Από όπου κι αν το κοιτάξεις, είναι πραγματικά εντυπωσιακό αυτό που καταφέρνουν δύο σειρές της φετινής σεζόν. Θα περίμενε κανείς το ενδιαφέρον του κόσμου να μην είναι στα ίδια επίπεδα, να υπάρχει μια φθορά λόγω του ότι είναι πια καθημερινές, πενθήμερες όχι 4ήμερες. Θα περίμενε κανείς σε εβδομάδες που υπάρχουν ευρωπαϊκοί αγώνες, οι οποίοι τούτη την περίοδο ειδικά είναι αυξημένου ενδιαφέροντος, σε συνδυασμό με την παρουσία του MasterChef, να έχουν πληγεί στην τηλεθέασή τους.

Αντ’ αυτού, βλέπουμε τα νούμερά τους να παραμένουν σταθερά ψηλά και, ενίοτε, να έχουν και μια μικρή, αλλά εμφανή άνοδο.

Μιλάμε για τις σειρές Grand Hotel και Άγιος Έρωτας, οι οποίες έχουν καταστεί ναυαρχίδες της prime time για τα κανάλια τους, ANT1 και ALPHA, και έχουν ήδη κλειδώσει το πενθήμερο για τη νέα σεζόν, οπότε προσφέρουν μια καλή βάση και για το lead in που θα δίνουν στα επόμενα.

Οι μεγάλοι νικητές της σεζόν ήδη: Οι 2 σειρές που δε «χαμπαριάζουν» τίποτα

Αν μας ρωτούσε κάποιος στην αρχή της χρονιάς, θα βάζαμε στοίχημα πως οι σειρές Μάγισσα-Φλεγόμενη Καρδιά και Ο Τιμωρός θα ήταν οι μεγάλες επιτυχίες και θα έσερναν το καράβι της prime time για τα δύο κανάλια. Πολύ γρήγορα όμως, η Μάγισσα τέθηκε εκτός κάδρου και το Grand Hotel πήρε τα ηνία, ενώ από το τέλος του 2024, στο φινάλε του πρώτου μισού της σεζόν, Ο Τιμωρός άρχισε να οπισθοχωρεί και ο Άγιος Έρωτας να προελαύνει.

2 σειρές που «απαντούν» στον ανταγωνισμό

Είναι χαρακτηριστικά τα νούμερα που έκαναν οι δύο σειρές το βράδυ της Τετάρτης, μια ημέρα στην οποία υπήρχε απέναντι το MasterChef και το MEGA είχε στις 22:00 το ματς Ατλέτικο-Ρεάλ, δηλαδή ένα από τα πιο ενδιαφέροντα ποδοσφαιρικά ζευγάρια στο Τσάμπιονς Λιγκ.

Το μεν Grand Hotel είχε 15% στο δυναμικό και 19,1% στο γενικό σύνολο, όπου βρίσκεται και η μεγαλύτερη βάση κοινού του, ενώ ο Άγιος Έρωτας, που διανύει μια πιο εντυπωσιακή πορεία, είχε 18,6% και 20,7%. Για τον Άγιο Έρωτα, τα 20άρια έχουν γίνει συχνό φαινόμενο, μάλιστα.

Τονίζουμε ξανά, πρόκειται για πολύ μεγάλα νούμερα, ειδικά για δύο σειρές που από τις αρχές Μαρτίου προβάλλονται Δευτέρα με Παρασκευή. Πιστεύαμε και υποστηρίζαμε πάντα ότι το καθημερινό είναι και ψυχοφθόρο και υποβιβάζει την ποιότητα του σεναρίου και της ερμηνείας. Το οποίο συμβαίνει, αλλά δε φαίνεται να ενοχλεί το κοινό.

Ζούμε σε μια εποχή ανάγκης για λιγότερο επιτηδευμένα πράγματα, για πιο goofy, με το Netflix και τα top-10 του να το αποδεικνύουν, και σιγά σιγά το τηλεοπτικό κοινό διαμορφώνεται με την ανάγκη να παρακολουθεί κάτι εύπεπτο, με παθητικό τρόπο κι όχι να κάθεται να ασχολείται με τα κενά της πλοκής, με τις ανακολουθίες ή με τις άκυρες ερμηνείες.

σειρές