Την ώρα που η μάχη του ανταγωνισμού γιγαντώνεται και τα κανάλια παρακολουθούν με ενδιαφέρον τα νούμερα τηλεθέασης της prime time ζώνης, η Nielsen έκανε το θαύμα της. Για την ακρίβεια, έδωσε λάθος νούμερα για τρεις ημέρες (9,10,11 Οκτωβρίου), με αποτέλεσμα να δημιουργήσει νέο πονοκέφαλο στα κανάλια που έχουν δώσει εκατομμύρια χρήματα για τις παραγωγές της.
Αναφορικά με τις εκτιμήσεις παραγόντων της αγοράς, τη Δευτέρα 9 Οκτωβρίου απουσίαζαν από τις μετρήσεις περίπου 1 εκατ. τηλεθεατές. Αυτό επισημάνθηκε στην Nielsen, η οποία υποστήριξε πως οφειλόταν σε πρόβλημα της Diego, χωρίς όμως να δίνει απτά στοιχεία προς επιβεβαίωση.
Ωστόσο, το πρόβλημα με τα νούμερα συνεχίστηκε και τις επόμενες δύο ημέρες με την ΕΙΤΗΣΕΕ να κάνει επισήμανση στην Nielsen. Η εταιρεία απευθύνθηκε στους τηλεοπτικούς σταθμούς, ενημερώνοντας τους πως θα κάνει νέα ενημέρωση με καινούρια στοιχεία.
*Φωτογραφία: Shutterstock