Βρισκόμαστε στην 3η εβδομάδα από την έναρξη της μυθοπλασίας στην τηλεόραση, με το 2ο κύμα να ολοκληρώνεται ως την άλλη εβδομάδα. Σε αυτή την εβδομάδα, από άποψη πρεμιέρας, ήταν μία σειρά αυτή που είχαν πέσει όλα τα βλέμματα. Ή, τουλάχιστον, έτσι θέλαμε να πιστεύουμε. Η Μάγισσα-Φλεγόμενη Καρδιά είναι μια σειρά πολυδιαφημισμένη, όμως η τηλεθέασή της στην πρεμιέρα ήταν αρκετά χαμηλή, ίσως και απογοητευτική. Σίγουρα οξύμωρη, υπό την έννοια πως η περσινή σεζόν φαινόταν από το πρώτο επεισόδιο πως θα είναι στην καλύτερη μέτρια, κι όμως Η Μάγισσα πέρσι είχε καπαρώσει την πρωτιά. Φέτος, που το πρώτο επεισόδιο ήταν κλάσεις ανώτερο, πήρε 13%!
Με την πρεμιέρα πάντως της Μάγισσας, και δεδομένου πως στη συνέχεια έχουμε να δούμε πρεμιέρες από σειρές που δεν είναι τόσο προβεβλημένες και πολυαναμενόμενες, όπως το Έχω Παιδιά στο MEGA τη Δευτέρα και το VIP Καλά Γεράματα στον ΑΝΤ1 αύριο (9/10), φαίνεται να έχει σχηματιστεί ο χάρτης της τηλεθέασης. Φαίνεται να έχουν μοιραστεί σε ένα πολύ μεγάλο ποσοστό τα ποσοστά τηλεθέασης και υπάρχει ήδη ένας μεγάλος νικητής.
Αυτό που αναζητούσε ο ALPHA από την περσινή σεζόν, ήταν να πάρει την κορυφή στην prime time και η δική του μυθοπλασία να κάνει τα καλύτερα νούμερα. Ο Σασμός δε μπορούσε να του το προσφέρει, ούτε Ο Παράδεισος των Κυριών, ούτε Το Προξενιό της Ιουλίας. Οι επιλογές που έγιναν για τη φετινή σεζόν, μοιάζουν να είναι πολύ επιτυχημένες, τόσο σε επίπεδο ποιότητας όσο και αποδοτικότητας.
Οι Τρίτες φαίνεται να κλειδώνουν στην Κατάρα της Τζέλας Δελαφράγκα, τις Πέμπτες και Παρασκευές ο Άγιος Έρωτας δείχνει να έχει βρει καλό πάτημα, είναι όμως μία η σειρά που κάνει την διαφορά. Ο Τιμωρός.
Τιμωρός, η σειρά που είναι ήδη επιτυχημένη
Στην 3η εβδομάδα προβολών της, έχοντας ως μέρα προβολής τη Δευτέρα, με διπλό επεισόδιο, ο Τιμωρός έχει πετύχει διάνα στο να πάρει ένα μεγάλο κομμάτι της πίτας της τηλεθέασης. Και ένας λόγος, πέραν της ποιότητας της σειράς, είναι και η επιλογή του ALPHA να καλύπτει το πρόγραμμά του από τις 21:00 μέχρι περίπου τις 00:00 με διπλό επεισόδιο. Η σειρά κρατάει διαρκώς τον τηλεθεατή στο κανάλι και με σχετικά πιο μικρά διαλείμματα σε σχέση με τον ανταγωνισμό, γι’ αυτό και βρίσκεται μόνιμα πρώτη με ποσοστά πέριξ του 18% στο δυναμικό και του 16% στο γενικό.
Η στρατηγική του ALPHA στη μυθοπλασία, έχει δώσει στη σειρά ένα πλεονέκτημα και είναι ίσως κι ένα μάθημα για τον ανταγωνισμό γενικά, διότι το πολύ το κυρ ελέησον το βαριέται κι ο παπάς, και κάποιες σειρές καίγονται όταν προβάλλονται τόσες μέρες, όπως το Grand Hotel καλή ώρα, που είναι 4ήμερο, παρόλο που κάνει 15-17% στο γενικό σύνολο και 13-15% στο δυναμικό.
Είναι πάντως μια πρώτη ανάγνωση σε αυτό το ξεκίνημα της χρονιάς, πολλά μπορεί να αλλάξουν όταν μπει και η υπόλοιπη μυθοπλασία, εκεί που μια σειρά είναι στο ναδίρ πάει στο ζενίθ και τούμπαλιν, οπότε θα είμαστε εδώ να το καταγράφουμε, γιατί είναι μια διαδικασία εν εξελίξει.
* Εικονογράφηση: Πέγκυ Δαδάκη