Ο Δημήτρης Μαύρος, επικεφαλής της MRB, τοποθετήθηκε στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου, αναφορικά με το ζήτημα των δημοσκοπήσεων, αναφορικά με τις δημοσκοπήσεις ενόψει εκλογών.

Χαρακτηριστικό μάλιστα είναι ότι σχολίασε πως «η πρώτη και η δεύτερη θέση είναι “κλειδωμένες”».

«Το να δημοσιεύσεις αυτή τη στιγμή τα αστάθμιστα δείγματα κυρίως στους ανθρώπους, που είναι το ευρύ κοινό, μόνο σύγχυση θα προκαλέσεις διότι όλοι φοβούνται ότι εκεί γίνεται κάτι σε σχέση με τα κόμματα και τις προθέσεις ψήφου κτλ. Σας λέω λοιπόν ότι τα αστάθμιστα δείγματα, οφείλουν να σταθμίσουν και θέματα που αφορούν τα δημογραφικά παραδείγματος χάριν και το φύλο και την ηλικία και τη μόρφωση και βεβαίως την προηγούμενη ψήφο για να υπάρχει μια αντιπροσωπευτικότητα στο δείγμα. Αν ανοίξουμε τέτοια κουβέντα και όσες φορές προσπαθήσαμε να το κάνουμε όχι σε εποχή debate ενόψει των εκλογών, ο κόσμος βαριέται, αλλάζει κανάλι» εξήγησε αρχικά.

«Ευτυχώς ο νόμος 3603/2007 περί δημοσκοπήσεων έχει μέσα δύο μαγικές λέξεις: ελεγκτική δημοσκοπήσεων. Είναι μια επιτροπή με ανεξάρτητους επιστήμονες που έχει πρόεδρο τον καθηγητή του πανεπιστημίου στη Θεσσαλονίκη, Θοδωρή Χατζηπαντελή, που όταν κάποιος έχει έννομο συμφέρον και προβλήματα με μια δημοσκόπηση μπορεί να πάει εκεί και να κάνει καταγγελία και η επιτροπή να πάρει ότι θέλει από οποιαδήποτε εταιρεία. Άρα ελέγχει για λογαριασμό για τον αιτούνται ό,τι θέλει. Συνεπώς ο δρόμος για την διαφάνεια και την αξιοπιστία υπάρχει» πρόσθεσε.

«Καμία εταιρεία στην παρούσα φάση δεν θα ήθελε την επομένη των εκλογών να εισπράξει αποτελέσματα που δεν έχει “πιάσει”. Είναι δυνατόν; Γιατί την επόμενη ημέρα θα κλείσει η εταιρεία» δήλωσε χαρακτηριστικά.

«Μέσα στην εβδομάδα θα έχουμε δύο έρευνες την Τετάρτη, την Πέμπτη άλλη έρευνα και το Σάββατο κι άλλη έρευνα. Άρα θα δημιουργηθεί ένα παζλ αποτελεσμάτων που όλα μαζί θα δώσουν την δυνατότητα στους Έλληνες να έχουν μια αίσθηση του κέντρου βάρους για το πού πάνε τα πράγματα» συμπλήρωσε ο κ. Μαύρος.