Η Louis Vuitton, το κορυφαία brand μόδας της LVMH, αποφάσισε την Τετάρτη, να αυξήσει τις τιμές της σε παγκόσμια εμβέλεια, εξαιτίας του αυξημένου κόστους κατασκευής και μεταφοράς τους. Το γεγονός, επιβεβαίωσε εκπρόσωπος της γαλλικής εταιρείας ειδών πολυτελείας στην Κίνα. Η μεγαλύτερη μάρκα πολυτελείας στον κόσμο, θα γίνει μία από τις πρώτες μεγάλες εταιρείες στον κλάδο που θα αυξήσει ευρέως τις τιμές φέτος, με σκοπό να προστατεύσει τα περιθώρια κέρδους της, αφού το κόστος εκτινάσσεται στα ύψη.
Οι αυξήσεις των τιμών, θα επηρεάσουν τα καταστήματα Louis Vuitton παγκοσμίως και θα καλύπτουν δερμάτινα είδη, αξεσουάρ μόδας και αρώματα.
This is a Vans Art Project στη Γκαλερί Alibi
«Η προσαρμογή των τιμών λαμβάνει υπόψη τις αλλαγές στο κόστος παραγωγής, τις πρώτες ύλες, τις μεταφορές καθώς και τον πληθωρισμό», ανέφερε η εταιρεία, σε δήλωση που δόθηκε στο ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters.
Ορισμένοι bloggers, στα κινεζικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είπαν ότι η τιμή ορισμένων τσαντών, όπως οι Capucines και Neverfull, με τιμή τώρα 7.323 δολάρια και 1.890 δολάρια αντίστοιχα, θα αυξηθεί κατά 20% ή περισσότερο στην Κίνα, χωρίς να αναφέρουν πηγές.
Σύμφωνα με το PurseBop, ένας ιστότοπος που παρακολουθεί την αγορά πολυτελών προϊόντων, οι εκτιμήσεις υποστηρίζουν ότι η αύξηση θα κυμανθεί από περίπου 4% έως 15-18%.
Καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας, οι εταιρείες ειδών πολυτελείας εκμεταλλεύτηκαν την αυξανόμενη ζήτηση για μόδα και αξεσουάρ. Η Chanel συγκεκριμένα, αύξησε τις τιμές σε ορισμένες από τις τσάντες της τρεις φορές πέρυσι.
Όπως παρατηρείται, η τιμή των τσαντών πολυτελείας αυξάνονεται σταθερά, καθώς ορισμένες από τις διάσημες «it bags» έχουν αυξηθεί έως και το 70% της αρχικής τους αξίας, από την ημερομηνία δημιουργίας τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η εμβληματική Birkin του οίκου Hermès που δεν έπαψε ποτέ να αυξάνεται εδώ και σχεδόν 40 χρόνια. Ως αποτέλεσμα, οι πολυτελείς τσάντες, όπως και τα ρολόγια, έχουν γίνει από μόνες τους οικονομικές επενδύσεις.