Τις πολύβουες και λαμπερές Κάννες επέλεξε η Donatella Versace για να παρουσιάσει την Cruise συλλογή του οίκου Versace.
Στη διάσημη Boulevard de la Croisette των Καννών, επικρατεί πάντα χάος κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ κινηματογράφου, και αυτό φαίνεται να δελέασε την Donatella, η οποία επιζητά διαρκώς το buzz και την αναγνώριση. «Τι είναι λοιπόν πιο διασκεδαστικό από τη Νότια Γαλλία, όταν πολλοί άνθρωποι είναι τριγύρω ερωτευμένοι και σέξι;» δήλωσε η Ιταλίδα σχεδιάστρια.
Το show είχε ξεκάθαρες αναφορές σε παλιότερα σχέδια του οίκου, όταν ακόμα ο Gianni Versace μεσουρανούσε, χτίζοντας μόνος του έναν από τους πιο στιβαρούς και επικερδείς οίκους μόδας. Η θηλυκή και ταυτόχρονα κομψή αισθητική του Gianni, διατηρεί τη διαχρονικότητα της, ενώ τα εμβληματικά του σχέδια τείνουν να επανέρχονται ξανά και ξανά, κάθε φορά με μικρές λεπτομέρειες ανανέωσης.
Η Donatella Versace, είναι αδιαμφισβήτητα μια πολύ ικανή επιχειρηματίας, που σεβάστηκε το έργο του αδερφού της και φρόντισε να το αναπτύξει εκσυγχρονίζοντας το διαρκώς. Μένοντας πιστή στο όραμα του και την πνευματική του ιδιοκτησία, διαφυλάσσει την ταυτότητα του Versace, αυξάνοντας παράλληλα τη δημοφιλία του.
Πρωταγωνίστρια του show ήταν και η Dua Lipa, η οποία διατηρεί μια στενή φιλία με τη σιδηρά κυρία του οίκου, από το 2018, όταν και πρωτογνωρίστηκαν. Τότε η Donatella είχε πει: «Σοκαρίστηκα γιατί ήταν τόσο σίγουρη για τον εαυτό της. Δυνατή, πανέμορφη και ήξερε τι ήθελε, με πολλούς ανθρώπους να της λένε «φόρεσε αυτό». Είναι μια γυναίκα για την οποία ο αδερφός μου θα τρελαινόταν: δυνατή, με γνώμη που υπερασπίζεται τον εαυτό της».
Η μάρκα ήταν από τις πρώτες που υποστήριξαν την τότε ανερχόμενη Lipa. «Ήμουν τόσο νευρική, αλλά τα ρούχα μου έδιναν τόση αυτοπεποίθηση», είπε όταν ανέβηκε στη σκηνή εκείνο το βράδυ. «Είμαστε φίλοι και τώρα είναι κάτι περισσότερο από αυτό».
Η Versace φαίνεται ότι βλέπει την νεαρή εκδοχή της στη Lipa. «Υπάρχει αυτή η αποφασιστικότητα και η πίστη. Είναι πιστό άτομο, όχι μόνο μαζί μου, αλλά είναι πιστή στον εαυτό της».
Το show διαδραματίστηκε σε ένα ειδυλλιακό σκηνικό, ανάμεσα σε λόφους με θέα τη Μεσόγειο, με τα μοντέλα να περπατάνε σε μια ακρυλική πασαρέλα τοποθετημένη πάνω από την πισίνα, δίνοντας την αίσθηση ότι περπατάνε στο νερό.
Η ιδέα της συλλογής ξεκίνησε όταν η Lipa βρισκόταν στο Τόκιο, όπου και άρχισε να κάνει σκίτσα τα οποία στη συνέχεια πήραν «σάρκα και οστά» με τη βοήθεια της καλλιτεχνικής ομάδας του οίκου. «Δεν νομίζω ότι μπορώ να ζωγραφίσω καθόλου, αλλά μπορούν να πάρουν τα μικρά σκίτσα και να τα μετατρέψουν σε όνειρα που γίνονται πραγματικότητα», είπε η Lipa για τα σχέδια της.
Οι δυο αναζήτησαν φωτογραφίες από το αρχείο του Gianni Versace και άντλησαν έμπνευση από τις πρώτες δημιουργίες του οίκου όταν η Kate Moss και η Naomi Campbell εμφανιζόντουσαν με αστραφτερά slipdresses διακοσμημένα με πεταλούδες, σε show του 1995.
Επίσης, μια καμπάνια με τη Nadja Auermann, την Christy Turlington, την Claudia Schiffer, τη Cindy Crawford και τη Stephanie Seymour ντυμένες με μεταλλικά micro-mini και ασορτί ζιβάγκο, που γυρίστηκε από τον Richard Avedon το 1994, αποτέλεσε έναν από τους κύριους πυλώνες της συλλογής.
Σημαντική ήταν και η παρουσία των τσαντών, καθώς όπως έχει δηλώσει ο Versace, σκοπεύει να αναπτύξει τα κέρδη από τη συγκεκριμένη κατηγορία από το 35% στο 60% ακολουθώντας την ανοδική τάση της αγοράς σε τσάντες και αξεσουάρ.