H Rosalia είναι το νέο πρόσωπο της σειράς εσωρούχων της Kim Kardashian, των Skims. Η βραβευμένη με Grammy Ισπανίδα τραγουδίστρια πόζαρε σε μια σειρά από σέξι φωτογραφίσεις, που σηματοδοτούν τόσο την πρώτη της συνεργασία στον χώρο της μόδας, όσο και την πρώτη δίγλωσση καμπάνια των Skims.

«Μια πολιτιστική δύναμη συναντά το κλασικό και το μοντέρνο στυλ: παρουσιάζοντας τη Rosalía για τα Skims», γράφεται στον επίσημο λογαριασμό Skims. Η μάρκα δημοσίευσε για πρώτη φορά κάτι τόσο στα αγγλικά όσο και στα ισπανικά, κάνοντας ένα σαφές νεύμα στην ισπανόφωνη αγορά. Η Rosalia είναι το κατάλληλο πρόσωπο για μια σειρά αθλητικών ειδών και εσωρούχων, που ξεφεύγουν από τα σταθερά πρότυπα ομορφιάς και απευθύνονται σε όλες τις γυναίκες, αγκαλιάζοντας τον κάθε σωματότυπο.

Είναι μια φρέσκια και εκρηκτική προσωπικότητα, που μπορεί να υποστηρίξει την μάρκα. Η φωτογράφος πίσω από την καμπάνια είναι η Αμερικανίδα, Donna Trope, που έχει εργαστεί στο παρελθόν με τη Megan Fox και την ίδια την Kim Kardashian. «Όλοι φοράνε Skims», λέει η τραγουδίστρια σε ένα βίντεο, καθώς αφαιρεί ένα μαύρο κράνος μοτοσυκλέτας με αυτιά γάτας.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη SKIMS (@skims)

Τα Skims αναφέρουν ότι η Rosalía κάνει «παγκοσμίως αίσθηση». Η Rosalía έχει επίσης δημοσιεύσει φωτογραφίες της καμπάνιας στα κοινωνικά της δίκτυα. «Λατρεύω τα Skims. Όλα είναι τόσο άνετα και ταυτόχρονα με κάνουν να νιώθω πολύ σέξι. Είμαι πολύ ενθουσιασμένη που επιτέλους θα συνεργαστώ, ειδικά στη «Cotton Collection» που είναι η αγαπημένη μου», είπε η Rosalía.

Αυτή η συνεργασία δείχνει ότι η Rosalia και η οικογένεια των Kardashian συνεχίζουν να έχουν μια εξαιρετική σχέση. Η τραγουδίστρια είναι φίλη με την Kylie Jenner, καθώς η τραγουδίστρια έχει εμφανιστεί στο πάρτι γενεθλίων Stormi, της κόρης της Kylie με τον Travis Scott. Διατηρεί επίσης πολύ καλές σχέσεις με την Kim Kardashian, στην οποία μάλιστα αφιέρωσε έναν στίχο από το τραγούδι «Saoko» στο τελευταίο του άλμπουμ Motomami. Η οικογένεια των Kardashian έγινε η «συμμορία» της Rosalía όταν η τραγουδίστρια μετανάστευσε στις Ηνωμένες Πολιτείες και απέκτησε παγκόσμια φήμη.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη SKIMS (@skims)

Το τατουάζ καλτσοδέτα της Rosalia στον μηρό εμφανίζεται στην καμπάνια. Σύμφωνα με τους New York Times, το σχέδιο είναι «ένα αντίγραφο αυτού που η Αυστριακή φεμινίστρια Valie Export έκανε πάνω στη σκηνή το 1970». Το Skims είναι η μεγάλη επιχειρηματική επιτυχία της Kim Kardashian.

Η εταιρεία, αξίας 3,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων, έχει ειδικευτεί στα εσώρουχα λόγω της ποικιλίας στα μεγέθη της, τα οποία κυμαίνονται από XXS έως XXXXL. Η influencer ίδρυσε την μάρκα το 2019 μαζί με τον Σουηδό επιχειρηματία, Jens Grede.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη LA ROSALÍA (@rosalia.vt)

Διαβάστε επίσης στο intronews.gr:

Η Julia Fox πήγε για ψώνια στο σουπερμάρκετ με τα εσώρουχα γιατί…μπορεί

Maye Musk: Η 74χρονη μαμά του Elon ποζάρει με μαγιό για το εξώφυλλο στο Sports Illustrated

Οι body positive δηλώσεις της Victoria Beckham: «Τα πολύ αδύνατα σώματα είναι πλέον πασέ»