Κορυφαίος νησιωτικός προορισμός για το 2023 αναδείχθηκε η Ελλάδα στην τελετή βράβευσης του δημοφιλέστερου κινεζικού ταξιδιωτικού περιοδικού Travel and Leisure, που πραγματοποιήθηκε χθες, Πέμπτη, στο Πεκίνο, όπως ανακοινώθηκε.

Σύμφωνα με τους κριτές, η επιλογή της Ελλάδας έγινε με βάση στοιχεία από την τουριστική βιομηχανία της Κίνας και τη γνώμη των αναγνωστών του περιοδικού.

Το Travel and Leisure είναι το πλέον αναγνωρίσιμο ΜΜΕ για θέματα τουρισμού στην Κίνα με κοινό που ξεπερνά το ένα εκατομμύριο αναγνώστες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ συνεργάζεται με τα μεγαλύτερα κινεζικά τηλεοπτικά δίκτυα για την παραγωγή εκπομπών, ντοκιμαντέρ, κτλ.

Στην τελετή, που ήταν η πρώτη μετά την πανδημία και την άρση των ταξιδιωτικών περιορισμών της Κίνας, το βραβείο παρέλαβε, εκ μέρους της Πρεσβείας της Ελλάδας στην Κίνα, το Γραφείο Δημόσιας Διπλωματίας.

«Με μεγάλη μας χαρά παρατηρούμε ότι οι Κινέζοι φίλοι μας, μετά την επανεκκίνηση των ταξιδιών προς το εξωτερικό, επιβραβεύουν την Ελλάδα ως κορυφαίο ταξιδιωτικό προορισμό.

Θα εξακολουθήσουμε μέσα από τις δράσεις μας να προβάλουμε το τουριστικό μας προϊόν προς το Κινεζικό κοινό, με στόχο την αύξηση της ποιοτικής τουριστικής ροής προς τη χώρα μας.

Ήδη, φέτος τον Ιούνιο, η Πρεσβεία μας, σε συνεργασία με γνωστό οίκο κοσμημάτων στην Κίνα, συνέβαλε στη διοργάνωση ειδικού fam trip στην Ελλάδα για τη γνωριμία επιλεγμένων Κινέζων πελατών του με τις τουριστικές ομορφιές της πατρίδας μας.

Σε αυτόν τον άξονα σκοπεύουμε να κινηθούμε και στο μέλλον», δήλωσε ο Πρέσβης της Ελλάδος στην Κίνα, Δρ. Ευγένιος Καλπύρης.

Κίνα

Κίνα: Το βίντεο που συνέβαλε για την πρωτιά

Όπως εξήγησε ο Έλληνας Πρέσβης, μεγάλη επίσης επιτυχία σημειώνει στο διαδίκτυο βίντεο διάρκειας επτά λεπτών με τον ιδιαίτερα κολακευτικό τίτλο «A visit to Greece: Top Choice for a Beach Vacation», το οποίο προβάλει στο κινεζικό κοινό παραδείγματα εφαρμογής της έννοιας της βιωσιμότητας στον τουρισμό και στην καθημερινή ζωή.

Το βίντεο, μόνο κατά την πρώτη εβδομάδα παρουσίασής του στο διαδίκτυο, παρακολούθησαν περισσότεροι από 1,2 εκατομμύρια θεατές, ενώ περισσότεροι από δύο εκατομμύρια διάβασαν τις σχετικές αναρτήσεις στα κινεζικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Τα γυρίσματα για την παραγωγή του πραγματοποιήθηκαν στην Ελλάδα στα μέσα Ιουλίου, κατόπιν πρωτοβουλίας της ελληνικής Πρεσβείας, και με τη συνεργασία της Αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην Κίνα.

Η παρουσιάστρια, γνωστή Κινέζα vlogger, παρουσιάζει με τρόπο προσιτό προς το νεανικό κοινό, ελληνικές παραλίες που διακρίνονται μέσα από τον θεσμό της «Γαλάζιας Σημαίας» ενώ εκθειάζει, εκτός των άλλων, την ευρηματική παραδοσιακή δόμηση στις Κυκλάδες που εξασφαλίζει στις κατοικίες προστασία από τις υψηλές θερμοκρασίες, αλλά και την αξιοποίηση της ηλιακής ενέργειας στην ενδοχώρα και τα νησιά για την παροχή ζεστού νερού.