Τα αποτελέσματα από την κάλπη της τηλεθέασης κατά τη διάρκεια των χθεσινών εκλογών ανέδειξε η Nielsen, αποτυπώνοντας τις επιλογές των τηλεθεατών.
Κάποιοι από τους τηλεοπτικούς σταθμούς επένδυσαν περισσότερη ώρα στο πρόγραμμά τους, καλύπτοντας από νωρίς έως πολύ αργά όσα συνέβαιναν στα επιτελεία των κομμάτων τη βραδιά των εκλογών, αποτυπώνοντας τις αντιδράσεις. Παρακάτω, ακολουθεί ο «χάρτης» της τηλεθέασης.
Πιο αναλυτικά, και κατά αλφαβητική σειρά, τα τηλεοπτικά κανάλια σημείωσαν:
-ALPHA: από 17:00 έως 00:15, 11,9% στο γενικό σύνολο και 11,3% στο δυναμικό κοινό
-ANT1: από 17:45 έως 00:45, 13,6% στο γενικό σύνολο και 11,5% στο δυναμικό κοινό.
-ΕΡΤ1: από 17:30 έως 01:59, 4,5% στο γενικό σύνολο και 3,7% στο δυναμικό κοινό.
-MEGA: από 17:45 έως 01:59, 13,5% στο γενικό σύνολο και 13,6% στο δυναμικό κοινό.
-ΟΡΕΝ: από 17:30 έως 01:59, 5,9% στο γενικό σύνολο και 5,6% στο δυναμικό κοινό.
-ΣΚΑΪ: από 17:45 έως 01:59, 14,5% στο γενικό σύνολο και 10,9% στο δυναμικό κοινό
-STAR: από 17:45 έως 22:59, 4,1% στο γενικό σύνολο και 5,5% στο δυναμικό κοινό
Σύμφωνα λοιπόν με τις μετρήσεις τηλεθέασης της Nielsen τα υψηλότερα ποσοστά στο γενικό σύνολο σημείωσε ο ΣΚΑΪ, ενώ το MEGA συγκέντρωσε στη συχνότητά του τους περισσότερους τηλεθεατές του δυναμικού κοινού.
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.