Τα τελευταία χρόνια οι επενδυτές παρουσιάζουν έντονο ενδιαφέρον για τα ξενοδοχεία, γεγονός που συνδέεται με το σταθερό οικονομικό περιβάλλον και την ανοδική πορεία του τουρισμού στη χώρα μας.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΞΕΕ (Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας) από το 2020 έως σήμερα συνολικά τα ξενοδοχεία έχουν ξεπεράσει τις 10.000, ενώ το 2024 σημειώθηκε αύξηση 5,4% στα ξενοδοχεία 5 αστέρων συγκριτικά με το 2023 και 2,8% στα 4 αστέρων αντίστοιχα.
Πληροφορίες από τον χώρο εμπορίας των ακινήτων, αλλά και από το Real Estate & Development του Ελληνο-αμερικανικού Επιμελητηρίου, αναφέρουν ότι το ενδιαφέρον είναι εντονότερο για ώριμα έργα που είναι σε λειτουργία, για ακίνητα που μπορούν να μετατραπούν σε ξενοδοχεία, είτε βρίσκονται μέσα στον αστικό ιστό είτε βρίσκονται σε παραθαλάσσιες περιοχές ή και αλλού στην ηπειρωτική Ελλάδα, ενώ έχει αρχίσει να υπάρχει και ενδιαφέρον για ανάπτυξη ξενοδοχείων από την αρχή.

Εκτός από γνωστές περιοχές και δημοφιλείς προορισμούς (Κρήτη, Σαντορίνη Πάρος, κ.ά.) ενδιαφέρον παρουσιάζεται για δημιουργία ή αγορά ξενοδοχείων και σε περιοχές όπως νησιά με ειδική χροιά, την Πελοπόννησο, κυρίως στην περιοχή της Μεσσηνίας, του Μυστρά και της Μάνης, και άλλα μέρη της ηπειρωτικής Ελλάδας κυρίως παραθαλάσσια και αυτό αφορά και την Βόρεια Ελλάδα.
Σύμφωνα με το πρόσφατο Property Market Outlook του Ελληνο-αμερικάνικου Επιμελητηρίου, τα ξενοδοχεία έχουν την μεγαλύτερη ζήτηση από όλα τα assets και φαίνεται πως η Ελλάδα μετατρέπεται σε έναν «ξενοδοχειακό προορισμό».
Βεβαίως αυτό που κυρίως θα πρέπει να συμβεί, εκτός από κτηριακές εγκαταστάσεις, είναι να βελτιωθούν οι υπηρεσίες και η ποιότητά τους με καλύτερες παροχές και συνολική εμπειρία.

Στα νησιά, όπως η Μύκονος, η Σαντορίνη, η Ρόδος, η Κέρκυρα υπάρχει έντονη ζήτηση κυρίως για ακόμα μεγαλύτερα τουριστικά καταλύματα. Γενικά το επενδυτικό ενδιαφέρον αφορά μεγάλα ξενοδοχεία από μεγάλα επενδυτικά funds (ορισμένα από Λονδίνο και από Γερμανία) αλλά και family offices.
Προτεραιότητα είναι να αγοράσουν ένα ξενοδοχείο και να το αναβαθμίσουν. Κλασικό παράδειγμα αποτελεί η περιοχή της Ομόνοιας όπου μεγάλα brands αγόρασαν παλιά ξενοδοχεία και τα αναβάθμισαν.
Η Αθήνα επίσης παρουσιάζει έντονη δυναμική καθώς πλέον αποτελεί έναν all season προορισμό, για το λόγο αυτό τα τελευταία τρία χρόνια παρατηρείται μεγάλο ενδιαφέρον από ξένα brands για την Αττική.
