Την περασμένη τηλεοπτική σεζόν, κάπου στις αρχές Δεκεμβρίου, είχε αρχίσει να διαφαίνεται πως η ψυχαγωγία έχανε από την ενημέρωση στην πρωινή ψυχαγωγική ζώνη και μια εκπομπή έβγαινε από αριστερά στις υπόλοιπες. Ούτως ή άλλως, δεν υπάρχουν αμιγώς ψυχαγωγικές εκπομπές, το infotainment κυριαρχεί, αλλά ακόμα και σε αυτές που η ψυχαγωγία έχει μια ελαφριά υπεροχή, ελάχιστα πια ενδιαφέρει το κοινό.

Πέρσι και πρόπερσι, ήταν ο Λιάγκας και η Καινούργιου που έμπαιναν στη συζήτηση για την πρωτιά στη ζώνη 10-1. Από κοντά ήταν η Χατζίδου με τον Παύλο και μετά η Μπάρκα και η Σκορδά, ενώ υπήρχαν και οι Αταίριαστοι. Η Ζήνα Κουτσελίνη κατάφερνε και πρόπερσι, αλλά ιδίως πέρσι, να παίρνει πολλές πρωτιές, ειδικά στο γενικό σύνολο, με ποσοστά που ενίοτε άγγιζαν και το 20%, κάτι που καμία άλλη εκπομπή, εκτός των Αταίριαστων, δεν έβλεπε σε αυτό το time slot (στο είχαμε καταγράψει κι εδώ).

Όλη η περσινή χρονιά πήγε με αυτόν τον τρόπο μέχρι που ήρθε η υπόθεση Λύτρα. Τα όσα συνέβησαν στην εκπομπή της, τα όσα είπε η ίδια, ακόμα και η τραγελαφική ατάκα με το «χάμποργκερ» φαίνεται να μην άρεσαν ιδιαίτερα στο κοινό, με αποτέλεσμα στο ξεκίνημα αυτής της τηλεοπτικής σεζόν, σε αυτές τις 3 εβδομάδες προβολών, η εκπομπή Αλήθειες Με Τη Ζήνα να βρίσκεται κάτω από το 10% και στο δυναμικό και στο γενικό τις περισσότερες μέρες, και έπρεπε να φτάσουμε στην Τετάρτη και την Πέμπτη για να δούμε ποσοστά που ξεπέρασαν αυτό το ψυχολογικό όριο (11% στο γενικό την Πέμπτη 3/10).

Πέρσι «χτυπούσε» πρωτιά σχεδόν κάθε μέρα, φέτος οριακά διψήφια: Η εκπομπή που το κοινό «τιμώρησε» για ένα χάμπουργκερ

Μεγάλη η διαφορά στην τηλεθέαση για την εκπομπή σε σχέση με πέρσι

Δεδομένου ότι δεν έχει υπάρξει κάποια δραματική αλλαγή στην εκπομπή, με εξαίρεση την αποχώρηση του Κουσουλού, ενώ φέτος δεν υπάρχει και Τατιάνα Στεφανίδου, που ήταν η έτερη αυτού του είδους εκπομπή, η μόνη ερμηνεία που μπορεί να δοθεί για την τηλεθέαση στο Αλήθειες Με Τη Ζήνα, είναι αυτή. Όχι βέβαια με απολυτότητα, αλλά με μεγάλη πιθανότητα. Ούτε φαίνεται πιθανό, ξαφνικά φέτος να κούρασε η εκπομπή και το στυλ της, όταν σε αυτό το στυλ βασίζονται σε μεγάλο βαθμό ο Λιάγκας και η Καινούργιου στις δικές τους εκπομπές.

Η αλήθεια είναι πως αν ισχύει κάτι τέτοιο, μας ξαφνιάζει, μιας και το κοινό δεν έχει συνηθίσει να «τιμωρεί». Αντιθέτως, έχει δείξει να μην το επηρεάζουν ιδιαίτερα όλα αυτά και να ξεχνάει γρήγορα. Για πρώτη φορά, μάλλον, δε συνέβη κάτι τέτοιο. Μπορεί βέβαια, στην πορεία της σεζόν, η εκπομπή να ξαναπάρει μπρος και τον Δεκέμβριο να συζητάμε για το πώς κατάφερε να πάρει ξανά μαζί της το κοινό. Αν θα έχει γίνει επειδή το κοινό ξέχασε το όλο ζήτημα Λύτρα ή επειδή θα έχει γίνει μια καλή κίνηση μάρκετινγκ από την εκπομπή ή το STAR, θα το δείξει το μέλλον.

Ως τότε, στο τώρα, η εκπομπή φαίνεται να έχει μπει στον «πάγο» για το τηλεοπτικό κοινό σε σχέση πάντα με τα νούμερα που έκανε πέρσι.