Το HommeGirls, κυκλοφόρησε σε έντυπη έκδοση το 2019 πραγματοποιώντας το πρώτο του άνοιγμα αφού πλέον ήταν κάτι περισσότερο από ένας λογαριασμός στο Instagram. Παράλληλα, είναι μια επιτυχημένη μάρκα ειδών ένδυσης με μεγάλο δίκτυο πωλήσεων παγκοσμίως μεταξύ των οποίων το Bergdorf Goodman και το Net-a-Porter. Η εμφάνιση της Τζένερ στο εξώφυλλο του, σηματοδοτεί για το brand μια νέα εποχή αυξημένης εξωστρέφειας, που δίνει έμφαση σε πρόσωπα ευρείας αναγνώρισης και αποδοχής.
Η φιλοσοφία του HommeGirls, εστιάζει σε γυναίκες που φορούν αντρικά ρούχα ή ρούχα που έχουν εμπνευστεί από αντρικές συλλογές. Βέβαια, αυτό το συνονθύλευμα αντρόγυνου και τα θολά όρια μεταξύ των δύο φύλων είναι κάτι παραπάνω από τάση, με κοινωνικές προεκτάσεις που αποτυπώνονται και στη μόδα.
Διάσημες επωνυμίες και οίκοι μόδας όπως Chanel, Nike, Calvin Klein, Ferragamo, Levi’s και Marc Jacobs έχουν στηρίξει εμπορικά το συγκεκριμένο έντυπο, αποδεικνύοντας και τη δική τους εναρμόνιση με το συγκεκριμένο ρεύμα. Το κοινό του site του HommeGirls είναι ακόμη μικρό, με μόλις 30.000 μοναδικούς επισκέπτες μηνιαίως. Παρόλα αυτά, η εταιρεία καταφέρνει να είναι επικερδής ενώ τα έσοδα της έχουν εμφανίσει αύξηση 85 τοις εκατό από το 2021 έως το 2022. Οι αριθμοί αυτοί ενισχύονται από τα ρούχα αφού η επιχείρηση, πουλά πουκάμισα, εσώρουχα, καμπαρντίνες και ανακυκλωμένα μπλουζάκια.
Η έκδοση του Μάϊου, έχει τέσσερα επιπλέον εξώφυλλα, με πρωταγωνιστές τα μοντέλα Emily Ratajkowski, Kiko Mizuhara, Paloma Eleser και Alek Wek. Ωστόσο, η Κάιλι Τζένερ είναι εκείνη με τη μεγαλύτερη επιρροή και το να βρίσκεται στο εξώφυλλο είναι από μόνη της μια δήλωση.
Η Κάιλι φωτογραφήθηκε μέσα σε εντυπωσιακές διαφάνειες και σέξι κορσέδες από vinyl και δέρμα, με μακριά μαύρα μαλλιά και ήσυχο μακιγιάζ δηλώνοντας: «Νομίζω ότι υπάρχει μια μεγάλη παρανόηση για μένα, ότι έχω κάνει πολλές πλαστικές επεμβάσεις στο πρόσωπό μου και ότι είμαι πολύ ανασφαλής άνθρωπος. Πραγματικά δεν ισχύει».
Το κορίτσι με τα λεπτεπίλεπτα χαρακτηριστικά, σταδιακά άρχισε να μεταμορφώνεται, φτάνοντας στο σημείο που είναι σήμερα και για το οποίο έχει επανειλημμένα κατηγορηθεί για πλήρη αλλοίωση του προσώπου της. Η ίδια βέβαια, υποστηρίζει ότι πάντα είχε αυτοπεποίθηση και ότι τα fillers της έδωσαν την εικόνα που ήθελε για τον εαυτό της.