Περιεχόμενα
Ο Σασμός είναι μία από τις μυθοπλασίες που αναβάθμισαν φέτος την ελληνική τηλεόραση. Έχει καταφέρει να κερδίσει το τηλεοπτικό κοινό και έχει προκαλέσει δάκρυα συγκίνησης με την πλοκή του, πολλές φορές. Έχει εκπληκτικές ερμηνείες, από εκείνες που σου σηκώνουν την τρίχα κάγκελο, με έμφαση κυρίως στη γιαγιά Ρηνιώ ( Όλγα Δαμάνη) και την Μαρίνα (Μαρία Πρωτόπαππά).
Ακόμα όμως και οι σπουδαίες παραγωγές, κάνουν λάθη. Και στον Σασμό, μετράμε κάμποσα. Παραείναι απρόσεκτοι σε κάποιες περιπτώσεις, ενώ σε ορισμένες άλλες, απλά το σενάριο χώλαινε. Με αφορμή το προχθεσινό επεισόδιο, όπου είδαμε μία ακόμη δυνατή σκηνή και το σεναριακό λάθος έβγαζε μάτι, τα βάλαμε κάτω και θυμηθήκαμε και προηγούμενα λάθη.
Για την ιστορία, η προχθεσινή σκηνή συνέβη με τους τηλεοπτικούς Βλάσση Καραπάνο και Γεράσιμο Χριστογιάννη (Λάζαρος Γεωργακόπουλος και Αργύρης Πανταζάρας αντίστοιχα). Ο Καραπάνος βγάζει το κράνος, πέφτει στο έδαφος και οι τηλεθεατές συνειδητοποιούν πως ο ισοβίτης μόλις θυσίασε τη ζωή του για να σώσει το παιδί του. Ο Γεράσιμος φτάνει, βλέπει τον πατέρα του στο έδαφος, καταλαβαίνει πως εκείνος έμαθε την αλήθεια για την ταυτότητά του και ξεκινά μία σκηνή που δίχασε γεννιώντας το εξής ερώτημα:
Γιατί ο Χριστογιάννης βλέπει τον πατέρα του τραυματισμένο, ζωντανό, χτυπημένο από σφαίρες και του πιάνει την κουβέντα, αντί να καλέσει το ασθενοφόρο; Για την ακρίβεια, όχι απλά δεν κάλεσε ποτέ ασθενοφόρο, που θα ήταν το λογικό, αλλά θεώρησε πως ήταν η κατάλληλη στιγμή να πιάσουν συζήτηση για τα οικογενειακά τους.
Πάμε να δούμε όμως και τα υπόλοιπα σεναριακά και σκηνοθετικά λάθη του Σασμού, που ήταν υπερβολικά απρόσεκτα:
Σασμός: Η δολοφονία του Πετρή
Το επεισόδιο που ο Αστέρης σκοτώνει τον Πετρή, οι τηλεθεατές το περίμεναν ημέρες πριν. Βαθιά συγκίνηση με το τέλος, με πολύ δραματικές σκηνές. ΌΜΩΣ! Η δολοφονία είχε αστοχίες. Ήταν ένα επεισόδιο και μια σημαντική στιγμή στον Σασμό, που θα έπρεπε σκηνοθετικά και σεναριακά να ήταν άψογο, αλλά δυστυχώς δεν μπορούμε να πούμε κάτι τέτοιο. Η Σεμίνα για παράδειγμα, που βρισκόταν στο σημείο και παρακολουθούσε, αρχικά δεν έβγαλε μιλιά για να σταματήσει τον καυγά μεταξύ των δύο ανδρών. Επιπλέον, αφού έτρεξε αργότερα στο άψυχο σώμα του Πετρή, δεν κάλεσε βοήθεια και προφανώς θεώρησε λογικό να το βάλει στα πόδια.
Αντιλαμβάνομαι πως το σενάριο ήταν τέτοιο ώστε να πεθάνει ο Πετρής, αλλά τουλάχιστον ας υπήρχε μια αντίδραση της Σεμίνας ή ακόμα καλύτερα, ας τον έβρισκε μόνο του ο Αστέρης. Βέβαια, μετά δεν θα είχε μάρτυρα για την αθώωσή του, αλλά όπως και να ‘χει θα μπορούσαν να το στήσουν καλύτερα.
Στο μεταξύ, υπήρχε και ένα σημείο όπου ο Αστέρης βρίσκεται στο αμάξι, βρίσκοντας το όπλο του Μαθιού και την ώρα που ο Πετρής πλησιάζει το όχημα, ξαφνικά στο επόμενο δευτερόλεπτο τον βλέπουμε να βρίσκεται στο πάτωμα. Έτσι, απλά. Μόνος του. Τι δύναμη είχε αυτή η πόρτα του οδηγού τέλος πάντων;
Σασμός: Της φυλακής τα σίδερα ΔΕΝ ήταν για τον Αστέρη
Αρκετά επεισόδια πέρασαν με τον Αστέρη να βρίσκεται στη φυλακή, αλλά πριν καταλήξει εκεί που γνώρισε και τον Καραπάνο, βρισκόταν στο κελί του αστυνομικού τμήματος. Εκεί λοιπόν, τα τζιμάνια οι τηλεθεατές εντόπισαν ξανά ένα τραγικό λάθος. Αυτή τη φορά σκηνοθετικό. Σε επίσκεψη του Μαθιού στο κελί και εκεί που τα δύο αδέρφια τα έλεγαν καθισμένοι στο πάτωμα, ο ένας δίπλα στον άλλον, να σου και ο σύρτης στην πόρτα. Δεν ήθελε κόπο, ήθελε τρόπο η απελευθέρωση του Αστέρη…
Γιατί κανείς από τους δύο απλά δεν ανοίγει τον σύρτη;;;; #sasmos pic.twitter.com/ocxE0Jrt2t
— 2nisis K (@hotel_dna) February 1, 2022
Σασμός: Το μωρό είναι κουκλάκι ζωγραφιστό (κυριολεκτικά)
Συνεχίζω με τις σκηνοθετικές αστοχίες και δεν θα μπορούσα φυσικά να αφήσω εκείνο το επικό που συνέβη, όταν η Αργυρώ και η μαμά της επέστρεψαν στην Κρήτη ξανά. Έχοντας το μωρό στην κούνια, όλα φαίνονται τόσο συγκινητικά μέχρι που βλέπεις τι υπάρχει εντέλει μέσα στο καρότσι. Μία κούκλα που μας την έδειξαν ξεκάθαρα. Θα μπορούσε αυτό το σημείο να κοπεί στο μοντάζ, δε νομίζετε;
Η κούκλα του Τσακι: Η επιστροφή. #sasmos pic.twitter.com/Hi2Se8HsEL
— Marrie_Qrie (@marrie_qrie) May 18, 2022
Διαβάστε ακόμη στο intronews.gr:
The Lord Of The Rings: Γιατί τα Orcs στην νέα σειρά είναι διαφορετικά;
Disney+: Γιατί ο ερχομός του σημαίνει την αρχή του τέλους για το Netflix στην Ελλάδα