Από την ίδρυσή της το 1989, η DKNY αποτελεί συνώνυμο της Νέας Υόρκης. Το αγαπημένο αμερικάνικο brand λανσάρει τη νέα καμπάνια «IF YOU KNOW YOU KNOW» για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι του 2023, τιμώντας την πόλη που δεν κοιμάται ποτέ. Μία συλλογή προς τη θρυλική μεγαλούπολη που αποτελεί την απόλυτη πηγή έμπνευσης. Όντας η πιο φωτογραφισμένη πόλη του κόσμου, υπάρχουν χαρακτηριστικά σημεία πολιτισμού αλλά και στέκια, που έχουν καθιερωθεί στο μυαλό μας ως «η πραγματική Νέα Υόρκη», όπως τα σκαλιά του Metropolitan Museum of Art ή τα ferries στη Γέφυρα του Μπρούκλιν.
H νέα καμπάνια εμπνέεται από τα τοπικά στέκια που μόνο οι locals γνωρίζουν, στέκια που αποτελούν συνώνυμο της πόλης και έχουν διαμορφώσει το κοινό τους με τα χρόνια. Είτε είσαι από εκείνους που κάνουν μία στάση για να απολαύσουν πίτσα στο κέντρο, είτε από εκείνους τους πιο δραστήριους, που επιλέγουν skateboard στο Flushing Meadows Corona park, η DKNY μας καλεί μέσα από τη νέα της συλλογή να αγκαλιάσουμε την αυθόρμητη φύση της αστικής ζωής με ό,τι αυτό συνεπάγεται…
Ένα εκλεκτικό καστ ταλέντων αποτελούν τους πρωταγωνιστές αυτής της νέας «IF YOU KNOW YOU KNOW» καμπάνιας όπως: το μοντέλο Devon Lee Carlson, η καλλιτέχνης και μουσικός Annahstasia Enuke και ο TikTok star Cameron Porras. Οι τρεις πρωταγωνιστές φωτογραφήθηκαν από τον Dan Martensen σε styling του Αlastair Μckimm , δημιουργώντας εικόνες που αναδεικνύουν την αστείρευτη ενέργεια της Νέας Υόρκης: από το Bronx στα γήπεδα μπάσκετ της West 4 th Street. Μέρη σαν και αυτά, αποτελούν την καρδιά της πόλης, δείχνοντας την ταυτότητα της Νέας Υόρκης.