Στο στόχαστρο έχει βρεθεί η νέα καμπάνια της Burberry, αποδεικνύοντας πως το πάθημα δεν γίνεται μάθημα. Μετά το cancel του οίκου Balenciaga και όλον αυτόν τον χαμό που δημιουργήθηκε στα social media, θα έλεγε κανείς πως είναι ένα καλό παράδειγμα για όλους τους οίκους να δίνουν μια παραπάνω προσοχή στις διαφημίσεις τους.
Το ότι είσαι ένα κορυφαίο brand δεν σημαίνει τίποτα στην εποχή που διανύουμε. Και η Burberry την πάτησε. Ο λόγος που έχει συγκεντρώσει αρνητικά σχόλια είναι η διαφήμιση, στην οποία εμφανίζεται μια γυμνόστηθη νεαρή γυναίκα με σημάδια από διπλή μαστεκτομή, μια διαδικασία που χρησιμοποιείται στον καρκίνο του μαστού ή από γυναίκες θέλουν να αλλάξουν το φύλο τους.
Η καμπάνια του βρετανικού οίκου με τίτλο B:MINE έχει σκοπό να αναδείξει τη διαφορετικότητα, με τον κόσμο όμως να υποθέτει ότι το μοντέλο που πρωταγωνιστεί στην καμπάνια είναι τρανσέξουαλ. «Δεν νομίζω ότι οι διαφημίσεις θα πρέπει να παρουσιάζουν ως κάτι φυσιολογικό κορίτσια που αφαιρούν υγιές στήθος», έγραψε κάποιος.
Ένας follower έγραψε: ««Είναι αυτό αληθινό; Οι μάρκες κάνουν τα πιο περίεργα πράγματα για να τραβήξουν την προσοχή. Κόφτε το. Αν θέλετε να πουλήσετε, δημιουργήστε καλά προϊόντα, όχι προπαγάνδα».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.