«Δεν δημιουργώ ούτε πουλάω πλαστές τσάντες Birkin. Έχω φτιάξει έργα τέχνης που απεικονίζουν φανταστικές, καλυμμένες με γούνα, τσάντες Birkin» αυτό δήλωσε ο καλλιτέχνης Mason Rothschild υπερασπιζόμενος τον εαυτό του ενάντια στις κατηγορίες του οίκου για κλοπή.

Ο οίκος Hermès, όλα αυτά τα χρόνια της ύπαρξης του καθιερώθηκε για την απρόσιτη πολυτέλεια του, τα ιδιαίτερα υλικά του και τον μοναδικής ποιότητας σχεδιασμό του. Συνεπώς, δεν φαίνεται ιδιαίτερα πρόθυμος να μπει στην metaverse εποχή επιπόλαια και με κίνδυνο να χάσει τον αποκλειστικό χαρακτήρα του και να μετατραπεί σε ένα brand ευρείας πρόσβασης. Και ειδικά, όταν μπαίνει μέσω ενός ανεξάρτητου καλλιτέχνη και όχι έπειτα από οραγνωμένη εταιρική απόφαση.

Ο γαλλικός οίκος, έχει έρθει σε δικαστική αντιπαράθεση με τον Mason Rothschild ο οποίος δημιούργησε πολύχρωμες εκδοχές της εμβληματικής τσάντας Birkin, σε ψηφιακή μορφή. Παράλληλα, τις πρώτες ημέρες της δίκης του εναντίον του δημιουργού του MetaBirkins, ο πολυτελής οίκος αποκάλυψε μερικές από τις δικές του σκέψεις γύρω από τους εικονικούς κόσμους.

Ο Rothschild με τη σειρά του είπε: «Έχουμε προσπαθήσει να είμαστε λογικοί. Ο Hermès αρχικά μου έστειλε επιστολή που με απειλούσε με μήνυση αν δεν υπέκυπτα και δεν σταματούσα να δημιουργώ MetaBirkins. Τους εξηγήσαμε ότι δεν κάνουμε τίποτα που δεν έχουμε δικαίωμα να κάνουμε. Τους είπαμε ότι πιστεύαμε πως η διαφορά θα μπορούσε να επιλυθεί μέσω ανεπίσημης συζήτησης ανάμεσα σε εμένα και ένα εκπρόσωπο του  Hermès. Αντί για αυτό, επέλεξαν να σταματήσουν τις διαπραγματεύσεις και να μου κάνουν μήνυση. Ελπίζω ότι καταλαβαίνουν ότι δεν θα εκφοβιστώ».

Η μάχη του Hermès ενάντια στα MetaBirkins NFTs, δεν αφορά μόνο την προστασία της επωνυμίας στον φυσικό κόσμο, καθώς ο οίκος διερευνά την κυκλοφορία των δικών του NFTs περισσότερο, με στόχο να προστατέψει το σήμα του από τον ανταγωνισμό και λιγότερο από πραγματικό ενδιαφέρον για την ψηφιακή εποχή.

Εξάλλου, για τον γαλλικό οίκο πολυτελείας ο ψηφιακός κόσμος, σχετίζεται άμεσα με την κατάλυση της αποκλειστικότητας, που αποτελεί ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά για τα οποία τον επιλέγουν οι πελάτες του.

 

Εικονικά προιοντα που εξετάζει ο Hermès

Όπως ανέφερε η εταιρεία, υπάρχει η πρόθεση να κυκλοφορήσουν ψηφιακά προϊόντα ή να συνοδεύσουν τις φυσικές αγορές με NFT μέσω των οποίων θα παρέχονται πληροφορίες για τον οίκο και τα σχέδια του.

O Hermès έχει επίσης εξετάσει το ενδεχόμενο να προσφέρει NFT στους συμμετέχοντες σε εκδηλώσεις. Δεν διευκρίνισε τι είδους εκδήλωση, αλλά θα μπορούσε κανείς να φανταστεί ότι οι καλεσμένοι ενός από τα show της μάρκας θα μπορούσαν να λάβουν ένα. Πάνω από όλα, σημείωσε ότι το τμήμα επικοινωνιών εργάζεται σε αυτό που περιέγραψε ως metaverse εποχή  όπου τα άτομα θα μπορούν να αλληλοεπιδρούν.

Οι ιδέες δεν είναι εντελώς πρωτότυπες. Τα ψηφιακά δίδυμα είναι ένας από τους πιο ευρέως εξερευνημένους ρόλους των NFT στην πολυτέλεια, με υποστηρικτές, όπως η κοινοπραξία Aura Blockchain, που ιδρύθηκε από τον όμιλο LVMH. Και τα NFT που δίνονται ως απόδειξη της συμμετοχής σε μια εκδήλωση είναι κοινά στον digital κόσμο. Ονομάζονται πρωτόκολλα απόδειξης παρουσίας ή POAP.

Ο Hermès όπως και άλλες εταιρείες πολυτελείας σε παρόμοια θέση, αντιλαμβάνεται τις ευκαιρίες που μπορεί να προκύψουν αν και ακόμα μοιάζει μουδιασμένος. Ωστόσο, η επιτυχία του Hermès σε αυτούς τους χώρους είναι αμφισβητήσιμη καθώς πρόκειται για συλλεκτικά αντικείμενα χωρίς καμία χρησιμότητα. Το σίγουρο είναι, ότι ο γαλλικός οίκος, δεν σχεδίαζε να κυκλοφορήσει NFT αυτού του είδους.

Διαβάστε ακόμα στο intronews.gr

Αυτές είναι οι τάσεις που θα υιοθετήσουμε στο μακιγιάζ το 2023

Οι minimal λευκές μπότες από τα Mango που θα κάνουν πιο σοφιστικέ το ντύσιμο σου

Free the nipple: Η νέα τάση που αφήνει ελάχιστα στη φαντασία