Από σήμερα, 14 Ιουνίου, ο χάρτης του streaming στην Ελλάδα αλλάζει. Και αλλάζει ραγδαία. Μετά το Netflix, μετά το Amazon Prime, μετά το Apple TV+, ήρθε ένας από τους μεγαλύτερους παίκτες παγκοσμίως, το Disney+ και με το περιεχόμενο του είναι δεδομένο πως θα πάρει μπόλικο κόσμο από τις υπόλοιπες πλατφόρμες και δη το Netflix. Και μέσα σε όλα αυτά, υπάρχουν τα δύο συνδρομητικά κανάλια Nova και Cosmote, αλλά και το ΑΝΤ1+. Το φθινόπωρο δε, στην Ελλάδα αναμένεται να έρθει και το HBO Max.

Σε αυτόν τον χάρτη, αν υπάρχει αυτή τη στιγμή μια πλατφόρμα που δείχνει να είναι σε μειονεκτική θέση σε επίπεδο περιεχομένου, είναι το Netflix. Το Apple TV+ έχει πολύ καλές παραγωγές όπως το Severance, έχει από πίσω το ταμείο της Apple και είναι πολύ συγκεκριμένοι οι στόχοι του για την Ελλάδα. Το Amazon Prime επίσης διαθέτει ένα τεράστιο ταμείο και τον Σεπτέμβριο που θα κυκλοφορήσει η σειρά The Rings of Power, αναμένεται να ενισχύσει τους αριθμούς του σε επίπεδο συνδρομητών. To HBO Max έχει πίσω του τη Warner Bros και όλους τους επιτυχημένους τίτλους του HBO, με το House of Dragons να είναι επίσης καθ΄οδόν.

Για το ταμειακό διαθέσιμο του Disney+ δε χρειάζεται να ειπωθούν πολλά. Εκεί όμως που αυτή τη στιγμή υπερέχει κατά πολύ η πλατφόρμα της Disney, είναι στο περιεχόμενο. Έχει τίτλους της Marvel, της Pixar και του Hulu, έχει το σύμπαν του Star Wars, κάτι που σημαίνει ότι διαθέτει τα πιο δυνατά χαρτιά στον κόσμο της μυθοπλασίας, ειδικά σε μια περίοδο που εξελίσσεται η 4η Φάση του Marvel Cinematic Universe και το multiverse ιντριγκάρει όσο δεν πάει το κοινό. Στις 24 Ιουνίου μάλιστα, θα κάνει πρεμιέρα και το βιογραφικό φιλμ για τη ζωή του Αντετοκούνμπο.

Τι έχει να αντιτάξει απέναντι σε αυτό το Netflix; Πρακτικά, το απόλυτο τίποτα. Μετά την 1η Ιουλίου, ημερομηνία που κυκλοφορεί το δεύτερο μισό της τελευταίας σεζόν του Stranger Things, το Netflix δεν έχει κάτι που να το γνωρίζει ήδη το ελληνικό κοινό και να το αναμένει. Μπορεί να εμφανιστούν εκτάκτως σειρές οι ταινίες που να αναγκάσουν κάποιους να κάνουν μηνιαία συνδρομή, αλλά θα είναι κάτι συγκυριακό και κάτι που θα τελειώσει γρήγορα.

Άρα, το βέβαιο είναι ότι με τον ερχομό του Disney+, το Netflix δύσκολα μπορεί να ελπίζει στην παραμικρή άνοδο των συνδρομητών του στην ελληνική αγορά και πιθανότατα σε πολλές ακόμα αγορές στην Ευρώπη. Οι πιθανότητες δεν είναι με το μέρος του Netflix και η απώλεια δυνατών τίτλων, όπως τα Φιλαράκια, αρχίζουν σιγά σιγά να καλλιεργούν την ιδέα στο κοινό πως η συνήθεια που έγινε λατρεία, δεν είναι πια λατρεία.

Κι αντί για Netflix and Chill, το νέο μότο θα είναι Disney+ and Chill…

Διαβάστε ακόμη στο intronews.gr: