Οι προσδοκίες για το πρώτο show του νέου καλλιτεχνικού διευθυντή του οίκου Burberry ήταν εξαρχής υψηλές. Έτσι, το βράδυ της Δευτέρας, οι θεατές βίωσαν μία προσομοίωση τυπικής αγγλικής βραδιάς σε ένα ομιχλώδες τοπίο, πίνοντας ζεστά toddies, παρακολουθώντας την ολική επαναφορά σε εκείνα τα στοιχεία που καθιέρωσαν τον οίκο.

Ο Daniel Lee, φεύγοντας από τον Bottega Veneta, άφησε πίσω του μία εντυπωσιακή παρακαταθήκη σε τσάντες και αξεσουάρ τα οποία συνέβαλαν σημαντικά στο να αναπτυχθεί οικονομικά ο ιταλικός οίκος μόδας. Το πουγκί Pouch και η μικρή, αλλά θαυματουργή Jodie πρωταγωνίστησαν στους ινσταγκραμικούς λογαριασμούς των It girls συμπαρασύροντας τον Bottega Veneta σε μία εποχή άνθισης της δημοφιλίας του.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Burberry (@burberry)

H αλήθεια είναι, ότι οι τσάντες θερμοφόρες ούτε όμορφες ήταν, ούτε πρακτικές και σίγουρα δεν συμπεριλαμβάνονται στα must have του επόμενου χειμώνα. Ωστόσο, ο Daniel Lee, παρουσίασε παπούτσια που είπαν όλα όσα δεν κατάφερε να πει η υπόλοιπη συλλογή.

Τα μοντέλα περπάτησαν στην πασαρέλα με τακούνια διακοσμημένα με ψεύτικη γούνα, μπότες μέχρι τους μηρούς, γαλότσες και μοκασίνια σε αποχρώσεις του γκρι και του πράσινου.  Μαζί με τον Riccardo Tisci, πρώην καλλιτεχνικό διευθυντή του οίκου, εξαφανίστηκαν και τα άλλοτε διάσημα αθλητικά παπούτσια που αποτελούσαν σήμα κατατεθέν του. Και κάπως έτσι, από τις μικρές, πλην σημαντικές λεπτομέρειες, φαίνεται η πρόθεση του Burberry να αποσχιστεί από την αίρεση του Tisci και να επιστρέψει σε γνώριμα και ασφαλή εδάφη.

Burberry

(Photo by Ki Price/WireImage)

Η πανδημία έφερε σημαντικές αλλαγές στην αγορά των υποδημάτων και πράγματα που παραπέμπουν σε παντόφλες, σπίτι και καραντίνα είναι έννοιες που έχουμε υποσχεθεί ότι θα ξεχάσουμε. Οι καταναλωτές πλέον ζητούν πιο κομψές λύσεις παρότι δεν φαίνονται έτοιμοι να αποχωριστούν την άνεση τους. Έτσι, τα νέα statement πέδιλα του οίκου Burberry με γούνα αναμένεται να αντικαταστήσουν τα Gucci Princetown, που μεταξύ μας είχαμε βαρεθεί να τα βλέπουμε από το σούπερ μάρκετ μέχρι σε βάφτιση.

Η στόχευση στα υποδήματα και τα αξεσουάρ δεν είναι τυχαία, αφού όπως έχει αποδειχθεί από έρευνες σε μάρκες πολυτελείας όπως  Chloe, Prada, Saint Laurent και Bottega Veneta, τα υποδήματα αντιπροσωπεύουν περίπου το είκοσι τοις εκατό των πωλήσεων.

Διαβάστε ακόμα στο intronews.gr

Ο Daniel Lee έκανε το ντεμπούτο του στον οίκο Burberry δίνοντας το στίγμα για την επόμενη μέρα

Κλοπή ή τέχνη; Ο οίκος Hermès στα δικαστήρια για τα MetaBirkins

Αυτές είναι οι τάσεις που θα υιοθετήσουμε στο μακιγιάζ το 2023