Περιεχόμενα
Πριν από μερικές εβδομάδες, προς τα τέλη Ιανουαρίου, ο Αντώνης Κανάκης ανακοίνωνε μέσω Ράδιο Αρβύλα πως θα ξεκινήσουνε μια τρίτη εκπομπή με Σερβετά-Κιούση και λοιπή ομάδα, η οποία θα τιτλοφορείται Boomers και θα αντικαταστήσει το Βινύλιο, ενώ θα πάρει και μια ημέρα από τους Ράδιο Αρβύλα. Αυτή η εκπομπή, οι Boomers, ξεκίνησε την περασμένη εβδομάδα και αφού είδαμε 3 εκπομπές, μπορούμε να βγάλουμε κάποια χρήσιμα συμπεράσματα για το τηλεοπτικό φαινόμενο «Αντώνης Κανάκης».
Είναι συμπεράσματα που δεν δύνανται να αμφισβητηθούν καθώς μιλάμε για ένα πρόσωπο που έχει αποδείξει, πάντα με βάση τους αριθμούς, την τηλεοπτική του δυναμική σε κάθε μέσο που βρέθηκε. Στον ΑΝΤ1, στον ΣΚΑΪ (όσο κράτησε αυτή η μικρή σχέση που ολοκληρώθηκε τυπικά προσφάτως με την δικαστική ήττα του Κανάκη), στο Youtube, στο OPEN, και πάλι στον ΑΝΤ1, ο Αντώνης Κανάκης είναι πάντα στα δυνατά χαρτιά της prime time και συνολικά του προγράμματος, ενώ στο Youtube, στην πρώτη καραντίνα, σημείωνε 150 και 200.000 προβολές.
Ο Αντώνης Κανάκης είναι το ευνοημένο, το αγαπημένο παιδί του κοινού. Είναι η μόνη εξήγηση σε αυτή την διαδρομή των τελευταίων 16-17 ετών. Κάνει ακριβώς το ίδιο πράγμα εδώ και 6-7 χρόνια, πολλές φορές ο ίδιος δηλώνει στα κανάλια με τα οποία συζητάει ότι θα ήθελε να τελειώσει το Ράδιο Αρβύλα, αλλά αναγκαζόταν να το κάνει για να κάνει και το αγαπημένο του Βινύλιο, τώρα έφερε το Boomers που είναι 70% Ράδιο Αρβύλα και 30% Βινύλιο, ίσως για να αποτελέσει το επόμενο στάδιο αφού τελειώσει το Ράδιο Αρβύλα, και εξακολουθεί να φέρνει πρωτιές στον ΑΝΤ1 στην prime time.
Ο Κανάκης βλέπει τα 20άρια περισσότερο απ’ όλες τις ελληνικές σειρές μαζί!
Είναι πρώτες οι εκπομπές που κάνει ο Αντώνης Κανάκης όχι μόνο στο time slot που βρίσκεται, αλλά συνολικά στην prime time. Τελευταία τον περνάει πού και πού στο δυναμικό το MasterChef, αλλά συμβαίνει μόνο φέτος.
Αυτό είναι επίσης εξίσου εντυπωσιακό. Ενώ οι Αρβύλες προσφέρουν περιεχόμενο που δεν απευθύνεται τόσο πολύ σε κοινό under35, αλλά περισσότερο σε over45, έχουν από τα υψηλότερα ποσοστά στο δυναμικό κοινό κάθε φορά που προβάλλεται κάποια από τις 3 εκπομπές.
Ας εστιάσουμε στο Boomers. Βλέπει κανείς κάτι καινούργιο; Μόνο το πλατό και τα γραφικά, το περιτύλιγμα δηλαδή. Το μέσα παραμένει ίδιο. Σοκολάτα με γέμιση μπισκότο το Ράδιο Αρβύλα, το ίδιο το Βινύλιο, το ίδιο το Boomers. Αν δεν είναι αδερφάκια, είναι σίγουρα πρώτα ξαδέρφια με πολλές γενετικές ομοιότητες.
Top επικαιρότητας με ολίγη από παρελθόν, πού και πού καμία μουσική, μπαρμπαδίστικα αστεία στα laptop, είναι λες και βλέπουμε το Ράδιο Αρβύλα όπως ήταν όταν ξεκίνησε, που μας έδειχναν συχνά ο Κιούσης με τον Παναγιωτόπουλο τα «πρωτόγονα» memes, της πρώτης εποχής του διαδικτύου.
Μόνο αυτός μπορεί να καθοδηγήσει κι όχι να ακολουθήσει
Αν ρωτούσαμε 10 ανθρώπους στον δρόμο, πριν ξεκινήσει ο Κανάκης το Boomers, τι πιστεύουν ότι θα κάνει αυτή η εκπομπή σε τηλεθέαση, το πιθανότερο είναι πως θα την τοποθετούσαν χαμηλά, πολύ χαμηλά. Κι όταν άκουγαν πως είναι ο Κανάκης, θα άλλαζαν απάντηση γιατί θα ήξεραν πως με τον Κανάκη δεν ισχύουν νόρμες. Κάνει του κεφαλιού του τηλεοπτικά, τα κανάλια δεν του χαλάνε τα περισσότερα χατίρια του, εμφανίζεται 4-5 μήνες κάθε χρόνο επί της ουσίας και το κοινό τον ανταμείβει.
Κάποτε τα λόγια στερεύουν για τον Κανάκη και το πόσο εύκολα πείθει το κοινό. Ίσως είναι κι ένα τηλεοπτικό μάθημα. Άσχετα από το αν αρέσει ή δεν αρέσει, ο Κανάκης δεν κάνει τίποτα για τα νούμερα, δεν ακολουθεί αυτός το κοινό, αναγκάζει το κοινό να τον ακολουθήσει.
Ξέρετε, είναι χρόνιο debate στη δημοσιογραφία αν η κατάντια της οφείλεται στον αναγνώστη που ωθεί τα σάιτ και τα έντυπα και τις εκπομπές να κιτρινίζουν και να πουλάνε ψέμα ή αν τα ίδια γαλούχησαν αυτή την αναγνωστική κουλτούρα. Με την περίπτωση του Κανάκη και της παρέας του παίρνουμε, νομίζω, απάντηση σε αυτό το ερώτημα.
Είναι ξεκάθαρο πως ο Κανάκης γνωρίζει την ισχύ του, την απήχηση που έχει στο κοινό ακόμα και τώρα που είναι over 50 και παρά το χτύπημα «Παναγιωτόπουλος» πριν 2 χρόνια, και λέει στο κοινό «εμπιστευτείτε με και αυτό που θα σας δώσω, θα σας αρέσει».