Καθώς το καλοκαίρι πλησιάζει, πολλοί ταξιδιώτες σχεδιάζουν το πρόγραμμά τους για τα ταξίδια που θέλουν να κάνουν. Αλλά ποια τουριστικά αξιοθέατα αφήνουν τους ταξιδιώτες σαφώς ανικανοποίητους και πρέπει να διαγραφούν από τη λίστα με τα ταξίδια που θέλετε να κάνετε;

Για να το καθορίσουν αυτό, οι ειδικοί της CasiMonka έκαναν ανάλυση συναισθήματος σε αναρτήσεις και σχόλια στο Reddit και σε κριτικές στο Google, χρησιμοποιώντας Τεχνητή Νοημοσύνη για να δουν πόσο θετικά ή αρνητικά ήταν τα σχόλια/αναρτήσεις και τα συνέκριναν με μια λίστα αρνητικών λέξεων και φράσεων που σχετίζονται με τα ταξίδια και τα αξιοθέατα.

Times Square, Νέα Υόρκη

Τα πιο υπερεκτιμημένα αξιοθέατα στον κόσμο: Ποια Times Square μωρέ;

Η Πλατεία Times Square είναι η μεγαλύτερη απογοήτευση για τους ταξιδιώτες (82,39/100). Βρίσκεται στην καρδιά του Μανχάταν, αυτό το πολυσύχναστο αξιοθέατο έχει 934 αρνητικές λέξεις σχετικές με τα σχόλια ταξιδιωτών. Μερικές από τις πιο συχνά χρησιμοποιούμενες λέξεις για να περιγράψουν τον εμβληματικό προορισμό ήταν οι «τουριστικός» (242 φορές) και «ακριβός» (243 φορές).

Hollywood Walk of Fame, Καλιφόρνια

αξιοθέατα

Στη δεύτερη θέση βρίσκεται ένα από τα πιο γνωστά αξιοθέατα του Λος Άντζελες, το Hollywood Walk of Fame με σκορ απογοητευμένων τουριστών 80,56/100. Το αξιοθέατο απέτυχε να εντυπωσιάσει τους επισκέπτες με 49 αρνητικές λέξεις στα σχόλια ταξιδιωτών και 30 συνολικά αρνητικές λέξεις (κριτικές Google). Μερικές από τις πιο κοινές αρνητικές λέξεις ήταν «βρώμικο» (10 φορές) και «τουριστικός» (14 φορές).

Στόουνχεντζ, Γουίλτσαϊρ

αξιοθέατα

Στην τρίτη θέση βρίσκεται το προϊστορικό μνημείο Στόουνχεντζ. Το αξιοθέατο βρίσκεται στο Σάλισμπι, Γουίλτσαϊρ, αυτό το τουριστικό αξιοθέατο έχει απογοητευτικό σκορ 73,86/100 για τη μεγαλύτερη απογοήτευση τουριστών. Έχει 342 αρνητικές λέξεις σχετικές με τα σχόλια ταξιδιωτών και 77 αρνητικές λέξεις για τα ταξίδια. Μερικά από τα πιο κοινά αρνητικά σχόλια περιλαμβάνουν τη λέξη «ακριβό» (82 φορές) και «τουριστικός» (61 φορές).

Νεκρά Θάλασσα, Ιορδανία

αξιοθέατα

Στην τέταρτη θέση βρίσκεται η Νεκρά Θάλασσα της Ιορδανίας (73,57/100). Ο κύριος πόλος έλξης της Νεκράς Θάλασσας είναι η υψηλή της αλατότητα, γεγονός που επιτρέπει στους επισκέπτες να επιπλέουν άνετα στην επιφάνειά της. Αυτός ο γνωστός προορισμός έχει 234 αρνητικές λέξεις σχετικές με τα σχόλια ταξιδιωτών, με τη λέξη «ακριβό» να εμφανίζεται 75 φορές.

Άγαλμα του Χριστού Λυτρωτή, Ρίο ντε Τζανέιρο

αξιοθέατα

Στην πέμπτη θέση βρίσκεται ο Χριστός Λυτρωτής (71,41/100), ο οποίος προσελκύει εκατομμύρια τουρίστες κάθε χρόνο. Παρά τη πολιτιστική και ιστορική του σημασία, η θέση του ως σημαντικός τουριστικός προορισμός έχει αμφισβητηθεί με 52 αρνητικές λέξεις σχετικές με τα σχόλια ταξιδιωτών. Το αξιοθέατο περιγράφεται ως «τουριστικό» (13 φορές) σε σχόλια των επισκεπτών.

*Photo Credit: Shutterstock