σταρ που τα πρόσθεσε στην λίστα με τα αγαπημένα πράγματα για το 2000 , δώρισε 250 ζευγάρια στο προσωπικό της ενώ παράλληλα, εξέθεσε το brand σε εκατομμύρια πιστούς τηλεθεατές της.

Η συνεισφορά της ήταν τόσο μεγάλη που ο Σμίθ δήλωσε « Η Nike είχε το jogging να την ανεβάσει, η Reebok το aerobic, το Zoom την πανδημία και εμείς (Ugg) είχαμε την Oprah” Η Oprah μας έκανε παγκόσμιους κάτι που μεταφράστηκε σε εκατομμύρια δολάρια.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη UGG® (@ugg)

Μεταξύ του 2002 και 2003 υπήρξε αύξηση των πωλήσεων κατά 300% με τους καταναλωτές να κάνουν ουρές και να κλαίνε έξω από τα μαγαζιά.

Παρά την τεράστια επιτυχία που είχαν τα τελευταία χρόνια η ζήτηση τους είχε μειωθεί δραματικά μέχρι που η πανδημία και ο casual τρόπος ντυσίματος τα επανέφερε στο προσκήνιο. Σε αυτό, συνετέλεσαν και οι συνεργασίες της με εταιρείες και σχεδιαστές όπως η Feng Chen που έδωσαν άλλη πνοή στο brand.

Διάβασε ακόμα: “Κακοκαιρία «Διομήδης»: Κατακόρυφη πτώση της θερμοκρασίας και χιόνια – Πότε θα επιδεινωθεί ο καιρός”