Η επιθυμία μιας εγκύου για κιουνεφέ έκανε τη Σάρα Χαμούντα να ονειρεύεται το γλυκό, κολυμπώντας μέσα σε μια θάλασσα σοκολάτας.
«Είπα στον άντρα μου την επόμενη μέρα ότι ήθελα να ξεκινήσω μια επιχείρηση σοκολάτας», είπε από το σπίτι της στο Ντουμπάι των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.
Δεν είχε ξαναφτιάξει σοκολάτα. Όμως, απτόητη και στα μισά της εγκυμοσύνης της, άρχισε να εργάζεται από το σαλόνι της, έχοντας στο μυαλό της τα στοιχεία του αραβικού κιουνεφέ (κρέμα ή τυρί akkawi, τριμμένο καταΐφι, ξηροί καρποί ή σιρόπι χουρμάς και άνθη πορτοκαλιάς ή ροδόνερο).
Τελικά, γεννήθηκε το εμπορικό της σήμα «Can’t Get Knafeh of It», μία μπάρα που αποτελείται από ένα κέλυφος σοκολάτας γάλακτος με κρέμα φιστικιού και καταΐφι και στολισμένο με λαμπερες κίτρινες και πράσινες κηλίδες.
Η κυρία Χαμούντα δεν είχε ιδέα ότι θα αποκτούσε τη δική της ζωή, κερδίζοντας το παρατσούκλι «Σοκολάτα Ντουμπάι» μεταξύ των θαυμαστών στο διαδίκτυο και προκαλώντας αμέτρητες απομιμήσεις.
Στην πραγματικότητα, όταν το ζευγάρι άνοιξε το ηλεκτρονικό του κατάστημα το 2022, το FIX Dessert Chocolatier – FIX, όπως είπαν, σημαίνει Freaking Incredible eXperience – «πουλούσαμε περίπου μία μπάρα την εβδομάδα», είπε ο Γεζέν Αλάνι, ο σύζυγος της κυρίας Χαμούντα.
«Υπήρξαν πολλές φορές που θελήσαμε να τα παρατήσουμε», είπε η κυρία Χαμούντα. Μετά ήρθε το viral βίντεο TikTok.
@mariavehera257 @fixdessertchocolatier WOW, JUST WOW!!! Can’t explain how good these are! When a chocolate, a dessert and a piece of art meet this is what you get! 🍫 "Can't Get Knafeh of it," "Mind Your Own Busicoff," and "Crazy Over Caramel." Order on Instagram Chatfood or Deliveroo and let me know what’s your FIX? Instagram : fixdessertchocolatier #asmr #foodsounds #dubai #dubaidessert ♬ оригинальный звук – mariavehera257
Αφού το ζευγάρι δέχτηκε απρόθυμα την πρόταση ενός θαυμαστή και έστειλε μερικές μπάρες σοκολάτας σε ντόπιους influencers, η Μαρία Βεχέρα δημοσίευσε ένα βίντεο στο TikTok σε στυλ ASMR που έδειχνε τη σοκολάτα.
Κι από εκεί ακολούθησε μία πλημμυρίδα παραγγελιών είπε ο Αλάνι – τουλάχιστον 30.000, όταν η εφαρμογή παράδοσης που χρησιμοποιούσαν έπεσε.
«Ήταν σαν τη σκηνή στο «The Bear» όπου τα εισιτήρια δεν σταματούσαν να έρχονται», είπε. Η κυρία Χαμούντα είπε: «Θυμάμαι ότι πέταξα το τηλέφωνό μου στο δρόμο».
Τα πράγματα είναι καλύτερα τώρα: Η ομάδα του FIX έχει μεγαλώσει και αριθμεί πλέον 50 άτομα. Η σοκολάτα έχει αποκτήσει φανατικούς θαυμαστές σε όλο τον κόσμο. Η ελβετική σοκολατοποιία Lindt μάλιστα δημιούργησε μια περιορισμένη έκδοση 300 πλακών σοκολάτας τον Δεκέμβριο, οι οποίες εξαντλήθηκαν μέσα σε μια μόλις μέρα.
Επιπλέον, η βρετανική υπηρεσία παράδοσης Deliveroo ανέφερε ότι πέρυσι η μπάρα Can’t Get Knafeh ήταν το πιο παραγγελθέν προϊόν παγκοσμίως.
Παρόλο που η Χαμούντα και ο Αλάνι αντιτίθενται στις πολλές εκδόσεις που πωλούνται από μεγάλες εταιρείες, εκτιμούν όταν οι μικρές επιχειρήσεις και οι οικογενειακές κουζίνες καταφέρνουν να τα καταφέρνουν μόνες τους.
Η Βενέσα Λιάνγκ, ογκολογική φαρμακοποιός και σοκολατοποιός που είναι γνωστή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως FoodiePharmBabe, δημιούργησε και πούλησε τη σοκολάτα της με την ονομασία «Taste of Dubai».
Η μπάρα αυτή, φτιαγμένη από μαύρη σοκολάτα με γέμιση χρυσής σοκολάτας και κρέμα φιστικιού, περιείχε επίσης φρυγανισμένο καταΐφι, κουρκουμά και καραμελωμένα φιστίκια Αιγίνης, και πωλούνταν περίπου 100 δολάρια η κάθε μία. Όπως ανέφερε, εξαντλήθηκαν μέσα σε τρία με πέντε λεπτά.
Για τη Λιάνγκ, η μαγεία της σοκολάτας του Ντουμπάι βρίσκεται στα βασικά συστατικά της που ικανοποιούν το πλήθος και στην προσαρμοστικότητά τους: Τα χρησιμοποιεί ακόμη και σε σπιτικό παγωτό. «Αυτές οι γεύσεις απλώς κολλάνε», είπε. Η μπάρα «Can’t Get Knafeh» μπορεί να έχει επιρροή στον υπόλοιπο κόσμο, αλλά η κυρία Χαμούντα λέει ότι ήδη προχωρά. Αυτή την εβδομάδα η FIX κυκλοφορεί μια μπάρα, φτιαγμένη με καραμελωμένα πεκάν και μπισκότα: Ονομάζεται «Catch Me If Pecan».
«Το όνομα είναι λίγο αναιδές», είπε, προσθέτοντας «είναι ο τρόπος μας να λέμε στον υπόλοιπο κόσμο της σοκολάτας, «πρόλαβέ μας».
*Πηγή: New York Times
*Photo Credit: Shutterstock