Το Μουντιάλ του Κατάρ ήταν ένα μεγάλο στοίχημα για τον όμιλο του ANT1 και για την πλατφόρμα ΑΝΤ1+. Καθώς πρόκειται για μια πλατφόρμα που θα ήταν αδύνατον να χτυπήσει τον ανταγωνισμό, όχι μόνο το Netflix ή το Disney+, αλλά και την Cosmote TV ή τη Nova, το πλάνο εξαγοράς των δικαιωμάτων του Μουντιάλ, αποτελούσε το όχημα για να αυξηθούν κατακόρυφα οι συνδρομές και η πλατφόρμα να διεκδικήσει ένα μεγαλύτερο μερίδιο και να πείσει κάποιους ευκαιριακούς χρήστες να αποκτήσουν σταθερή πρόσβαση.
Όμως, αυτό το πλάνο εξανεμίστηκε μέσα σε 3 ημέρες μετάδοσης αγώνων Μουντιάλ. Η πλατφόρμα δεν άντεξε την τόση μαζική χρήση και κράσαρε. Σύμφωνα με γνώστες των τεχνικών θεμάτων, ο λόγος που συνέβη αυτό είναι ότι οι τεχνικοί της πλατφόρμας δεν είχαν προνοήσει για να αυξήσουν το capacity από τον πάροχό τους, δεν είχαν τεστάρει το load και, κυρίως, είχαν πολύ χαμηλό bitrate, τον ρυθμό δηλαδή με τον οποίο γίνεται η επεξεργασία των bits ανά χρονική μονάδα. Κι αυτό, αναφέρουν ειδικοί, είναι δείγμα έλλειψης οργάνωσης.
Ο ANT1 λοιπόν, υπό την πίεση της κατακραυγής που είναι μεγάλη στα social media, πήρε την απόφαση να μεταφέρει αρχικά όλα τα παιχνίδια στην τηλεοπτική του συχνότητα και να τα μοιράσει με το Makedonia TV. Αυτό προκάλεσε τεράστια αναστάτωση, ιδίως στα αντίπαλα στρατόπεδα, δηλαδή MEGA, ALPHA, ΣΚΑΪ, STAR που κάνουν λόγο για αθέμιτο ανταγωνισμό. Επιπρόσθετα, το Makedonia TV δεν είναι πανελλαδικής εμβέλειας και η εικόνα του δεν μπορεί να υποστηρίξει το High Definition που στέλνει η κεντρική οργάνωση από το Κατάρ προς κάθε χώρα, στα δίκτυα που έχουν τα δικαιώματα αναμετάδοσης.
Εν τέλει, η ανακοίνωση του σταθμού στέλνει όλα τα παιχνίδια μόνο στον ANT1, κάτι που διαφοροποιεί όλο το πρόγραμμα του σταθμού και επηρεάζει και τα διαφημιστικά πακέτα που έχουν συμφωνηθεί για να προβάλλονται στα διαλείμματα μεταξύ των άλλων τηλεοπτικών προϊόντων και δη των απογευματινών και βραδινών, στις ώρες δηλαδή που είναι οι περισσότεροι αγώνες. Και το πρόβλημα ίσως διογκωθεί στην 3η αγωνιστική των ομίλων του Μουντιάλ, όταν και θα υπάρχουν 4 ματς κάθε μέρα.
Μαζί με τους διαφημιζόμενους στην τηλεοπτική συχνότητα, δυσφορία έχει επικοινωνηθεί και από τους διαφημιζόμενους στην πλατφόρμα του ANT1+, ενώ πηγές αναφέρουν πως η FIFA εξετάζει την υπόθεση και αναμένει ενημέρωση από τον σταθμό για να δει πώς θα προχωρήσει, δεδομένου ότι, σύμφωνα και με την ανακοίνωση της ΕΡΤ, υπήρξε ειδικός διαγωνισμός για να πάρει ο ANT1 τα δικαιώματα προβολής και στην πλατφόρμα του.
Τέλος, όταν τελειώσει το Μουντιάλ και καταφέρει να γίνει ένα damage control, είναι δεδομένο πως θα υπάρξει κρίση για στελέχη του ομίλου.
Διαβάστε ακόμη στο intronews.gr:
Η ατάκα της Μενεγάκη που «χρυσώνει το χάπι» στον Ουγγαρέζο για τη στήλη του