Στην 2η σεζόν του, το Dragons’ Den έχει ανέβει επίπεδο, έχει γίνει ακόμα καλύτερο και αποτελεί πια μια τηλεοπτική συνήθεια για το κοινό. Αυτό αποτυπώνεται και στην τηλεθέαση που είναι αυξημένη φέτος. Και οι προτάσεις που κατατίθενται στους 6 Dragon’s είναι πιο προσεγμένες και ακόμα πιο επαγγελματικές. Γι’ αυτό και όταν υπάρχει συμφωνία, αυτή γίνεται με τρόπο εντυπωσιακό.

Το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι αυτό της Μαρίνας Προκοϊωσήφη, η οποία εμφανίστηκε μπροστά στους 5 του Dragons’ Den (ο Λέων Γιοχάη απουσίαζε σε αυτό το γύρισμα) για να παρουσιάσει την πλατφόρμα της, το Dinerly.

Όπως εξήγησε, αυτή η πλατφόρμα έρχεται να καλύψει μια ανάγκη στην αγορά των καταστημάτων εστίασης, όπου η δημιουργία ιστοσελίδας για να γίνονται οι παραγγελίες απευθείας και να μη χρειάζονται πλατφόρμες όπως e-food ή Wolt, είναι κοστοβόρα και αναγκάζονται να χρησιμοποιούν μεσάζοντες που τους κρατάνε ένα μεγάλο ποσοστό.

Με την δική της πλατφόρμα, θα παρέχει τη δυνατότητα στα καταστήματα εστίασης να φτιάξουν δωρεάν τη δική τους ιστοσελίδα και ένα ψηφιακό περιβάλλον για παραγγελίες και κρατήσεις, γλυτώνοντας έτσι την προμήθεια στους μεσάζοντες. Η μόνη υποχρέωση που θα έχουν, είναι η καταβολή μιας μηνιαίας συνδρομής.

Αυτή η περιγραφή ήταν αρκετή για τον κ. Οικονόμου ώστε να μην χρειαστεί να δει κάτι παραπάνω από την 22χρονη συνιδρύτρια του Dinerly και της έδωσε σε χρόνο dt τις 30.000 λίρες που ζήτησε για το 4%, ενώ ταυτόχρονα θα την μεντοράρει και θα της ανοίξει πόρτες σε μια αγορά 4.000.000 ατόμων.