Θόρυβος στο διαδίκτυο με επικριτικά σχόλια κατά της δημοσιογράφου Νατάσας Γιάμαλη για το περιεχόμενο των ερωτήσεων της προς τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ, Στέφανο Κασσελάκη. Αιχμηρή θεωρήθηκε η ερώτηση για την πορεία των κομματικών μέσων (Αυγή και ρ/σ «105,5 στο Κόκκινο») μετά την απομάκρυνση της Ευγενίας Λουπάκη από το ραδιόφωνο.
Ξεφυγε η κ. Γιαμαλη.Χαριτωμενιες κ καρφια.Σουζα ατην Αχτσιογλου.
— DENISE (@5656LA) December 14, 2023
Γιάμαλη, μπορείς και πιο κάτω…
— katia (@katiapino3) December 14, 2023
Χαίρομαι που ο Στέφανος δεν ενέδωσε και ΔΕΝ απάντησε στις κουτσομπολίστικες ερωτήσεις της.
Φαινόταν τόσο ''μικρή'' μπροστά του…
Την διαδικτυακή επίθεση που δέχθηκε η Νατάσα Γιάμαλη δεν άφησε ασχολιάστη η Ευγενία Λουπάκη κάνοντας λόγο για «όχλο». Παράλληλα, φωτιές έχει ανάψει στον ΣΥΡΙΖΑ το άρθρο του Θανάση Καρτερού στην τελευταία σελίδα της σημερινής Αυγής με τίτλο «η Δημοσίευση είναι η ψυχή της Δικαιοσύνης», στο οποίο παρατίθεται η ομόφωνη απόφαση του συλλόγου των εργαζομένων «105,5 Στο Κόκκινο», που ζητούν από τον διευθυντή, Αδάμ Γιαννίκο να αποκαταστήσει την εργασιακή σχέση της Ευγενίας Λουπάκη και επιστρέψει στην εκπομπή της.
Τι σχολίασε η Λουπάκη υπερασπιζόμενη την Γιάμαλη
Στην ανάρτησή της η Ευγενία Λουπάκη έγραψε: «Αίφνης δυσαρέστησε τον όχλο και η Νατάσα Γιάμαλη. Δεν έδειξε επαρκώς μαγεμένη από το ξανθό γένος. Κι εξαπολύουν εναντίον της δηλητηριώδη βέλη- οι γυναίκες πρώτοι τοξοβόλοι. Είναι “δήθεν”, είναι “ξυνή” είναι – άκουσον άκουσον- “κυρία”!
Στον μαραθώνιο κακότητας εναντίον οιασδήποτε γυναίκας, γιατί άραγε θεωρούν οι συμμετέχοντες ότι το “κυρία” σκέτο αντί του ονόματος, είναι προσβλητικό; Οι πιο… διανοούμενοι το διασκευάζουν σε “κιουρία”, να ξέρουν άραγε τη Μαρί Κιουρί;
Οχι στο ίδιο κόμμα δεν θέλω να είμαι μαζί σας, όχι στον ίδιο χώρο, ούτε στην ίδια χώρα κι αν γινόταν ούτε στον ίδιο πλανήτη, φθονεροί κανίβαλοι».
Λίγες ώρες αργότερα, η Ευγενία Λουπακη επανήλθε στα κοινωνικά δίκτυα με δυο αναρτήσεις της, παραπέμποντας στο άρθρο του Θανάση Καρτερού, στο οποίο ο γνωστός αρθρογράφος βάλλει ευθέως κατά του Διευθυντή του «Κόκκινου», Αδάμ Γιαννίκου.