Συμβόλαιο από… χρυσάφι εξασφάλισε το Αμερικανικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου (NFL), για τα τηλεοπτικά δικαιώματα του προγράμματος «Sunday Ticket». Η Google έδειξε από νωρίς τις διαθέσεις της να διευρύνει το περιεχόμενο του προγράμματος του YouTube TV και έτσι εξασφάλισε το συγκεκριμένο πακέτο έναντι ενός πραγματικά τεράστιου ποσού.
Πρόκειται για deal που θα φτάσει τα 2 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως (!) και θα περιλαμβάνει τους αγώνες που θα διεξάγονται στο κυριακάτικο πρόγραμμα του NFL. Η συμφωνία θα ξεκινήσει να ισχύει από την επόμενη σεζόν (2023-24) και για επτά ολόκληρα χρόνια.
Το «Sunday Ticket» αφορά στη μετάδοση αγώνων που λαμβάνουν χώρα τις Κυριακές και δεν περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα των τοπικών καναλιών των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής. Έτσι, με την επιλογή του συγκεκριμένου πακέτου, μπορεί κάποιος να παρακολουθήσει την αγαπημένη του ομάδα.
Μέχρι πρότινος τα δικαιώματα ανήκαν στο DirecTV, το οποίο είχε αναλάβει τη μετάδοση των παιχνιδιών από το 1994. Κατά την τελευταία ανανέωση του συμβολαίου του με τη διοργανώτρια αρχή το 2014, κατέβαλλε 1,5 δισ. δολάρια αλλά δεν πλειοδότησε στον τελευταίο διαγωνισμό.