Περιεχόμενα
Με το μήνυμα της νέας διαφημιστικής καμπάνιας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, «Ελλάδα. Διακοπές που σου αλλάζουν τη ζωή», ολοκληρώθηκε ο απολογισμός του πλούσιου έργου τουριστικής προβολής της Ελλάδας στον κόσμο, που- παρά τις αλλεπάλληλες κρίσεις- κατάφερε να αναδείξει την χώρα σε top of the mind τουριστικό προορισμό παγκοσμίως.
Τα πεπραγμένα της τετραετία 2019-2023 και οι επίπονες όσο και εμπνευσμένες προσπάθειες να διατηρηθεί «ζωντανή» η εικόνα της Ελλάδας στη συνείδηση του κοινού κατά τη διάρκεια της πανδημίας, παρουσιάστηκαν στον ΕΟΤ, παρουσία του Υπουργού Τουρισμού κ. Βασίλη Κικίλια, με τη συμμετοχή της Πρόεδρου κας Άντζελας Γκερέκου και του Γενικού Γραμματέα ΕΟΤ κ. Δημήτρη Φραγκάκη.
Η πολύτιμη συμβολή του ΕΟΤ καταγράφεται στην εντυπωσιακή ανάκαμψη του ελληνικού τουρισμού τα δύο τελευταία χρόνια, την αύξηση των εσόδων και των αφίξεων, την προβολή των εμπειριών που προσφέρει η χώρα στον σύγχρονο ταξιδιώτη και τη διάχυση τουριστικού ρεύματος σε λιγότερο γνωστούς ελληνικούς προορισμούς ( Hidden Gems).
Καμπάνιες και διαφήμιση
Στο αποτέλεσμα αυτό συνέβαλλαν καθοριστικά:
Επτά τουριστικές καμπάνιες και διαφημιστικά προγράμματα αξίας 34 εκ. ευρώ σε πάνω από 350 μέσα και πλατφόρμες επικοινωνίας, σε συνολικά 35 αγορές στόχους.
Προγράμματα συνδιαφήμισης 30 εκ. ευρώ με 200 και πλέον συνεργάτες απ’ όλον τον κόσμο.
11 εκ. ευρώ σε 12μηνα προγράμματα συνδιαφήμισης με 10 αεροπορικές εταιρίες,
2 εκ. ευρώ σε στοχευμένες καμπάνιες για την προώθηση του χειμερινού τουρισμού και των city breaks.
2 εκ. ευρώ για ειδική προβολή των νησιών του Αιγαίου που πλήττονται από τη μεταναστευτική κρίση.
Σημαντικό μέρος του προϋπολογισμού του ΕΟΤ κατευθύνθηκε σε εμβληματικές συνεργασίες, μεταξύ άλλων τη Michelin, τη Mastercard, το Ράλλυ Ακρόπολις, το Taste of Athens, τα συνέδρια Economist, Delphi Economic Forum, Greek House Davos για την προώθηση του brand «Ελλάδα» και την προβολή του αθλητικού τουρισμού, της ελληνικής γαστρονομίας, του τουρισμού δραστηριοτήτων κ.α.
Κικίλιας: «Αναδείξαμε την Ελλάδα μέσα στα κορυφαία 5 brand στον κόσμο»
Όπως τόνισε ο Υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας: «Η Ελλάδα στον τουρισμό πέτυχε ένα μικρό θαύμα. Είχε τη μεγαλύτερη τουριστική ανάκαμψη σε όλη την Ευρώπη και έφερε έσοδα που ενίσχυσαν την ελληνική οικονομία και την μέση ελληνική οικογένεια. Αυτό το μεγάλο επίτευγμα, δεν θα μπορούσε να γίνει πράξη χωρίς την άοκνη δουλειά του ΕΟΤ, της Πρόεδρου κας Άντζελας Γκερέκου, του Γενικού Γραμματέα κ. Δημήτρη Φραγκάκη των Διοικητικών Συμβουλίων και βέβαια πάνω απ’ όλα όλων των εργαζομένων του ΕΟΤ στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Πραγματοποιήσαμε καμπάνιες όλο το χρόνο, προβάλαμε τον χειμερινό τουρισμό και άλλες ειδικές μορφές τουρισμού, αναδείξαμε την Ελλάδα μέσα στα κορυφαία 5 brand στον κόσμο. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους και ιδιαίτερα στο ίδρυμα Ωνάση για την πολύπλευρη και συνεχή υποστήριξη του στον ελληνικό τουρισμό».
Η Πρόεδρος του ΕΟΤ Άντζελα Γκερέκου, τόνισε ότι «τα θεαματικά άλματα του ελληνικού τουρισμού, εν μέσω πρωτοφανών διεθνών κρίσεων, είναι αποτέλεσμα συνεργασίας, συντονισμού και συνέπειας μεταξύ όλων των εμπλεκομένων φορέων. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός του ΕΟΤ, που έχει ήδη δρομολογηθεί, καθώς και η οργανική ενσωμάτωση της γαστρονομίας και του πολιτισμού στην διαφημιστική προβολή της χώρας αποτελούν ορόσημα για το συνολικό έργο του ΕΟΤ». Και προανήγγειλε το Σχέδιο Δράσης, «Ανθισμένες Διαδρομές-Λευκάδιος Χερν», όπου στο πρότυπο των δρόμων της ανθισμένης κερασιάς της Ιαπωνίας, θα αναδεικνύονται όλες οι περιοχές και όλα τα είδη ανθοφορίας στην Ελλάδα, ενισχύοντας και προβάλλοντας ταυτόχρονα τόσο την πρωτογενή παραγωγή όσο και τον ιδιαίτερο τοπικό πολιτισμό κάθε περιοχής».
Ο Γενικός Γραμματέας ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης υπογράμμισε: «Οι Έλληνες όταν έχουμε στόχο κάνουμε θαύματα. Ένα τέτοιο μικρό θαύμα συντελέστηκε αυτά τα χρόνια , όταν καταφέραμε από το μηδέν του Μαρτίου του 2020 να φτάσουμε ξανά στα έσοδα του 2019 και να ετοιμαζόμαστε για νέα ρεκόρ φέτος.Παραδίδουμε την φήμη της χώρας πολύ πιο ισχυρή από ότι την παραλάβαμε κι έναν ΕΟΤ πιο δυνατό, πιο παρεμβατικό. Δεν κρυφτήκαμε πίσω από την μεγαλύτερη κρίση της ιστορίας του τουρισμού που έτυχε στον δρόμο μας. Σπάσαμε στερεότυπα και ταμπού δεκαετιών και καινοτομήσαμε όπου χρειαζόταν. Τα καταφέραμε όλοι μαζί και είμαι υπερήφανος γι’ αυτό».