Αντιδράσεις έχει προκαλέσει η νέα καμπάνια από τη Zara, που προωθεί μια νέα συλλογή από σακάκια ονόματι «The Jacket», με σκηνές που για πολλούς παραπέμπουν στην αιματοχυσία στη Γάζα.
Ειδικότερα, στην εν λόγω καμπάνια χρησιμοποιήθηκαν σώματα τυλιγμένα σε λευκό ύφασμα, με τρόπο που μοιάζει στην παραδοσιακή μουσουλμανική ενδυμασία ταφής, ενόσω το μοντέλο ποζάρει επίσης σε κατεστραμμένα αγάλματα και θραύσματα.
Η Melanie Elturk, διευθύνουσα σύμβουλος της μάρκας μόδας Haute Hijab, είπε για την καμπάνια: «Αυτό είναι άρρωστο. Τι είδους αρρωστημένες, διεστραμμένες και σαδιστικές εικόνες βλέπω;».
No humanity left in these scumbags. #Boycottzara pic.twitter.com/5aLKBFR5yt
— Shirin Khan (@ShirinKhan0) December 10, 2023
how disgusting the world we live in,
— Büşra (@bvyolcu) December 10, 2023
how disgusting humans are when there is no humanity. #BoycottZara pic.twitter.com/Izo28nVWkA
Μετά τις αντιδράσεις, η φωτογραφία διαγράφηκε από το Instagram της εταιρείας, ωστόσο έχει γίνει ήδη trend με το hashtag #BoycottZara, με ήδη 110.000 δημοσιεύσεις. Σημειώνεται πως η Zara έχει βρεθεί πολλές φορές στο επίκεντρο, με τελευταία όταν ο ισραηλινός κάτοχος του franchise της φιλοξένησε τον εξτρεμιστή ισραηλινό υπουργό Itamar Ben Gvir στο σπίτι του.
«Νομίζετε ότι 20.000 άνθρωποι σκοτώνονται και είναι φυσιολογικό να χρησιμοποιείτε το θάνατό τους ως μέθοδο μάρκετινγκ; Μην βγείτε και πείτε ότι δεν το θέλατε αηδιαστικό», αναφέρει ένας χρήστης.