Θέλοντας να αξιοποιήσει τις διαφημιστικές streaming επιχειρήσεις των τοπικών τηλεοπτικών σταθμών, η Nielsen λανσάρει υπηρεσία μέτρησης τηλεόρασης για OTT, εφαρμογές ροής και περιεχόμενο που δεν είναι διαθέσιμο στο over-the-air των σταθμών ή μέσω των συνδέσεων καλωδιακής/συνδρομητικής τηλεόρασης των καναλιών.

Tο νέο προϊόν θα μετρά τη δραστηριότητα προβολής όταν παραδίδεται μέσω συνδεδεμένων συσκευών τηλεόρασης, εφαρμογών ή/ και ιστότοπων και προβάλλεται στην οθόνη της τηλεόρασης. Στόχος είναι να δοθεί στους ραδιοτηλεοπτικούς φορείς μια πλήρης εικόνα του τοπικού κοινού τόσο σε εφαρμογές ροής όσο και σε τηλεόραση. Οι τοπικοί τηλεοπτικοί σταθμοί χρησιμοποιούν εφαρμογές ροής και ιστότοπους, για να προωθήσουν και να μεταδώσουν το ζωντανό, τοπικά παραγόμενο περιεχόμενό τους.

Επιπλέον, πολλοί όμιλοι τηλεοπτικών σταθμών έχουν ξεκινήσει επιχειρήσεις ροής/OTT διαφήμισης σε τοπικό επίπεδο, πουλώντας χρόνο διαφήμισης από τρίτους streamers που στη συνέχεια μπορούν να συνδυαστούν με το δικό τους τοπικό τηλεοπτικό περιεχόμενο over-the-air, για να επεκτείνουν την προσέγγιση χρηστών